Gå til innhold

Samme middag hele uka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor alene og er ikke så oppfinnsom med middag. Spiser omelett av 2 egg med 1 karbonade i treninger, en halv løk og en kvart paprika 5 dager i uka. Nå er jeg så lei at jeg faktisk blir litt kvalm av denne middagen. Noen som har tips til en enkel, god og litt sunn middag? Gjerne uten egg 😬

Anonymkode: 99428...466

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg bodde alene pleide jeg å kjøpe grønnsaker og et salathode, så variere med ulike typer salat basert på det. Enten som kald salat eller som en wok. Et kyllingbryst eller to holder lenge for 1 person. 

Anonymkode: 4e026...e9f

Skrevet

Woket kylling og frossen wokblanding med woksaus på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bor alene og er ikke så oppfinnsom med middag. Spiser omelett av 2 egg med 1 karbonade i treninger, en halv løk og en kvart paprika 5 dager i uka. Nå er jeg så lei at jeg faktisk blir litt kvalm av denne middagen. Noen som har tips til en enkel, god og litt sunn middag? Gjerne uten egg 😬

Anonymkode: 99428...466

Kjøpe ferdig risengrynsgrøt, lage lapskaus (fryse ned noe eller til to dager), steike kyllingfilet i biter og ha i pita med salat, poteter og stekte fiskekaker eller fiskepudding, kyllingfilet eller laks og rotgrønnsaker (se pose i frysedisken) i ovnen.

Anonymkode: 0d725...773

Skrevet

Vil anbefale å spørre ChatGPT om middagsliste. Fortell kriteriene dine, f.eks at du er én person, dersom du har budsjett, om det er ønskelig å kunne bruke innkjøpte ingredienser til flere ulike middager, allergier eller ting du ikke liker. AI er temmelig god på forslag da :nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare p lage en stor porsjon søndag så kan du varme opp passe hver dag. 

Anonymkode: 6c75e...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...