Gå til innhold

Liker du jobben din?

Catlin

Anbefalte innlegg

Jeg trives ikke på jobb. Det influerer hele hverdagen min. Hvor godt trives du på jobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker jobben min, men det er så varierende arbeidsmengde. Vurderer å bytte slik at jeg får jevnere arbeidsmengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg elsker den! :-D :hjerter_rundt: (med fare for å bli arbeidsnakoman. sjefen må faktisk bremse meg. "Nå, grønnska, tror du ikke at det du har å gjøre nå holder for en stund?" :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Jeg svarte ikke på pollen fordi jeg ikke følte noen av alternativene passet for meg

I utgangspunktet har jeg drømmejobben, men grunnet mange omstendigheter har jeg den langt oppi halsen akkurat nå, og har hatt den en stund.

Jobben er fleksibel, inkluderer reising, og egen kreativitet, men jeg trives ikke på arbeidsplassen jeg har nå. Ensomt arbeide med en strengt hierarkisk struktur som ikke åpner for idemyldring mellom kontorene, dessverre.

Jeg har et håp om at jeg får det bedre på en annen arbeidsplass etter at engasjementet som jeg nå sitter i går ut i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Elsker jobben min! Den er riktignok bare deltid, men jeg trives så sinnssykt godt, og jeg ville gjort nesten hva som helst for å få fortsette der når jeg er ferdig utdannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg får ikke stemt, men: NEI!

Sitter på kundeservice-avdeling og det er et slit - og elendig betalt i tillegg. Heldigvis har jeg mindre enn 0 ansvar, så jeg kan glemme jobben helt når jeg kommer hjem. Prøver så godt jeg kan å få en annen jobb, men det er ikke lett :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg liker jobben min KJEMPEGODT, og gleder meg til hver dag (stort sett i alle fall). Har spennende arbeidsoppgaver, får stadig nye utfordringer, får gå på kurs og ta etterutdanning, pluss at jeg har fantastiske kollegaer. Vil ikke bytte med NOEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg elsker jobben min, og ikke minst arbeidsplassen min!

Arbeidsmiljøet er helt supert, og jeg og sjefen samarbeider godt og er enige om det meste. Resten kan vi diskutere oss fram til.

Klart det er irritasjonsmomenter, men i forhold til det jeg føler jeg får igjen, så er de minimale.

Jeg jobber som nestleder i blomsterbutikk. (tidl. butikkleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Jeg jobber på sykehjem og trives kjempe godt med jobben min og de jeg jobber sammen med(stor sett). Vi har et godt miljø oss i mellom, og med pasientene. Dagene er varierende(selv om mye er kjedelige ting man gjør hver dag)- dessuten gir det meg mye glede og se at jeg gjør hverdagen bedre for de gamle! :) Det hender at jeg ikke alltid har lyst til å gå på jobb en lørdags kveld, for eksepel,men det er glemt med en gang jeg kommer i gang på jobb! :)

Så ja; jeg liker jobben min godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...