Gå til innhold

Hvor i all verden kan jeg møte noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten altså. 

Det virker jo helt håpløst. 

Anonymkode: 8a3a3...7b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne finner du dem overalt, begynn l friendzone.

Som mann er det bare å reise til utlandet først som sist.

Anonymkode: afa54...0e5

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme. 

Det er enklere når man er ung og møter mange mennesker i samme situasjon. Nå møter jeg også mange mennesker, men de er jo enten i forhold eller 15 år yngre.

Har testa nettdating i et par dager, men det er jo litt som å flikke gjennom Instagram eller VG. Du får jo ikke noe inntrykk av personen utover bildene og en kort tekst.

Frister ikke helt å gå på byen alene i 40-årene heller.

Frykter egentlig jeg forblir singel.

M

Anonymkode: 11918...ad5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Fant min via Facebook dating 

Anonymkode: 39485...d88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det Gå på turer på fjellet, begynn i kor, gå på jazzkonserter (hvis du er kvinne), begynn i strikkeklubb (hvis du er mann), bli med i en frivillig organisasjon, f eks Naturvernforbundet, og være med på opprydningsaksjoner i strandsonen og lignende. Sonder blant vennene dine om de har noen greit single bekjente, kjør slalåm og dra på after ski eller gå på skiturer til hytter med servering der det ofte er mye folk. Vær åpen og smilende, møt blikket til mennesker av motsatt kjønn, prøv å se potensialet og det fine hos alle du møter.

Jeg traff min via venner som mente vi hadde passet så godt sammen og at vi burde treffes. Viste seg at de hadde rett….

Anonymkode: 9d9e8...0f6

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Frister ikke helt å gå på byen alene i 40-årene heller.

Anonymkode: 11918...ad5

Hvorfor ikke? Prøv Klubb 37+ som mange av oss andre i den alderen. Masse folk som går dit alene, treffer alltid en haug folk å prate med (men kom tidlig). Man kan selvsagt ta med seg noen andre, men min erfaring er at det er enkleste å treffe nye folk om man går alene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette gir ingen mening. Kvinner er ikke interessert i venner og det er da like mange menn i forhold, som kvinner? 

Anonymkode: 26584...1f8

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne på 43 prøvde jeg nå å tenke hvor singel mann over 40 ville klart å finne meg og sjarmere meg.
Jeg har barn, og er nesten bare å finne på jobb, barnas fritidsaktiviteter og treningssenter.
Men på hvilken som helst av disse tre er det mange hyggelige menn :) 
Nå er jeg GIFT da, så jeg er ikke interessert, men de er der. Hadde jeg vært singel hadde jeg absolutt vært interessert.

Som singel og barnløs er det mest creepy å dukke opp blant single mødre i barneidretten, så jeg ville nok tenkt jobb eller treningssenter. Som andre nevnte kan jobb også være frivillige aktiviteter av alle ulike slag. Eventuelt de rette stedene på byen som noen nevner, men det vet ikke jeg så mye om.

Anonymkode: 64675...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor mener du man bør reise til utlandet som mann?

Anonymkode: 6c0be...db5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor mener du man bør reise til utlandet som mann?

Fordi vedkommende sikkert helt automatisk tenker at du ikke er "pen" nok til å finne en norsk kvinne. Derfor vil hen at du skal til Thailand eller Fillipinene for å få deg noe. Meget spesielt å "forhåndsdømme" noen uten å kjenne de.

Jeg tenker at du kan bruke apper, sosiale sammenkomster som feks. div. hobbykurs, turer i fjellet i regi av Turistforeninge osv.

Anonymkode: 3862a...553

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
-jk- skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? Prøv Klubb 37+ som mange av oss andre i den alderen. Masse folk som går dit alene, treffer alltid en haug folk å prate med (men kom tidlig). Man kan selvsagt ta med seg noen andre, men min erfaring er at det er enkleste å treffe nye folk om man går alene. 

Hva er klubb 37?vil det si at hvis du e eldre enn 37 så er du ikke velkommen? Det er ikke noe problem hvis den er åpen for alle.

Endret av TLR
Skrevet

Fant min på Facebook dating 🥰 

AnonymBruker
Skrevet

Last ned Tinder, og sett deg på kuk-karusellen. Der kan du kjøre rundt og rundt til du har mistet all selvrespekt, og ingen kvalitetsmann vil ta i deg med ildtang- om du ikke holder hemmelig at du har blitt pult av hundre og ørten playere. 

Anonymkode: 5aaa4...976

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vedkommende sikkert helt automatisk tenker at du ikke er "pen" nok til å finne en norsk kvinne. Derfor vil hen at du skal til Thailand eller Fillipinene for å få deg noe. Meget spesielt å "forhåndsdømme" noen uten å kjenne de.

Jeg tenker at du kan bruke apper, sosiale sammenkomster som feks. div. hobbykurs, turer i fjellet i regi av Turistforeninge osv.

Anonymkode: 3862a...553

Jeg er ikke TS.

AnonymBruker
Skrevet

Frivillig arbeid.

Anonymkode: e73d1...5d2

Skrevet
TLR skrev (3 timer siden):

Hva er klubb 37?vil det si at hvis du e eldre enn 37 så er du ikke velkommen? Det er ikke noe problem hvis den er åpen for alle.

Klubb 37+ har 37 års aldersgrense, men for at folk skal kunne ta med kjæresten sin kun du komme inn fra 30 år om du er i følge med en som er 37 eller eldre. Det er altså en houseklubb for voksne, på dagtid (som regel 15-22). 

https://www.facebook.com/klubb37no

• Liker 3
Skrevet

Min dukka opp på Facebook dating. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Last ned Tinder, og sett deg på kuk-karusellen. Der kan du kjøre rundt og rundt til du har mistet all selvrespekt, og ingen kvalitetsmann vil ta i deg med ildtang- om du ikke holder hemmelig at du har blitt pult av hundre og ørten playere. 

Anonymkode: 5aaa4...976

Kanskje du skal jobbe med bitterheten og kvinnehatet ditt i stedet?

Jeg fant en flott, kjekk, snill kvalitetsmann på Tinder i fjor :)  Bare vær kresen.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en flott, kjekk, snill kvalitetsmann på Tinder i fjor :)  Bare vær kresen.

Han var kjekk. Ikke lett for mindre kjekke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Artig at du tolker dette som kvinnehat. Bittert er det definitivt, men han beskriver en veldig spesifikk type person, ikke kvinner generelt.

Anonymkode: 4814d...59d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...