AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Er de det samme? Jeg tror det, da er de også en kult? Ikke som i et skjelsord, jeg mener sekt på ekte? Anonymkode: c7087...1a4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Ikke samme sekt nei Anonymkode: d1ecd...01c
Grüner Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er de det samme? Jeg tror det, da er de også en kult? Ikke som i et skjelsord, jeg mener sekt på ekte? Anonymkode: c7087...1a4 Nei
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Google og AI er dine venner. Anonymkode: e4d67...307
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Begge deler er sekt, men ikke den samme Anonymkode: ee4cb...86c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke samme sekt nei Anonymkode: d1ecd...01c Men de er litt ekstreme? Jeg tenkte på å møte de, virket avslappet og koselg. Men når jeg googlet de viser det seg at de er mormonere. ts Anonymkode: c7087...1a4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Nei. Google finnes vet du. Og chatgpt. Anonymkode: 4a0dc...c67
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Google finnes vet du. Og chatgpt. Anonymkode: 4a0dc...c67 Ja de sier jo at de er smiths venner... ts Anonymkode: c7087...1a4
Sainta Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er de det samme? Jeg tror det, da er de også en kult? Ikke som i et skjelsord, jeg mener sekt på ekte? Anonymkode: c7087...1a4 Nei. Smiths venner eller brunstad church som jeg tror de heter nå er vel kristne såvidt jeg har skjønt. Men det er aldri sånn at du er en ekte frelst kristen fordi du sitter i en kirke og kirker er nesten altid halvfulle eller nesten helt fulle av folk som ikke tror men som er ulver i fåreklær i disse dager (fordi vi er i 2 tessaloniker 2:3 - i tiden rett før antikrist hvor vi har det store frafallet, jeg gikk innpå hvorfor i forbindelse med tråden om koranen og bibeltekstene vi har i dag, folk leser nemlig ikke de samme bibelene de gjorde for bare 40-50 år siden lenger). Så jeg ville faktisk vært forsiktig med å søke meg til noen kirker nå men heller hatt mitt eget hjem som en slags kirke og delt troa med familie og venner. Du trenger ikke gjøre mer ut av det enn det, vårt samvær med Gud avhenger ikke av å sitte i noe kirkebygg, særlig ikke hvis det er en homofil woke-prest som tydelig ikke vandrer med Gud eller de har sverget troskap til world council of churches/norges kristne råd og agenda 2030, da er det bedre å holde seg langt unna den kirka. Men i alle tilfeller, mormonere er langt unna alt som har med kristendom å gjøre. De likner kanskje fordi de har kirker, prester, musikk og sånt som høres litt kristenaktig ut, men det er langt unna kristendom. Mornmonere vil av kristne bli ansett som er en antikristreligion slik som islam, men ikke smiths venner. Endret 1 time siden av Sainta
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Sainta skrev (18 minutter siden): Nei. Smiths venner eller brunstad church som jeg tror de heter nå er vel kristne såvidt jeg har skjønt. Men det er aldri sånn at du er en ekte frelst kristen fordi du sitter i en kirke og kirker er nesten altid halvfulle eller nesten helt fulle av folk som ikke tror men som er ulver i fåreklær i disse dager (fordi vi er i 2 tessaloniker 2:3 - i tiden rett før antikrist hvor vi har det store frafallet, jeg gikk innpå hvorfor i forbindelse med tråden om koranen og bibeltekstene vi har i dag, folk leser nemlig ikke de samme bibelene de gjorde for bare 40-50 år siden lenger). Så jeg ville faktisk vært forsiktig med å søke meg til noen kirker nå men heller hatt mitt eget hjem som en slags kirke og delt troa med familie og venner. Du trenger ikke gjøre mer ut av det enn det, vårt samvær med Gud avhenger ikke av å sitte i noe kirkebygg, særlig ikke hvis det er en homofil woke-prest som tydelig ikke vandrer med Gud eller de har sverget troskap til world council of churches/norges kristne råd og agenda 2030, da er det bedre å holde seg langt unna den kirka. Men i alle tilfeller, mormonere er langt unna alt som har med kristendom å gjøre. De likner kanskje fordi de har kirker, prester, musikk og sånt som høres litt kristenaktig ut, men det er langt unna kristendom. Mornmonere vil av kristne bli ansett som er en antikristreligion slik som islam, men ikke smiths venner. Takk for forklaringen, du har helt rett. De hadde et skilt med navnet sitt og "søster" under, jeg trodde de var nonner. Men navnet på kirken viste at de var mormonere når jeg fant nettsiden deres. Blir mer og mer rart jo mer jeg googler. De tror også på profeter nå i moderne tid. ts Anonymkode: c7087...1a4
Sainta Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for forklaringen, du har helt rett. De hadde et skilt med navnet sitt og "søster" under, jeg trodde de var nonner. Men navnet på kirken viste at de var mormonere når jeg fant nettsiden deres. Blir mer og mer rart jo mer jeg googler. De tror også på profeter nå i moderne tid. ts Anonymkode: c7087...1a4 De tror lucifer/djevelen er broren til Jesus. Styr langt langt unna mormonere. En bibel basert på textus receptus og hvis du er heldig - en venn eller 2 som har samme tro som deg, så har du alt du trenger. Og bibelen bør helst være 1930-oversettelsen men hvis du synes eldre norsk er litt seigt å lese så går det ann å bruke bibelen guds ord av hermon forlag som er i moderne norsk bare du supplerer med king james bibelen eller 1930-oversettelsen når du går inn på bibelprofetier som krever stor nøyaktighet eller spørsmål om doktrine. Vi er i en farlig tid nå rett før slutten på kirkens tidsalder, så mye løgner og bedrag. Men vi som er frelst og har ånden vil ikke gå vill og holde oss på rett vei. Stakkars den som ikke er av oss, og som ikke tar det jeg sier nå til seg.
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #12 Skrevet 59 minutter siden Sainta skrev (26 minutter siden): De tror lucifer/djevelen er broren til Jesus. Styr langt langt unna mormonere. En bibel basert på textus receptus og hvis du er heldig - en venn eller 2 som har samme tro som deg, så har du alt du trenger. Og bibelen bør helst være 1930-oversettelsen men hvis du synes eldre norsk er litt seigt å lese så går det ann å bruke bibelen guds ord av hermon forlag som er i moderne norsk bare du supplerer med king james bibelen eller 1930-oversettelsen når du går inn på bibelprofetier som krever stor nøyaktighet eller spørsmål om doktrine. Vi er i en farlig tid nå rett før slutten på kirkens tidsalder, så mye løgner og bedrag. Men vi som er frelst og har ånden vil ikke gå vill og holde oss på rett vei. Stakkars den som ikke er av oss, og som ikke tar det jeg sier nå til seg. Ånei, du er en svovelprofet? Liker ikke det heller. ts Anonymkode: c7087...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå