AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Jeg har arvet et pidestall bord som min tippoldefar laget på 1800 tallet. Jeg hadde en heklet duk på bordet, og en blomsterpotte som stod på duken i ukesvis. Da jeg fjernet blomsterpotten var det et vannmerke på bordet. Er det mulig å få det bort? Tenkte å selge bordet, men nå er det jo veldig få som vil være interessert. Anonymkode: 2aa40...216
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har arvet et pidestall bord som min tippoldefar laget på 1800 tallet. Jeg hadde en heklet duk på bordet, og en blomsterpotte som stod på duken i ukesvis. Da jeg fjernet blomsterpotten var det et vannmerke på bordet. Er det mulig å få det bort? Tenkte å selge bordet, men nå er det jo veldig få som vil være interessert. Anonymkode: Anonymkode: 2aa40...216
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Skrevet 27. september Puss det og legg på ny glasur, eller selg med skaden. Anonymkode: 81571...11f
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Skrevet 27. september Jeg aner ikke om det fungerer, men jeg har fått opp denne reklamen et par dager https://beefix.no/products/beefix Anonymkode: f16af...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Puss det og legg på ny glasur, eller selg med skaden. Anonymkode: 81571...11f Glasuren har nok min tippoldefar laget i 1875, så å ta på ny glasur vil vel ødelegge bordet, tenker jeg. Ts Anonymkode: 2aa40...216
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå