AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Min mening er at det er et tulleord, siden det nesten alltid blir brukt om dem som har hatt mange seksualpartnere. Jeg har ligget med fire i hele mitt liv (jeg er 42 år nå). Den første var en mann/gutt, og jeg var snaut 18 år. Jeg debuterte nok senere enn mange andre. Vi var kjærester i et års tid. De neste to var en gutt og en jente, da jeg var drøyt 20 år. De var ikke et par, men var studenter som jeg på en høyskole et sted i Norge. De var det vi i dag kaller fuck friends, og jeg bodde i samme studentkollektiv. Vi hadde mye sex i halvannet semester, sammen, eller to av oss. Jeg hadde jentesex med henne i den perioden. Den fjerde var en gutt til, i samme miljø, som vi ble kjent med. Vi hadde gruppesex. Jeg hadde to menn samtidig, også analt. Den ene av guttene og jeg ble kjærester da de to andre flyttet. Vi ble samboere, vi giftet oss og vi fikk to barn og hund. Vi har nå vært et par i 20 år og i den tiden har han vært min eneste. Vi har et regelmessig sexliv og ligger sammen minst to ganger i uken. Så - jeg har hatt fire sexpartnere i løpet av mitt 42-årige liv. Den ene er ungdomskjæresten som jeg debuterte med, den andre er mannen min. I en statistisk sammenheng er jeg lite erfaren. Bare fire! Det plasserer meg nederst i alle oversikter. Likevel tenker jeg at jeg er mer erfaren enn mange. Hvis jeg ganger et estimert antall samleier i uken med 52 uker og antall år sammen, blir tallet høyt. Mannen min har fortalt om en kompis som har ligget med mange kvinner. Kanskje 40. Han regnes som en rundbrenner, en "erfaren" mann. Men de fleste er ONS eller korte forhold, og i fylla betrodde han mannen min at han aldri klarer å være utholdende med nye partnere. I lengre forhold går det fint, men han kommer altfor fort når sengepartneren er ny og ukjent. En ONS der mannen kommer med én gang er trolig en dårlig opplevelse for begge (jeg vet ikke, for jeg har aldri hatt en ONS). Men i alle vanlige sammenhenger er denne fyren den erfarne, mens jeg er det ikke. Forstå det den som kan. Anonymkode: 04e6b...dfd 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Trygg på seg selv. Ha forståelse for at det kan ta tid, og utvikle en seksuell relasjon. Ikke legge press eller forventninger på hverandre seksuelt. Være tålmodig, varm og raus. Legge til rette for en god totalopplevelse. Ha et ønske om å gi hverandre nytelse i alle former. Ta vare på seg selv og hverandre. Anonymkode: 7f14d...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå