AnonymBruker Skrevet 14. oktober #21 Skrevet 14. oktober Noen forslag til hva han kan lage seg å ta med til lunsj på skolen? Han gjør det enkelt og henter opp noen horn fra fryseren 🫤 Anonymkode: 24dbe...e92
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #22 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen forslag til hva han kan lage seg å ta med til lunsj på skolen? Han gjør det enkelt og henter opp noen horn fra fryseren 🫤 Anonymkode: 24dbe...e92 Kan du ikke bare lære han å smøre matpakke med grovbrød, godt pålegg og frukt? Det er vel vanlig å lære barna det fra barneskolealder? Et annet forslag er å lage kjøleskapsgrøt med masse godt i som gjøres klar dagen før. Jeg tror det er dumt å ha fri tilgang på usunne horn i fryseren, det er jo klart han velger det hvis det er tilgjengelig. Ha gode alternativer i huset å velge mellom og fjern de dårligere alternativene. Magesmerter og oppkast er ikke verdt "lettvinte" løsninger. Anonymkode: 018d9...9c6
katties Skrevet 14. oktober #23 Skrevet 14. oktober Mannen min får også vondt i magen av det samme: sjokolade (det er litt forskjellig på ulike typer) og visse ting laget av mel. Vet ikke hvorfor, men han har i alle fall visst om det i noen år nå. Ingen diagnose da han bare lar være å spise de tingene som gjør at han får vondt, og da går det greit.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #24 Skrevet 14. oktober Sjokolade er noe av det verste min mage får. Det må den bare finne seg i. Anonymkode: 2fdbb...6bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå