Gå til innhold

Analsex på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har erfaring med det ja. Ikke noe å lage oppstyr om. Ganske vanlig. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Over en periode har jeg chattet en del med en kvinne fra nabobyen. I går treftes vi IRL, spiste middag ute, gikk på pub etterpå og det hele var riktig så trivelig. Kvelden endte hjemme hos meg og natten i samme seng. Under akten ba hun om å bli tatt bak og jeg rigga meg for en skikkelig doggy. Men nei, det var ikke det hun mente eller ønsket. Det var i rumpa hun ønsket, ble litt paff der og da, men hadde heldigvis gummi tilgjengelig, rulla en på og utførte oppdraget. 
Etterpå har jeg tenkt på at dette var noe spesielt. 
Andre her med analsex erfaring på første date/sex? 

Anonymkode: 24a84...af0

Drømmedama det der

Anonymkode: deb5a...fda

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg hadde ikke gjort det, men det er fordi jeg er avhengig av full tillit mellom meg og partneren rundt hvordan det skal gjøres (sakte og forsiktig penetrering) og fordi jeg like å bygge opp den spenningen i et nytt forhold, for da føles det enda bedre når vi gjør det første gang. Det er ikke min "go to" uansett, men jeg synes det er en god avveksling og at det er sexy og rått. Kanskje også fordi jeg ikke gjør det så ofte!

Nå har ikke jeg sex på første date uansett da, så jeg er sikkert ikke riktig person å spørre, men det er fullt mulig at hun du traff bare er veldig glad i anal og ville vite om du var med på slikt. :)

Anonymkode: 6233d...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at det er et statement. Ikke akkurat noe kjerringemne, men en lekesak. 

Anonymkode: 9ce8a...b63

AnonymBruker
Skrevet

Menn og kvinner er forskjellige, men også like. Hvis de går for sex på første date (ikke uvanlig), er de gjerne målbevisste til å vite noe om hva de ønsker av sex. Gjerne har de bestemt seg på forhånd for at de skal ha sex (med mindre det skjer noe underveis som får dem til å ombestemme seg), og da er de egentlig åpne for å ha sex på de måter de liker å ha sex.

Det du opplevde er bare overraskende dersom du tenker tradisjonelle kjønnsrollemønstre og nølende, rødmende førstegangstreff som skal ende med nuss på kinnet. Men dersom vi eliminerer de datene som ikke blir noe i det hele tatt og de besluttsomme, sitter vi igjen med de voksne kvinnene med seksuell erfaring. Og bare de selvbevisste og selvsikre knuller på første date uten å bråke så mye med det. Hvis de vil ha sex, har de sex - og de vil ha sex slik de vil ha det. Hvis mannen ikke fikser det, blir det ingen andre gang. Og hvis de vil ha analsex, har de det.

Anonymkode: 06c6e...4bf

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det du opplevde er bare overraskende dersom du tenker tradisjonelle kjønnsrollemønstre og nølende, rødmende førstegangstreff som skal ende med nuss på kinnet. Men dersom vi eliminerer de datene som ikke blir noe i det hele tatt og de besluttsomme, sitter vi igjen med de voksne kvinnene med seksuell erfaring. Og bare de selvbevisste og selvsikre knuller på første date uten å bråke så mye med det. Hvis de vil ha sex, har de sex - og de vil ha sex slik de vil ha det. Hvis mannen ikke fikser det, blir det ingen andre gang. Og hvis de vil ha analsex, har de det.

Dette. 

Vi hadde analsex på andre date, som en naturlig oppfølging til at hun gjerne ville rimme, og å massere prostataen min. Vi er sammen nå to år etterpå, og det er fremdeles ingen hemninger og grenser der. Alt har bare vært rett fram, både for fantasier og handlinger. 

Anonymkode: 4f719...c2b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde som mann blitt noe skeptisk, fordi dette kan komme av to årsaker, som du først kan bli sikker på over tid. 

1. Hun digger faktisk analsex. Supert, da er dette ikke en utfordring om du også liker det. 

2. Hun er en av altfor mange kvinner som  er mer opptatt av å selge seg inn som en fantastisk elskerinne. Såpass at det er viktigere for henne at du blir imponert over hvor "sprek" i senga og villig hun er til å tilfredsstille deg at hun gjør alt mulig for å imponere og fange deg, uansett om hun selv liker det eller ikke. Slike kvinner bør menn seriøst sky unna. Her er det ingen grunnlag for et ærlig og lekent virkelig godt sexliv over tid, denne velvillihet vil på sikt bli svært ødeleggende for dere begge, og antagelig er det noen issues som også får andre utslag over tid bak dette. 

Så du som menn bør spørre rundt dette, og være bevisst på at de i kategori nr 2 vil lyve, men så er det ofte mulig å skille sannhet fra løgn også, om man er klok nok til det. 

Anonymkode: eb897...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om det er vanlig, selv synes jeg det er notbydelig, og mannen er heldigvis enig. Men hver sin smak, det er tåpelig å dømme henne for det (eller dømme meg fordi jeg aldri vil). Kan vi ikke bare akseptere at damer har forskjellige preferanser og move on. 

Anonymkode: 05bcd...5e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde som mann blitt noe skeptisk, fordi dette kan komme av to årsaker, som du først kan bli sikker på over tid. 

1. Hun digger faktisk analsex. Supert, da er dette ikke en utfordring om du også liker det. 

2. Hun er en av altfor mange kvinner som  er mer opptatt av å selge seg inn som en fantastisk elskerinne. Såpass at det er viktigere for henne at du blir imponert over hvor "sprek" i senga og villig hun er til å tilfredsstille deg at hun gjør alt mulig for å imponere og fange deg, uansett om hun selv liker det eller ikke. Slike kvinner bør menn seriøst sky unna. Her er det ingen grunnlag for et ærlig og lekent virkelig godt sexliv over tid, denne velvillihet vil på sikt bli svært ødeleggende for dere begge, og antagelig er det noen issues som også får andre utslag over tid bak dette. 

Så du som menn bør spørre rundt dette, og være bevisst på at de i kategori nr 2 vil lyve, men så er det ofte mulig å skille sannhet fra løgn også, om man er klok nok til det. 

Anonymkode: eb897...ba1

Hvilke issues tenker du kan ligge bak slik oppførsel?

Anonymkode: e0307...d5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 15.06):

Sjansen for smitte i Norge er veldig lav. 

Anonymkode: 33de1...ffb

Sjansen for at noen blir gravide ved ubeskyttet sex er jo i høyeste grad til stede. Det ligger litt implisitt i at man ikke kjenner personn når man knuller en fremmed... og da kjenner man ikke til om hun ønsker å bli gravid og eventuelt hva hun vil gjøre om hun blir gravid.

Kondom fram til man kjenner personen er veldig lurt, selv om man ikke er redd for troll i trompeten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vil si at det er et statement. Ikke akkurat noe kjerringemne, men en lekesak. 

Hva om hun er noe så enkelt som en kvinne som liker analsex?

Det føles for meg ut som om det er en del her som legger litt forskjellige regler for han og henne her:
Hun er både løs og ledig om hun ønsket analsex ... kanskje med noen baktanker og hvert fall ikke noe anstendig kvinne.
Han som ble med på analsex og hadde det kjekt ... han er bare en normal mann... eller litt mann+ til og med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde en ONS og hun ville ha analsex på første date, der hun ville til sengs. Jeg er ikke noe fan av analsex, men hun hadde ett leketøy bak der som hun brukte, og hadde da i begge hull. Det var ganske digg. Hun var lett å tilfredsstille…

Følte følte hun nærmest brukte meg for sex, og det stemmer nok også🤣 Wham bam gimme some. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte ei dame som jeg hadde ubeskyttet analsex med ca en time etter at vi hadde møttes for første gang. En fantastisk dame som jeg ble kjæreste med 😍

Anonymkode: be42f...bb4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (10 timer siden):

Hva om hun er noe så enkelt som en kvinne som liker analsex?

Det føles for meg ut som om det er en del her som legger litt forskjellige regler for han og henne her:
Hun er både løs og ledig om hun ønsket analsex ... kanskje med noen baktanker og hvert fall ikke noe anstendig kvinne.
Han som ble med på analsex og hadde det kjekt ... han er bare en normal mann... eller litt mann+ til og med.

Dette er piss! Tråden handlet om henne og hva hun initierte, så la oss holde oss til temaet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mange idiotiske svar og fortolkninger her. Helt enig med vedkommende som skriver at her opereres det med to sett regler. 
Hvis man har lyst på analsex på første date så er man ikke et kjerringemne??? Asså, det sier noe om hennes preferanser- ikke egenskaper. Bortsett fra at hun har confidence til å ytre det. Hvis dere hadde det hyggelig og analsex er innafor dine preferanser - kos deg videre med denne kvinnen, spiller vel ingen rolle hvor vanlig/uvanlig det er- vær glad du har truffet en dame som er selvsikker i senga. 

Anonymkode: c9ae0...746

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg som kvinne har hatt så mange ons, men opplevd at menn har prøvd seg på analsex flere ganger. De har respektert et nei. Jeg kan ikke si jeg har tenkt noe negativt om dem. Hvorfor skal da en kvinne som prøver på det samme tillegges alskens «skumle hensikter”? Er vel bare å si nei?

Anonymkode: 180e4...6a6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som både vil ligge og attpåtil har anal på første date har få hemninger og er som regel hyperseksuelle. Du får nok en relasjon med masse sex, kos deg 😉

Anonymkode: 6526f...a5a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...