AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #1 Skrevet 3. oktober 2025 Har kjørt automat i noen år og lurer på om jeg bør ha manuell girkasse ved neste bilkjøp. Klarer ikke helt å huske hvordan jeg bruker manuell gir, så dette bekymrer meg litt! Blir tungvindt hvis jeg plutselig må kjøre en annens bil og blir stemplet som sær og vrang hvis jeg sier at jeg ikke tørr. Noen flere som har "glemt" hvordan man bruker clutchen? Eller er det litt som å lære å sykle? De 2 første bilene mine var manuell gir. Anonymkode: 824a5...027
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #2 Skrevet 3. oktober 2025 Det er som å sykle😀 Jeg kjørte manuell i mange år, så automat i 10 år og da jeg gikk tilbake til manuell var det som jeg aldri hadde kjørt noe annet Anonymkode: 11ab4...cac 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #3 Skrevet 3. oktober 2025 Jeg kjører bare automat og opplever det helt uproblematisk. Blir ikke stemplet som noe som helst. Måtte kjøre en manuellbil for et par år siden på grunn av en ulykke, det humpet og hakket en del med det samme - men vi kom nå frem. Hadde ikke falt meg inn å kjøpe bil bare med tanke på å unngå det de tre gangene i århundret jeg kanskje må kjøre manuelt. Anonymkode: 22820...997
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå