Boetica Skrevet 16. oktober #81 Skrevet 16. oktober Jeg synes Eivind er morsom og slagferdig og ville likt å ha han som kollega, men ikke som partner 😅 8
Irja Skrevet 16. oktober #82 Skrevet 16. oktober Spoiler Ble veldig overrasket over klininga med Cornelia og (husker ikke navnet hans) Trodde hun likte han som var ig handlet med henne på felleskjøpet. Eivind er morsom, men.. Tror Magnus ender opp med Sandra. 5 1
tirben Skrevet 16. oktober #83 Skrevet 16. oktober Kålrota skrev (1 time siden): Han var også med på Farmen. Og han var veldig usympatisk der! 7 2
Grüner Skrevet 16. oktober #84 Skrevet 16. oktober tirben skrev (41 minutter siden): Og han var veldig usympatisk der! Der spilte han jo spillet. 1 1
Grüner Skrevet 16. oktober #85 Skrevet 16. oktober Hoi! Litt overraskende avslutning på kveldens episode - den så jeg ikke komme! 6
fruvanlig Skrevet 16. oktober #86 Skrevet 16. oktober Jennyfromtheblock skrev (5 timer siden): Kjøper ikke at han er sjenert når han både har vært frier og nå er bonde!! 😂 Òg vært på Farmen!
Maylinn0205 Skrevet 16. oktober #87 Skrevet 16. oktober (endret) Spoiler Magnus : Artig type, men føler ikke man blir ordentlig kjent med han på et dypere plan enda. På slutten av daten med Sandra(?) så var det vel første gang jeg har hørt han snakke mer spontant og reflekterende med frier, så gjerne mer av det! Usikker hvem han velger ut. Merkelig han ikke kommenterte hva han syns om hun med krøllete hår men alle de andre ? Kristian: Han har åpenbart funnet sin favoritt. Har enda ikke vist klipp av at han snakker med de to andre alene eller på tomannshånd utenom speedate. Virker som herlige jenter alle tre på sin måte, og håper alle får en fair sjanse! Cornelia: Liker at hun er så åpen med frierene. Personlig føler jeg at det er der man har fått bli best kjent med involverte , vært vist flere solodater og prat på tomannshånd. Håper dog det blir trønderen eller han blåøyde til slutt. Eivind er pen å se på men spesiell fremtoning og humor, virker som Cornelia liker det da, men bra de andre gutta også får kommet til inni mellom hvertfall, men hadde blitt irritert over å omgås Eivind for lenge i en sånn setting. Ble glad for at ikke han vant alenedaten med han i dag Daniel: Kjekk type men det er noe off med han eller ? Virker noe reservert , føler ikke han gir så mye av seg selv ? Føler han ska lage et image om å være en tradisjonell gentleman , men er han egentlig det ? Overrasket over at emerense røk ut, hadde på følelsen av at han valgte henne med blant faresone-gjengen utelukkende for å få mer tid med henne. Hun ble nok litt for rolig for han som han sa, men samtidig har han kanskje virket mest nysgjerrighet på henne ref det som har blitt vist på skjermen tidligere. I den gjengen har jeg for øvrig best inntrykk av hu blonde som ble igjen med brunetten (Jorune?) hun virker veldig lun , trygg og behagelig, men også en behagelig sprudlende side. Generelt føler jeg man får litt lite innhold utav episodene som flere her har skrevet ? Hopper fort fra gård til gård og mye blir overfladisk enda, og ekstremt mye konkurranser. Savner mer dialoger mellom ‘bonde’ og frier hvor de utforsker relasjon og man får litt mer kjennskap til de, men det blir gjerne mer etter hvert. Tanker etter dagens episode. Endret 16. oktober av Maylinn0205 9 2 3
pusevalpen Skrevet 16. oktober #88 Skrevet 16. oktober Jeg ble veldig overrasket over at Emerense ble sendt ut! Men fint å se at førsteinntrykket ikke betyr alt, ettersom han virket så begeistret for henne etter speeddaten. De hadde jo ikke spesielt god kjemi 11
Apekatten Skrevet 17. oktober #89 Skrevet 17. oktober Blir morsomt å se hvem Daniel ender opp med. Han er fremdeles sammen med den utvalgte. 3 1
Writer_1981 Skrevet 17. oktober #90 Skrevet 17. oktober Apekatten skrev (21 minutter siden): Blir morsomt å se hvem Daniel ender opp med. Han er fremdeles sammen med den utvalgte. Hvordan vet du at de fortsatt er sammen? 2 1
Saltwatertaffy Skrevet 17. oktober #91 Skrevet 17. oktober Jennyfromtheblock skrev (21 timer siden): Klarer ikke å se Daniel som helt autentisk? Noe rart med han. Ja!! Trodde jeg var den eneste som tenkte det.. Det er et eller annet «off» med han, uten at jeg klarer å sette fingern på det. Mulig han bare er litt anspent foran kamera, da. Tenkte det samme når han var frier til Camilla også. 11 1
Apekatten Skrevet 17. oktober #92 Skrevet 17. oktober Writer_1981 skrev (1 time siden): Hvordan vet du at de fortsatt er sammen? Fordi vi har felles venner, men han har ikke sagt navnet til vedkommende. 5 1
sushi92 Skrevet 17. oktober #93 Skrevet 17. oktober Apekatten skrev (37 minutter siden): Fordi vi har felles venner, men han har ikke sagt navnet til vedkommende. Nei,men er en avsløring i seg selv at du sier at han har valgt noen OG at de er sammen enda om det stemmer det du sier. Lite gjennomtenkt for å si det slik🤯 5 1 1
Lysbue Skrevet 17. oktober #94 Skrevet 17. oktober Saltwatertaffy skrev (5 timer siden): Ja!! Trodde jeg var den eneste som tenkte det.. Det er et eller annet «off» med han, uten at jeg klarer å sette fingern på det. Mulig han bare er litt anspent foran kamera, da. Tenkte det samme når han var frier til Camilla også. Farmen sesong 16, episode 2 ligger på tv2 Play og viser tydelig at karen er noe anspent ja..
