Gå til innhold

Til menn i begynnelsen av 50 årene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 7.30):

M50 - helt topp! Kuken står hver morgen og jeg er alltid klar for sex. Alltid! 

Verre med kona...

Anonymkode: 80742...3bf

Hva med elskerinne?

Anonymkode: 1b5f3...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 23.11):

Hvordan er sexlysten? 

Anonymkode: 7f85e...196

Nå har ikke jeg passert 50 enda, men ikke så mange år til. 
Sexlysten er helt tipp topp. Pikken står som er spett, og det har aldri vært bedre trykk på spruten. 
Selv tenner jeg mest på kvinner i 20-30 årene, men stramme kvinner i 40-årene går selvsagt også greit. 

Lysten er fortsatt sterk, så jeg jakter hele tiden nye partnere på Tinder og Fetlife. Fetlife er et fantastisk verktøy, siden man kan søke på sted og bla gjennom profiler. Skal jeg ut å reise, har jeg alltid vært i kontakt med kvinner fra reisemålet i forkant. Og det blir nesten utelukkende heftige sextreff uansett hvor jeg reiser i verden. Om to uker reiser jeg til Granca. Der har jeg allerede to faste som jeg pleier besøke, men har fått kontakt med en submissive tøs på 19 som er klar for lek. Hun jobber som stuepike på et hotell i Playa del Ingles, så planen er at hun kommer på hotellet mitt når hun ikke er på jobb. 

Jeg skal også på reise i romjula, og er i god gang med å planlegge lek også da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 8.31):

Mannen min er snart 47 og sexlysten er bra, ofte enorm. Jeg kvinne 44, sexlysten er på topp. Hadde ikke sexlyst på over 10 år, nå er sexlysten og sexen bedre enn da vi var unge og nygifte. Måtte det være lenge. Vi har sex annenhver dag, noen ganger hver dag og begge er fornøyd. 🥰🥰

Anonymkode: 8dd6a...923

Hva gjorde du for å få den tilbake?

Hilsen kvinne 41 som savner sin 😔

Anonymkode: 52135...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...