Gå til innhold

Liker du jobben din?

Catlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Jeg bestemmer hva og hvordan ting skal gjøres. Tjener ok (bra) og har flotte kollegaer og arbeidsmiljø. Har det som plommen i egget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker jobben min, og håper jeg får jobbe på samme arbeidsplass når jeg er ferdig med utdannelsen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker jobben min, ja. Bransjen, helst. Men jeg gleder meg til å få utdannelsen unnagjort. Vil lære mer, ha mer ansvar, flere utfordringer!

Jobber på sykehjem, skal bli sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg digger jobben min hardt. Er journalist, og det er noe jeg har drømt om å være helt siden jeg var liten :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker jobben min. Jeg bestemmer på mange måter selv hvordan jeg skal gripe ting an og i hvilken rekkefølge ting skal gjøres. Jeg har sånn passe med myndighet (ikke blankofullmakt men kan ta en god del avgjørelser selv uten å spørr e sjefen), hyggelige kolleger og jeg tjener bra.

På minussiden så kan jeg i perioder måtte jobbe mer enn 37,5 timers uke, men det har jeg ingenting i mot så lenge det er tale om perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Greit nok, men søker meg vekk. Har ok dager og PYTON dager. Oppdaget plutselig at jeg følte jeg hadde få virkelig bra dager og da er det vel med jobber som med menn... time to move on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg digger jobben min hardt. Er journalist, og det er noe jeg har drømt om å være helt siden jeg var liten :danse:

Nok en VG-spire som sier "digger"..hvor ble det av de konservative ærverdige? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Liza_*
Greit nok, men søker meg vekk. Har ok dager og PYTON dager. Oppdaget plutselig at jeg følte jeg hadde få virkelig bra dager og da er det vel med jobber som med menn... time to move on!

Enig :Nikke::enig::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...