Selkie Skrevet 17. oktober #95 Skrevet 17. oktober Pappaen til Cornelia var jo bare så skjønn og god💛 5 4
Kaisamaia Skrevet 19. oktober #96 Skrevet 19. oktober Jeg syns Eivind virker som en bra kar, jeg! ☺️ Ja, han er vel «litt mye» til tider, men jeg syns også det kommer fram noe sårbarhet, ekthet osv. Ble veldig overraska da Cornelia klina med.. Øystein? Herregud, prøvde å finne navnene på frierne nå, men var ikke enkelt… Daniel synes jeg framstår som fin, jeg! Jeg er visst uenig med en del her. Men skjønner ikke hvem han skal ende opp med, nei. Hu blonde som ikke er Tone, kanskje… men synes alle virker kjedelige så langt. Samtidig har vi jo ikke sett så mye av de. Kristian i Valdres styrer nå på. Jeg synes hu Monica (mørkt hår) virker bra, jeg. Men han ender vel sikkert opp med Kristine (?) som han allerede har klina med.. vi får se. Magnus på Tarva står nå på. Usikker på hvem han liker, altså. Og der er jeg enig med «dere».. Rakel (?) fra Stavanger ER for mye… for han. 😆 9 1
Heartland Skrevet 21. oktober #97 Skrevet 21. oktober (endret) Spoiler Hos Kristian: Spørs om Emily ødela litt for seg selv under massasjen. Det ble jo bare fjas og tull. Mulig hun var nervøs, men litt synd. Glad for at Monica fikk litt tid med Kristian. Virker som ei snill og god dame. Har mest troa på henne av de som er der. Men hvis hun blir valgt, blir det antakelig litt ubehagelig for henne å se hvor hett Kristian har hatt det med andre. Hos Magnus: Jeg vet ikke helt hvorfor jeg får denne vibben, men jeg er ikke helt sikker på om Rakel er der for de riktige grunnene. Tror Sandra vil være den beste matchen. Hos Cornelia: Synes det er utrolig barnslig av Eivind å forstyrre alenetiden hun har med andre. For at hun skal velge riktig må hun få tid med hver enkelt, skulle ikke tro mannen var 42. Jeg håper virkelig at hun er smart nok til å skjønne at hun ikke bør velge ham. Har absolutt ingen tro på at det kan gå bra. Mulig jeg tar feil, men det går av mange alarmer i mitt hode når det gjelder han der. Hos Daniel: Fine jenter han har igjen. Skjer litt lite da. Blir spennende å se. Fra dagens episode. Lagt i spoiler av hensyn til de som ikke har sett. Endret 21. oktober av Heartland 10 1
Prelunia Skrevet 21. oktober #98 Skrevet 21. oktober Heartland skrev (24 minutter siden): Fra dagens episode. Lagt i spoiler av hensyn til de som ikke har sett. Spoiler Ja, litt redd for at Emily ødela for seg selv. Ble litt mer vennskapsvibe. Synes Monica virker som en veldig balansert og fin person, og tror de kan passe sammen. Men han har jo en god kontakt med Kristine også, men virker som det går mest på det fysiske - og mer det intellektuelle med Monica . Fikk litt dårlige følelser hos Cornelia, fra å kline så mye med en person til og plutselig bli usikker på han. Fikk vondt av han. Også enig når det gjelder Rakel - kan godt hende hun tenker før hun snakker,- men utsagnet "fint at det bare er en gutt her, så man kan konsentrere seg om han " eller noe lignende, er veldig rart å si... Klarer ikke se for meg at de to passer sammen.. 11 1
Beetlegirl91 Skrevet 21. oktober #99 Skrevet 21. oktober Spoiler Mine tanker om dagens episode: Daniel: Føler det skjer ganske lite egentlig, det er så lite vi ser av Daniel i hver episode, de svitsjer så mye mellom de andre parene at når Daniel kommer på skjermen, blir jeg mint på at: "Stemmer, han er med han og 😅" Kristian: Jeg for min del forstår ikke hvorfor man skal kline med alle man er på date med, men så er det jo jakten på kjærligheten da.. Fra å si at han er 14 år igjen med Kristine, til å si at han har en uforklarlig kjemi med Monica, blir spennende å se hvem han ender opp med 😊 Magnus: Jeg tror også at Rakel er der for feil grunn, det å si: "Fint at det bare er en gutt her, er veldig rart å si 😅" Hvorfor er du der, Rakel? 🙉 Cornelia: Hvorfor kysse noen og kline så rått om du plutselig er usikker? Stakkars kommer til å bli helt knust om han ikke blir valgt videre 🥺 Jeg tror kanskje Cornelia kommer til å ende opp med: Mathias 😊 selvom vi har sett veldig lite av han. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå