Gå til innhold

Hvor er blir det jubelen i gatene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Brutex skrev (4 timer siden):

Om de har det er ikke spørsmålet. I hvilken grad de er truet i Norge er et annet spørsmål.

Du mener politiet driver med vakthold uten grunn?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trubadur skrev (9 timer siden):

Jeg tenker at jeg stoler mer på PST og politiet enn synsing av en bruker på KG her. 

Det får du gjerne gjøre. Jeg spør om noen kan vise til noen systematisk vold mot jøder i Norge fordi de er jøder. Det vi har fått som svar er skudd mot synagogen for 20 år siden. Det har vært mere angrep mot f.eks. homofile og muslimer i denne perioden.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Brutex skrev (38 minutter siden):

Det får du gjerne gjøre. Jeg spør om noen kan vise til noen systematisk vold mot jøder i Norge fordi de er jøder. Det vi har fått som svar er skudd mot synagogen for 20 år siden. Det har vært mere angrep mot f.eks. homofile og muslimer i denne perioden.

Absurd at du ikke vil anerkjenne PSTs skjerpede terrortrussel mot jødiske mål. Systematisk terror og vold som du etterspør er det jo ikke mot noen grupper i Norge, men trusselen er der. Bhatti som er anklaget for medvirkning til terroren rettet mot homofile er samme mann som skjøt mot synagogen for 20 år siden. Terrorangrep mot jødiske mål med dødelig utfall har man sett i andre vestlige land i nyere tid. Selvsagt kan det også skje her. 

Undersøkelser har vist at over halvparten av jødene i Norge har diskutert å flytte herfra, så det er neppe så rosenrødt her som du skal ha det til. Det at selv barnehagebarn trenger politibeskyttelse sier sitt selv om du tydeligvis helst hadde sett de ikke ble beskyttet fra ekstremistene som man jo vet finnes. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Israel fortsetter og bryte våpenhvilen både i Gaza og i Lebanon. ICJ er klar på at Israel bryter internasjonal lov og forventer at land følger opp sin folkerettslige ansvar.  Knesset svarer med at de skal anakserer Vestbredden.  

Venter spent på hvordan Norge skal legge føringer mot Israel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...