AnonymBruker Skrevet 4. oktober #1 Skrevet 4. oktober Hei ,jeg har nettopp startet og skal ned i vekt . Tåler ikke mye gluten så har kjøpt inn de wasa glutenfrie , tenkte å spise egg på de og annet proteinrikt måltid . Andre som spiser knekkebrød og går ned I vekt? Hvor mange knekkebrød om dagen og hva spiser dere utenom det ? Anonymkode: 1a1a7...c9b
veronica<3 Skrevet 4. oktober #2 Skrevet 4. oktober Tråden er ryddet for helseskadelige råd og anbefalinger. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Skrevet 5. oktober Om du erstatter to skiver med majones og salami til frokost nå, og bytter til to knekkebrød med egg, alt annet likt, så vil du sakte gå ned i vekt. Om du erstatter frokosten, men spiser desto mer til lunsj, så vil du ikke gå ned i vekt. Dersom du kun spiser knekkebrød, og så en sunn middag, vil du gå ned i vekt. Men så vil du gå rett opp igjen i det du er ferdig med slankingen og går tilbake til ditt vanlige kosthold. Anonymkode: 45d15...81e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om du erstatter to skiver med majones og salami til frokost nå, og bytter til to knekkebrød med egg, alt annet likt, så vil du sakte gå ned i vekt. Om du erstatter frokosten, men spiser desto mer til lunsj, så vil du ikke gå ned i vekt. Dersom du kun spiser knekkebrød, og så en sunn middag, vil du gå ned i vekt. Men så vil du gå rett opp igjen i det du er ferdig med slankingen og går tilbake til ditt vanlige kosthold. Anonymkode: 45d15...81e Jeg tenker jo ikke gå tilbake til det usunne kostholdet jeg hadde før men spise knekkebrød til frokost og lunsj og normal middag . Anonymkode: 1a1a7...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker jo ikke gå tilbake til det usunne kostholdet jeg hadde før men spise knekkebrød til frokost og lunsj og normal middag . Anonymkode: 1a1a7...c9b Jeg går ikke ned med det regimet, dessverre, men for deg kommer det an på hvordan du spiste før, og hvordan kaloriene nå er i forhold til før, og om du forbrenner nok. For min del må jeg virkelig sulte for å gå ned i vekt. Så jeg aksepterer derfor noe overvekt, så lenge jeg er sunn og frisk og får trent nok. Anonymkode: e6f3e...b83
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #6 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går ikke ned med det regimet, dessverre, men for deg kommer det an på hvordan du spiste før, og hvordan kaloriene nå er i forhold til før, og om du forbrenner nok. For min del må jeg virkelig sulte for å gå ned i vekt. Så jeg aksepterer derfor noe overvekt, så lenge jeg er sunn og frisk og får trent nok. Anonymkode: e6f3e...b83 Sulte? Kan jeg spørre hvorfor du må det? Jeg har aktiv jobb og går mye turer ,før var det mye baguetter fra butikken tik lunsj på jobb og sukkerbrød og sjokolade. Anonymkode: 1a1a7...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #7 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sulte? Kan jeg spørre hvorfor du må det? Jeg har aktiv jobb og går mye turer ,før var det mye baguetter fra butikken tik lunsj på jobb og sukkerbrød og sjokolade. Anonymkode: 1a1a7...c9b Da er det jo neppe nok og riktig næring i knekkebrød. Anonymkode: 45d15...81e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #8 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sulte? Kan jeg spørre hvorfor du må det? Jeg har aktiv jobb og går mye turer ,før var det mye baguetter fra butikken tik lunsj på jobb og sukkerbrød og sjokolade. Anonymkode: 1a1a7...c9b Det er nok ikke så uvanlig å gå sulten når man skal ned i vekt, dessverre. For min del har det en del med hormoner å gjøre, og stillesittende jobb, som gjør at jeg trenger å trene mye for å ha en god balanse mellom kalorier inn og ut. Anonymkode: e6f3e...b83
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #9 Skrevet 5. oktober Jeg har byttet ut et måltid på ca 350 kcal med en rugsprø, 1 kokt egg og litt kaviar, ca 150 kcal. Legg til noen flere små endringer så blir det kalorier av det. Anonymkode: bf5b3...eca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå