Ingebjørg Skrevet 11. oktober #1 Skrevet 11. oktober Har noen erfaring med sånne poser man kan oppbevare uteputer i (gjennom vinteren). Positive og negative. Boden blir full, så hadde vært greit å kunne ha de på balkongen. Har tak over, men det blir jo rått så om posene ikke er helt tette mistenker jeg det fort kan komme mugg. Putekasse funker ikke pga plass. Ser fx denne, men ingen som har skrevet anmeldelse; https://www.europris.no/p-oppbevaringsbag-for-6-puter-216708
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Skrevet 11. oktober Putene må være helt tørre før du putter de oppi, hvis ikke stenger du fukt inne og de mugner. Og så er mus glad i å bygge bol i dem. Anonymkode: 207cb...9bd
Ingebjørg Skrevet 11. oktober Forfatter #3 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Putene må være helt tørre før du putter de oppi, hvis ikke stenger du fukt inne og de mugner. Og så er mus glad i å bygge bol i dem. Anonymkode: 207cb...9bd Balkongen er i 6.etg så sjelden mus der oppe 😅 Var mest ute etter merker å kjøpe/la vær å kjøpe basert på andres erfaring. Men kanskje ikke så mange som har testet sånn oppbevaring. Putene er i boden nå, men fyller den omtrent opp 😂
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Skrevet 11. oktober Vakumpakke de. Fungerer supert. Anonymkode: 5ce2f...505
Ingebjørg Skrevet 14. oktober Forfatter #5 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 0.24): Vakumpakke de. Fungerer supert. Anonymkode: 5ce2f...505 Ja, de må jo nødvendigvis være vanntette 😊 Tips til hvor jeg evt bør kjøpe? Trenger ganske store om jeg skal få plass, sitteputene er jo ganske store.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Skrevet 14. oktober Når jeg hadde veranda så stappet jrg de i sånne plastbokser som kan stables oppå hverandre, brettet og stappet. Gikk bra det. Det er garantert tett https://www.clasohlson.com/no/SmartStore-Home-oppbevaringsboks-med-lokk/p/34-1552-65 Anonymkode: ed96c...6fe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå