oslomaraton Skrevet 14. oktober #1 Skrevet 14. oktober TV fungerer ikke , jeg får bare opp varsel om det mangler signal. (Jeg bruker linær TV ). Tror det skjedde et eller annet etter at håndverker nappet ut ledninger fra TV da han skulle fikse noe..Etter dette fungerer ikke TV. Har forsøkt alle mulige løsninger med ledninger og koblinger, men til ingen nytte. Kan jeg be Telenor komme hjem til meg slik at de kan hjelpe meg med å koble riktig ?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Skrevet 14. oktober Ja, det kan du. Men du må sannsynligvis betale for det. Anonymkode: 12863...033
oslomaraton Skrevet 14. oktober Forfatter #3 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det kan du. Men du må sannsynligvis betale for det. Anonymkode: 12863...033 Ja det er jeg forberedt på, og jeg kommer til å be håndverker om å betale, eller deler av det...
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Skrevet 14. oktober https://www.telenor.no/privat/internett/eksperthjelp/ Anonymkode: 114ef...9e2
petterm Skrevet 14. oktober #5 Skrevet 14. oktober oslomaraton skrev (5 minutter siden): TV fungerer ikke , jeg får bare opp varsel om det mangler signal. (Jeg bruker linær TV ). Tror det skjedde et eller annet etter at håndverker nappet ut ledninger fra TV da han skulle fikse noe..Etter dette fungerer ikke TV. Har forsøkt alle mulige løsninger med ledninger og koblinger, men til ingen nytte. Kan jeg be Telenor komme hjem til meg slik at de kan hjelpe meg med å koble riktig ? Har du spurt de som solgte tv-en om de kjenner til noen som hjelper til .ed sånne problemer?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Skrevet 14. oktober oslomaraton skrev (1 minutt siden): Ja det er jeg forberedt på, og jeg kommer til å be håndverker om å betale, eller deler av det... Tror ikke du kommer noen vei med å be håndverker dekke noe med mindre de har ødelagt veggkontakten på et eller annet vis. Anonymkode: 114ef...9e2 2
TBL12 Skrevet 14. oktober #7 Skrevet 14. oktober Høyst trolig lar det seg koble tilbake og sette opp på egen hånd? Du har ingen du kan spørre om hjelp? Hvilken typen løsning har du? Telenor leverer internett og TV via flere ulike løsninger.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #8 Skrevet 14. oktober Se om du finner løsningen på nettsidene til Telenor først. Velg den boksen du har og se hva som står om oppkobling. Det er også videoer der som viser hvordan det skal kobles. Utstyr til TV | Telenor Anonymkode: 114ef...9e2
oslomaraton Skrevet 14. oktober Forfatter #9 Skrevet 14. oktober TBL12 skrev (11 minutter siden): Høyst trolig lar det seg koble tilbake og sette opp på egen hånd? Du har ingen du kan spørre om hjelp? Hvilken typen løsning har du? Telenor leverer internett og TV via flere ulike løsninger. Naboen min, en ung mann med helt grei teknisk innsikt har forsøkt å hjelpe, men fikk ikke til
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #10 Skrevet 14. oktober oslomaraton skrev (1 minutt siden): Naboen min, en ung mann med helt grei teknisk innsikt har forsøkt å hjelpe, men fikk ikke til RIng dem og si at du ikke har signal. De kan feilsøke nettet i første omgang. Anonymkode: 114ef...9e2
oslomaraton Skrevet 14. oktober Forfatter #11 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): RIng dem og si at du ikke har signal. De kan feilsøke nettet i første omgang. Anonymkode: 114ef...9e2 jeg har ringt dem, men de forslagene jeg fikk fungerte ikke
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #12 Skrevet 14. oktober oslomaraton skrev (34 minutter siden): Naboen min, en ung mann med helt grei teknisk innsikt har forsøkt å hjelpe, men fikk ikke til Hvordan vet du at han har teknisk innsikt? Anonymkode: a7792...c47
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #13 Skrevet 14. oktober oslomaraton skrev (29 minutter siden): jeg har ringt dem, men de forslagene jeg fikk fungerte ikke Ta bilder av utstyret og koblingene og legg det ut her. Anonymkode: a7792...c47 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #14 Skrevet 15. oktober Jeg fikk en fra telenor hjem til meg etter at jeg hadde hatt håndtverkere hjemme. Noe hadde skjedd med fiberkabelen. De ordnet alt, jeg betalte ingenting. Anonymkode: 302cb...885
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #15 Skrevet 15. oktober Jeg går ut på en gren her, og gjetter på det mest sannsynlige (selv om du skriver at du har forsøkt alle mulige løsninger og koblinger): Noen har nappet ut ledninger fra TV, muligens fra dekoder også, og satt det sammen igjen etter beste evne. TV og dekoder er koblet sammen med en såkalt HDMI-kabel. Din TV har flere HDMI-kontakter på baksiden. Hvis kabelen er satt inn i en annen kontakt enn den opprinnelige så vil du få denne meldingen. På fjernkontrollen til TV'en har du en såkalt "source"knapp. Er typisk plassert høyt oppe, i likhet med av/på. Trykk denne, og velg mellom de ulike alternative HDMI-kildene. Del evt et bilde av fjernkontrollen din her, så får du vite kvilken knapp jeg mener. Problemene dine kan selvsagt ha flere årsaker, men dette er den mest sannsynlige. Anonymkode: 25078...338
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #16 Skrevet 15. oktober oslomaraton skrev (11 timer siden): TV fungerer ikke , jeg får bare opp varsel om det mangler signal. (Jeg bruker linær TV ). Tror det skjedde et eller annet etter at håndverker nappet ut ledninger fra TV da han skulle fikse noe..Etter dette fungerer ikke TV. Har forsøkt alle mulige løsninger med ledninger og koblinger, men til ingen nytte. Kan jeg be Telenor komme hjem til meg slik at de kan hjelpe meg med å koble riktig ? Få håndverkeren til å komme tilbake og ordne opp det han rotet til Anonymkode: a151a...cc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå