Gå til innhold

Tenåring.. magesmerter og sjokolade

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen forslag til hva han kan lage seg å ta med til lunsj på skolen? Han gjør det enkelt og henter opp noen horn fra fryseren 🫤

Anonymkode: 24dbe...e92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noen forslag til hva han kan lage seg å ta med til lunsj på skolen? Han gjør det enkelt og henter opp noen horn fra fryseren 🫤

Anonymkode: 24dbe...e92

Kan du ikke bare lære han å smøre matpakke med grovbrød, godt pålegg og frukt? Det er vel vanlig å lære barna det fra barneskolealder? Et annet forslag er å lage kjøleskapsgrøt med masse godt i som gjøres klar dagen før. Jeg tror det er dumt å ha fri tilgang på usunne horn i fryseren, det er jo klart han velger det hvis det er tilgjengelig. Ha gode alternativer i huset å velge mellom og fjern de dårligere alternativene. Magesmerter og oppkast er ikke verdt "lettvinte" løsninger.

Anonymkode: 018d9...9c6

Skrevet

Mannen min får også vondt i magen av det samme: sjokolade (det er litt forskjellig på ulike typer) og visse ting laget av mel. Vet ikke hvorfor, men han har i alle fall visst om det i noen år nå. Ingen diagnose da han bare lar være å spise de tingene som gjør at han får vondt, og da går det greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade er noe av det verste min mage får.

Det må den bare finne seg i.

Anonymkode: 2fdbb...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...