Gå til innhold

Kan jeg be Telenor komme hjem til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

TV fungerer ikke , jeg får bare opp varsel om det mangler signal. (Jeg bruker linær TV ). Tror det skjedde et eller annet etter at håndverker nappet ut ledninger fra TV da han skulle fikse noe..Etter dette fungerer ikke TV. Har forsøkt alle mulige løsninger med ledninger og koblinger, men til ingen nytte. Kan jeg be Telenor komme hjem til meg slik at de kan hjelpe meg med å koble riktig ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan du. Men du må sannsynligvis betale for det.

Anonymkode: 12863...033

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det kan du. Men du må sannsynligvis betale for det.

Anonymkode: 12863...033

Ja det er jeg forberedt på, og jeg kommer til å be håndverker om å betale,  eller deler av det...

Skrevet
oslomaraton skrev (5 minutter siden):

TV fungerer ikke , jeg får bare opp varsel om det mangler signal. (Jeg bruker linær TV ). Tror det skjedde et eller annet etter at håndverker nappet ut ledninger fra TV da han skulle fikse noe..Etter dette fungerer ikke TV. Har forsøkt alle mulige løsninger med ledninger og koblinger, men til ingen nytte. Kan jeg be Telenor komme hjem til meg slik at de kan hjelpe meg med å koble riktig ?

Har du spurt de som solgte tv-en om de kjenner til noen som hjelper til .ed sånne problemer?

AnonymBruker
Skrevet
oslomaraton skrev (1 minutt siden):

Ja det er jeg forberedt på, og jeg kommer til å be håndverker om å betale,  eller deler av det...

Tror ikke du kommer noen vei med å be håndverker dekke noe med mindre de har ødelagt veggkontakten på et eller annet vis.

Anonymkode: 114ef...9e2

• Liker 2
Skrevet

Høyst trolig lar det seg koble tilbake og sette opp på egen hånd?
Du har ingen du kan spørre om hjelp? 

Hvilken typen løsning har du? Telenor leverer internett og TV via flere ulike løsninger.

AnonymBruker
Skrevet

Se om du finner løsningen på nettsidene til Telenor først.

Velg den boksen du har og se hva som står om oppkobling. Det er også videoer der som viser hvordan det skal kobles.

Utstyr til TV | Telenor

Skrevet
TBL12 skrev (11 minutter siden):

Høyst trolig lar det seg koble tilbake og sette opp på egen hånd?
Du har ingen du kan spørre om hjelp? 

Hvilken typen løsning har du? Telenor leverer internett og TV via flere ulike løsninger.

Naboen min, en ung mann med helt grei teknisk innsikt har forsøkt å hjelpe, men fikk ikke til

AnonymBruker
Skrevet
oslomaraton skrev (1 minutt siden):

Naboen min, en ung mann med helt grei teknisk innsikt har forsøkt å hjelpe, men fikk ikke til

RIng dem og si at du ikke har signal. De kan feilsøke nettet i første omgang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

RIng dem og si at du ikke har signal. De kan feilsøke nettet i første omgang.

jeg har ringt dem, men de forslagene jeg fikk fungerte ikke 

AnonymBruker
Skrevet
oslomaraton skrev (34 minutter siden):

Hvordan vet du at han har teknisk innsikt?

Anonymkode: a7792...c47

AnonymBruker
Skrevet
oslomaraton skrev (29 minutter siden):

jeg har ringt dem, men de forslagene jeg fikk fungerte ikke 

Ta bilder av utstyret og koblingene og legg det ut her.

Anonymkode: a7792...c47

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en fra telenor hjem til meg etter at jeg hadde hatt håndtverkere hjemme. Noe hadde skjedd med fiberkabelen. De ordnet alt, jeg betalte ingenting.

Anonymkode: 302cb...885

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ut på en gren her, og gjetter på det mest sannsynlige (selv om du skriver at du har forsøkt alle mulige løsninger og koblinger):

Noen har nappet ut ledninger fra TV, muligens fra dekoder også, og satt det sammen igjen etter beste evne. TV og dekoder er koblet sammen med en såkalt HDMI-kabel. Din TV har flere HDMI-kontakter på baksiden. Hvis kabelen er satt inn i en annen kontakt enn den opprinnelige så vil du få denne meldingen. På fjernkontrollen til TV'en har du en såkalt "source"knapp. Er typisk plassert høyt oppe, i likhet med av/på. Trykk denne, og velg mellom de ulike alternative HDMI-kildene. Del evt et bilde av fjernkontrollen din her, så får du vite kvilken knapp jeg mener.

Problemene dine kan selvsagt ha flere årsaker, men dette er den mest sannsynlige.

Anonymkode: 25078...338

AnonymBruker
Skrevet
oslomaraton skrev (11 timer siden):

Få håndverkeren til å komme tilbake og ordne opp det han rotet til

Anonymkode: a151a...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...