Gjest Rannva i.i. Skrevet 28. mars 2006 #1 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har nettopp oppdaget at etter at jeg kom tilbake fra permisjon i juni, har jeg fått 10,- for lite i timen! 9 mnd*154 timer = 1386 timer = 13860,-!!! Har jeg rett til å få etterbetalt dette, eller er det synd for meg som ikke oppdaget det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 28. mars 2006 #2 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg fikk for lite lønn med en gang jeg startet i jobben min. Jeg var ikke klar over det. Kommunen overførte pengene til meg uten at jeg hadde sagt no. Plutselig hadde jeg 24 000 på konto Så jeg mener helt klart at du skal ha de pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2006 #3 Del Skrevet 28. mars 2006 Ta kontakt med lønningskontoret så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2006 #4 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er ingen som kan ta fra deg avtalt lønn, det er ikke lov. Ta kontakt med lønnskontoret så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 29. mars 2006 #5 Del Skrevet 29. mars 2006 *venter i spenning på ekstra utbetaling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. mars 2006 #6 Del Skrevet 30. mars 2006 Håper du har sagt i fra til leder eller lønningskontoret - det er ikke sikkert de oppdager det like "kjapt" som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå