Gå til innhold

Hvorfor? Klær på katter!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det en rekke videoer på sosial media der katten bades og skrubbes på kveld, deretter tannpuss og så til slutt på med pyjamas som dekker hele kroppen utenom en liten del av rompa og poter.

Hvor dumme kan folk bli over der? Trodde alle grenser var nådd🙈

Anonymkode: 2d0ea...d7b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det skaper seere, som betyr penger. 

Altså dette burde du forstå. Du ser jo at influencerne kan tjene opptil flere millioner norske kroner på å snappe.... 

Anonymkode: e6b4a...4fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det skaper seere, som betyr penger. 

Altså dette burde du forstå. Du ser jo at influencerne kan tjene opptil flere millioner norske kroner på å snappe.... 

I uka

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror disse kattene dopes ned for å bli medgjørlige, for hvilke katter finner seg i alt dette?

Jeg blir omtrent klort i filler bare jeg prøver å klø katten min på magen, for det misliker han.

Anonymkode: acf1e...73d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror disse kattene dopes ned for å bli medgjørlige, for hvilke katter finner seg i alt dette?

Jeg blir omtrent klort i filler bare jeg prøver å klø katten min på magen, for det misliker han.

Det er helt vanlig i videoer av dyr. Men nå blir nok mye AI laget. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er helt vanlig i videoer av dyr. Men nå blir nok mye AI laget. 

Har sett de jeg også, men katter sitter jo ikke i ro så man får badet og tatt på de pyjamas, og iallfall ikke pusset tennene på de.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen designer klær til mine katter som jeg kjøpte når det var limited edition. Det er vel mer til hunder, men det fungerer til kattene mine også. De har på seg klær når vi har fint selskap og til jul har de juleklær til julebilder. De dekker ikke rumpen, for de må få lov til å komme seg på toalettet :ninuskapus: 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge katten har det fint, så er det vel greit. 

Jeg kjøpten et kult plagg til min katt en gang, og det var ikke som jeg tvingte det på henne, jeg stoppet med en gang jeg merket at hun sa "ikke faen" (som seriøst var med EN gang jeg prøvde), men jeg sverger - hun var forbanna på meg i minst en uke etterpå.

Noen katter liker kanskje klær, de fleste ikke. Men folk må jo bli kjent med sin pus :)

Anonymkode: f46db...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...