AnonymBruker Skrevet 28. september #41 Skrevet 28. september Jeg hadde en kollega en gang i en liten butikk. Han var tilkallingsvikar, men han kom inn som regel hver dag. Ofte kom han dit før den som hadde åpningsvakt... Og så var han der nesten hele dagen. Han brukte å gå ca. 1- 1,5 timer før stenging. Så han var jo der ofte i 11 timer hver dag, uten lønn... Han hjalp jo til litt, men ofte var det bare irriterende at han "hang" på jobb fordi han kjedet seg hjemme (antar jeg). Mange ganger jeg irriterte meg over det og ville han bare skulle dra hjem så jeg kunne få gjort det jeg skulle i fred. Anonymkode: 5126a...b2b
AnonymBruker Skrevet 28. september #42 Skrevet 28. september Skjønner det er irriterende,har en kollega som er helt lik. Bor 5 min unna jobben og kommer 45 min før hun begynner på jobb på både dag og kveldsvakt. Spør en pårørende henne om noe så er standard svaret jeg har ikke begynt på jobb enda. Prøver en kollega som ikke kjenner henne å gi henne en beskjed før vakta har begynt er beskjeden jeg er ikke på jobb enda og hun blir irritert. Hun fikk klar beskjed av sjefen om å holde seg hjemme til hun begynner på jobb. Anonymkode: c59ff...833 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå