AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Skrevet 2. oktober Jeg kjøpte denne kremen i januar, og jeg elsker den! Jeg bruker den under øynene, og på gode dager føler jeg at jeg ikke trenger foundation. Har to venninner som jeg pleier å gi julegave til og vet de synes sminkeprodukter er kjekt å få. Jeg ser CAIA Cosmetics selger et «kit» med wake me up cream + børste + concealer. Ene venninnen interesserer seg mye for kosmetikk, andre venninnen har nok en viss interesse men prioriterer det nok ikke. Sistnevnte sa faktisk at hun ønsket seg sminke fordi det var kjekt å teste ut noe nytt. Spørsmålet mitt er: kan det oppleves frekt å gi noen et produkt som skal brukes under øynene? Kan det oppfattes som et hint om at de ser trøtte ut? Vi er alle over tretti, i den grad det er relevant. Anonymkode: de1bd...d1a
jukkapalme Skrevet 2. oktober #2 Skrevet 2. oktober Selvfølgelig er det innafor. Jeg hadde blitt kjempeglad! Ville ikke oppfattet det som et hint om at jeg ser trøtt ut.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Skrevet 2. oktober Jeg hadde blitt veldig glad for noe sånt! 😆 Anonymkode: bff4b...ab6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå