AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Skrevet 12. oktober Kjenner noen i Sverige som holder på sånn, og skjønner ikke hva han gjør. Hvorfor ikke bare kjøpe rullings? Anonymkode: 5ba39...cde
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober Sikkert fordi de er svenske,kjent for slikt de. Anonymkode: 677e1...839
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #5 Skrevet 12. oktober Det er faktisk bedre å ikke bruke det blekede papiret. Anonymkode: 9f94a...a66
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Skrevet 12. oktober monican94 skrev (49 minutter siden): mest sannsynlig for å blande i noe😅 Ja i tillegg drev vedkommende og brant innholdet med lighter før rulling. Så plutselig ut som en mye feitere sigarett. Men når jeg spurte nektet vedkommende for at det ble blandet inn noe. Anonymkode: 5ba39...cde
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Skrevet 12. oktober Noen folk har bare rare ideer, tror ikke vi kan finne noen logikk her. Anonymkode: e5ce4...b3e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Skrevet 12. oktober Filteret ferdigsigaretter har er ikke helt bra, jeg gjorde dette selv med sigaretter, rullet ferdigrøyk for jeg likte smaken bedre. Anonymkode: 9e020...f2f
300DPI Skrevet 21. oktober #9 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 10.42): Ja i tillegg drev vedkommende og brant innholdet med lighter før rulling. Så plutselig ut som en mye feitere sigarett. Men når jeg spurte nektet vedkommende for at det ble blandet inn noe. Anonymkode: 5ba39...cde Spiller du naiv nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå