AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Er det uansvarlig å bo på Radisson Hotels etter at det ble et kinesisk statseid selskap? Har fått høre fra noen venninner at de synes det er uetisk av meg å støtte de. Hva tenker dere? Bor der fordi jeg får det billig igjennom medlemskap. Anonymkode: fedf3...675
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeez.... Regner med at venninne dine er ekstremt flinke på å ikke ha noe med sosiale medier eller handler på butikker som har tilknytning til USA, Kina, Russland, nord Korea osv. Det er stort sett alt det. Anonymkode: 99739...219 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Har vel ikke tik tok de da. Anonymkode: fdce2...178
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det uansvarlig å bo på Radisson Hotels etter at det ble et kinesisk statseid selskap? Har fått høre fra noen venninner at de synes det er uetisk av meg å støtte de. Hva tenker dere? Bor der fordi jeg får det billig igjennom medlemskap. Anonymkode: fedf3...675 Nei, det er ikke uansvarlig. Tvert imot, jeg har støttet Kina der jeg enn kan. Elektrisk bil, Xiaomi mobil, og hoteller og mye annet. Det er svært viktig å ha et ikke-vestlig land som kan være sterk nok mot den fascistiske nazismen som brer seg om i USA under Trump. EU har vist at de ikke har noe ryggrad i å stå imot Trump, det samme gjelder UK som Trump er på besøk hos i dag. Det liberale samfunnet er knust og det gjelder å velge det som er anti-hakekors, og anti-Handmaid's Tale og anti-Hitler og anti-Mussolini, anti-Trump, anti-Project-2025, osv. Anonymkode: bf4d6...e52 3 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg har bare sagt at det driter jeg egentlig i også ble de helt sjokkerte og sure.. Føler ikke det er noe bedre om det fortsatt var amerikansk for det er nesten like ille der borte føler jeg. Hilton og Marriott er amerikanske som eksempel. Eneste er vel Accor Hotels men de støttet jo slavearbeid i Midtøsten Anonymkode: fedf3...675
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det uansvarlig å bo på Radisson Hotels etter at det ble et kinesisk statseid selskap? Har fått høre fra noen venninner at de synes det er uetisk av meg å støtte de. Hva tenker dere? Bor der fordi jeg får det billig igjennom medlemskap. Anonymkode: fedf3...675 Tror jeg hadde skaffet meg venner som ikke er så wokete Anonymkode: 079e9...772 1
Snok1 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror jeg hadde skaffet meg venner som ikke er så wokete Anonymkode: 079e9...772 ….som ikke er så woke. Ingenting å takke for! Endret 1 time siden av Snok1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er svært viktig å ha et ikke-vestlig land som kan være sterk nok mot den fascistiske nazismen som brer seg om i USA under Trump For noe tøv. Trumo er ikke fascist, sett deg litt inn i begrepet før du kaster det rundt deg i mangel på skikkelige argumenter mot Trump og hans vellykkede politikk😄 Anonymkode: 8216e...b16
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For noe tøv. Trumo er ikke fascist, sett deg litt inn i begrepet før du kaster det rundt deg i mangel på skikkelige argumenter mot Trump og hans vellykkede politikk😄 Anonymkode: 8216e...b16 "Hans vellykkede politikk" Ahahahhahahaha. F#ck den oransje jævla Mussolini rotta! Han er egentlig en kloakkrotte. Tror jeg er snill i beskrivelsen av han egentlig. 😂 Anonymkode: 77c6b...9f9 3
jor67 Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeez.... Regner med at venninne dine er ekstremt flinke på å ikke ha noe med sosiale medier eller handler på butikker som har tilknytning til USA, Kina, Russland, nord Korea osv. Det er stort sett alt det. Anonymkode: 99739...219 Nord Korea? 😂 Hvilke varer bruker du derifra? 😂
jor67 Skrevet 59 minutter siden #11 Skrevet 59 minutter siden 17 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er ikke uansvarlig. Tvert imot, jeg har støttet Kina der jeg enn kan. Elektrisk bil, Xiaomi mobil, og hoteller og mye annet. Det er svært viktig å ha et ikke-vestlig land som kan være sterk nok mot den fascistiske nazismen som brer seg om i USA under Trump. EU har vist at de ikke har noe ryggrad i å stå imot Trump, det samme gjelder UK som Trump er på besøk hos i dag. Det liberale samfunnet er knust og det gjelder å velge det som er anti-hakekors, og anti-Handmaid's Tale og anti-Hitler og anti-Mussolini, anti-Trump, anti-Project-2025, osv. Anonymkode: bf4d6...e52 Det skjer mye rart i USA nå, men å påstå at de er værre en Kina er så langt ut på viddene du kommer. Kina, landet som bruker menneskerettigheter som dasspapir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå