AnonymBruker Skrevet 22. oktober #61 Skrevet 22. oktober Ruskesara1973 skrev (På 15.10.2025 den 14.30): Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men prøv å Google sykehusdietten 😊😊 Ingen erfaring, men vurderer den selv. (Ikke pulver, men varm mat som du foretrekker) Er det den suppedietten eller noe annet? Har jo vært ulike opp igjennom, men husker « suppa « var populær for 20 år siden. Egentlig laget av Rikshospitalet for folk som måtte gå ned i vekt før operasjon. jeg tror den funka fordi suppa var så vond, brekker meg bare av tanken 20 år etter 😅 Anonymkode: 85c56...4ad
Ruskesara1973 Skrevet 23. oktober #62 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det den suppedietten eller noe annet? Har jo vært ulike opp igjennom, men husker « suppa « var populær for 20 år siden. Egentlig laget av Rikshospitalet for folk som måtte gå ned i vekt før operasjon. jeg tror den funka fordi suppa var så vond, brekker meg bare av tanken 20 år etter 😅 Anonymkode: 85c56...4ad Ja det er en suppe 😄 Ikke smakt selv. Men et vistnok veldig effektiv. 😊
Lalala123 Skrevet 23. oktober #63 Skrevet 23. oktober Hei! Jeg gikk på NOKA. De har varme måltider i sånne poser. Likte best pasta carbonara og den med taco gryte. Gikk av 10 kg på 3 uker tror jeg det var. Jeg ble sponset da jeg hadde blogg for mange år siden, så fikk med barer og shaker også. Greit å kunne variere litt, for blir ekstremt ensformig om man kun skal ha de varmrettene. Men ja, de har jo litt andre varianter også utenom de to jeg nevnte. Lukke til!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #64 Skrevet 23. oktober Jeg gikk ned mye ved å bare spise kjøtt (carnivore) i 1 mnd. omtrent 8kg (mye vann) men det funket bra. Husk at det er viktig å få i seg nok fett på denne dietten ettersom det er der energien kommer fra. Ble litt syk etter 1 uke på grunn av ketosis som er helt normalt. Enkelt å følge når du er inni det ettersom at du mister lysten på søtsaker osv. Andre mulighet er keto, men da kan du spise grønnsaker i tillegg. Måtte gi meg med carnivore etter en stund da på grunn av høyere jern nivå i blodet så funker ikke for alle. Anonymkode: f8cd3...9a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå