Gå til innhold

Dere som er blitt dumpet av en venn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Slutt med dette martyrpratet. Du forstår overhodet ikke hva vi skriver fordi du tolker alt slik at det skal passe ditt verdensbilde om at folk bare er slemme og at det er synd på deg.

Anonymkode: 33802...a80

Og igjen hopper du galant over det jeg skriver! 

Anonymkode: f7fe0...4ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har forstått veldig godt hva dere mener og har skrevet! Så slutt å si det. Jeg har skjønt! 

Du har ikke det. For når du forsøker å forklare hva du tenker vi mener, så er det helt tydelig at du har vridd det du leser slik at du kan synes mer synd på deg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og igjen hopper du galant over det jeg skriver! 

Du har fått svar på alle spørsmålene dine så mange ganger gjennom flere tråder. Det er du som hopper over svarene og bare fortsetter å spørre de samme spørsmålene. Hvordan tenker du at du skal klare å gå videre når du holder på slik?

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har fått svar på alle spørsmålene dine så mange ganger gjennom flere tråder. Det er du som hopper over svarene og bare fortsetter å spørre de samme spørsmålene. Hvordan tenker du at du skal klare å gå videre når du holder på slik?

Det vet jeg ikke. Kanskje jeg ikke klarer det. I dag er jeg bare veldig lei meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg ikke. Kanskje jeg ikke klarer det. I dag er jeg bare veldig lei meg. 

Da skal du vel komme med noe selvmedlidende og offerrolle eller noe sånt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da skal du vel komme med noe selvmedlidende og offerrolle eller noe sånt. 

Synd at jeg betyr så lite! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 23.22):

Jeg er redd du har rett. Sårene kommer aldri til å leges. De er der og man får bare flere og flere gjennom livets gang. 

Dette er et vondt sted å være. Jeg som skrev på side 1 om min erfaring. Jeg trodde også oppriktig at når jeg hadde hatt det vondt med dette i 4 år at det kom til å være slik for alltid. At det bare skulle være et vondt sår inni meg som kom opp innimellom. Jeg kan oppriktig si at den dag i dag er det ikke vondt i det hele tatt. Livet er blitt bedre på så mange områder, og jeg ser med takknemlighet tilbake både på hva vi hadde, men også at det tok slutt. Enda til er jeg takknemlig for den fæle måten det endte på. Og dette tror jeg på for deg også. Det tar kanskje tid, men at det tar tid, og lengre tid enn mange her ser ut til å mene er forsvarlig, betyr ikke at det aldri vil leges. Men TID i seg selv tror jeg ikke leger indre sår. 

Anonymkode: b05db...33c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synd at jeg betyr så lite! 

Det er mest synd at du betyr så lite for deg selv at du ikke søker hjelp for dette. 

Har du søkt opp "rumination" enda? Der finner du svar. Det er det du står midt oppi. 

Anonymkode: 9040d...da8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så gjør noe med det! Kom deg ut, legg igjen mobilen hjemme. Ikke sitt her på KG og syt, det er åpenbart noe av et verste du kan gjøre for deg selv, du kommer jo ingen vei, det er totalt hakk i plata. Du må dra deg selv opp, skifte fokus, gå på kino, begynn å strikke, alt annet enn det her!

Anonymkode: 6c2ce...7be

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du har svart dette flere ganger før. Du vet ikke hvorfor du gjør som du gjør, og du er bare lei deg. 

Da kan det kanskje være lurt med å starte å tenke litt på hvorfor du gjør dette? Hvorfor fortsetter du å gruble og skrive på forum om dette når du har erfart selv at det ikke hjelper deg? Ikke svar "vet ikke", du trenger ikke en gang svare her, bare tenk over det selv.

Til syvende og sist så handler det om å gjøre, ikke tenke. Selvsagt klarer du å la være å skrive på forum, gå en tur, se en film, sjekke ut fritidsarrangementer/samlinger i nærmiljøet, spille, pusle, håndarbeid... hva som helst annet enn å sitte og gruble og skrive på KG om dette. Du har gitt det fire-fem måneder av ditt liv, det er mer enn nok. 

Du trenger ikke analysere hvem, hva og hvorfor, du trenger bare å handle. Start i det små. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor skal jeg slutte? Ja, ser at sårbare ting ikke er lurt for folk hopper på deg og gjør det ikke for å være hyggelig det er vel motsatt tenker jeg. 

Du må slutte med dette fordi det fører ikke noen vei for deg, du får det ikke bedre. 

Anonymkode: 04d12...29b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til dere som har svart meg fint og med tips. Jeg må nå legge dette dødt og gå videre. Kan ikke forsette sånn som dette. Det tærer på jeg kjenner jeg. 

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...