AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2025 #1 Skrevet 14. oktober 2025 Ble syk i mai juni og var ute av drift og på høydose antibiotika i 2 måneder. Tok lang tid å komme seg, og gikk bare små turer. Nå har jeg kunnet trene i 2 måneder men plutselig var dørstokkmila veldig lang lang. Jeg har meldt meg på haugevis av timer, og avlyst alle sammen. Unntaket var yoga, det klarte jeg å motivere meg til en gang i uka. Men så i dag var tidspunktet plutselig riktig, og jeg har vært på en dobbelttime på SATS. Og det var så herlig! Føler meg helt "høy" og er så glad for at det endelig løsnet 🥳🥳🥳. Fantastisk hva fysisk aktivitet kan utløse 👏 Anonymkode: a97a8...c16 2 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2025 #2 Skrevet 14. oktober 2025 Hva skal vi diskutere her? Anonymkode: f7d72...016 1
Dishwalla Skrevet 14. oktober 2025 #3 Skrevet 14. oktober 2025 Så herlig! Skjønner det har gitt deg en god følelse, har vært der selv for ikke lenge siden. Bare overse grinebiter'n over her. Hyggelig med et skryteinnlegg fra noen som har lyktes med noe👍 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2025 #4 Skrevet 14. oktober 2025 Dishwalla skrev (1 minutt siden): Så herlig! Skjønner det har gitt deg en god følelse, har vært der selv for ikke lenge siden. Bare overse grinebiter'n over her. Hyggelig med et skryteinnlegg fra noen som har lyktes med noe👍 Jeg er ingen grinrbiter, jeg lurte genuint på hva vi skulle debattere. Men jeg drar, jeg. Anonymkode: f7d72...016 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2025 #5 Skrevet 14. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men så i dag var tidspunktet plutselig riktig, og jeg har vært på en dobbelttime på SATS. Og det var så herlig! Føler meg helt "høy" og er så glad for at det endelig løsnet ja, det er noen ganger at alle hormoner, celler, blodbaner og muskler står i perfekt forhold til hverandre og sender en ordentlig dose energi til hjernen. Det er deilig å oppleve det når man har hatt en lang periode med slapphet og latskap 😀 Anonymkode: 97557...eaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå