AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Skrevet 11. oktober På vitnemålet mitt fra grunnskolen (9 år) fikk jeg "Meget god" i alle fag unntatt i fire fag hvor jeg fikk karakteren "God". Anonymkode: ed672...7ee
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Skrevet 11. oktober Du får komme deg gjennom VGS først, og se på de karakterene Anonymkode: d41e4...ddf 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3 Skrevet 11. oktober Advokater må kunne pløye gjennom store mengder skriftlig materiell på kort tid. Gode skrive og leseferdigheter teller mye. Anonymkode: 00383...a13 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): På vitnemålet mitt fra grunnskolen (9 år) fikk jeg "Meget god" i alle fag unntatt i fire fag hvor jeg fikk karakteren "God". Anonymkode: ed672...7ee Tullespørsmål. Hvis det er så lenge siden du har gått på skole at det var 9-årig, og ikke har tatt utdannelse etter dette tror jeg det vil være meget vanskelig for deg å utdanne deg til å bli jurist, og deretter advokat, ja. Og du kan jo selv sjekke dette med færre tastetrykk enn det tok å skrive innlegget her. Anonymkode: fc0b0...12a 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Skrevet 11. oktober Må være lenge siden du gikk på skolen om du gikk 9 år, og fikk M og G. Og nei det er ikke godt nok for å kunne komme inn på Rettsvitenskap. For å komme inn på UIO var poenggrensen over 56 på førstegangsvitnemål i 2025. Men du søker jo opptak fra karakterer på VGS, hva du hadde på ungdomsskolen er uvesentlig. Har en datter om studerer juss på UIO, hun hadde nesten bare seksere på vitnemål fra VGS. Det er et krevende studie med mye lesing og lange dager. Anonymkode: 1e2cb...40a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå