AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kokka og napoleonskake Anonymkode: cc50e...5f6 1
Helgeol Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kokka og napoleonskake Anonymkode: cc50e...5f6 Moro!
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Skal kjøpe meg en ost, lengter etter pålegg på brødskiva 😍 Anonymkode: b2926...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Kneip, og kanskje jeg skal unne meg å skru på varmekablene på badet. Anonymkode: ea450...228 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Kneip, og kanskje jeg skal unne meg å skru på varmekablene på badet. Anonymkode: ea450...228
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Nesespray og snytepapir Anonymkode: 5c362...a12
Helgeol Skrevet 2 timer siden Forfatter #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kneip, og kanskje jeg skal unne meg å skru på varmekablene på badet. Anonymkode: ea450...228 Du må sette opp et budsjett
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Handle på Trippel Trumf, betale regninger og sette over penger på høyrentekonto. Anonymkode: 562d2...045
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Har tannlege time, så der ryker nok mye av pengene.... Anonymkode: f4692...d47
Helgeol Skrevet 2 timer siden Forfatter #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tannlege time, så der ryker nok mye av pengene.... Anonymkode: f4692...d47 Syns ikke du det er litt sjukt at man får så lite i trygd at pengene går bort allerede første dagen? 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden For en trist tråd, jeg håper det går bedre med dere fremover. ❤️ Anonymkode: 07acc...c71
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Jeg tror jeg skal hyre advokat, for å finne han dusten som prøver å sette alle trygdede folk i dårlig lys… Anonymkode: f8f7d...6fe 3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Helgeol skrev (4 minutter siden): Syns ikke du det er litt sjukt at man får så lite i trygd at pengene går bort allerede første dagen? Merkelig svar. Har du glemt medisinene dine i kveld?🤔😅 Som om det er vedkommendes feil hva staten gir henne i trygd. Eller bestemmer tannlege priser. Idiot svar Anonymkode: b2264...68e 1
Helgeol Skrevet 2 timer siden Forfatter #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merkelig svar. Har du glemt medisinene dine i kveld?🤔😅 Som om det er vedkommendes feil hva staten gir henne i trygd. Eller bestemmer tannlege priser. Idiot svar Anonymkode: b2264...68e Jo, men hun vil jo bare fikse tennene. Hele trygda går med 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig svar. Har du glemt medisinene dine i kveld?🤔😅 Som om det er vedkommendes feil hva staten gir henne i trygd. Eller bestemmer tannlege priser. Idiot svar Anonymkode: b2264...68e Hæ? Hvordan greide du å tolke det svaret som frekt mot trygdede? Det er jo helt sykt hvor lite enkelte har å rutte med! Anonymkode: db808...94a 4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Helgeol skrev (2 minutter siden): Jo, men hun vil jo bare fikse tennene. Hele trygda går med 🙄 Ehhh ja...normale folk går til tannlegen hvis det er det du mener med å "fikse" tennene. Anonymkode: b2264...68e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Hvordan greide du å tolke det svaret som frekt mot trygdede? Det er jo helt sykt hvor lite enkelte har å rutte med! Anonymkode: db808...94a Hele tråden er jo bare trist. Jeg har vondt av dere. Anonymkode: 07acc...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå