AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hangarskipet USS «Gerald R. Ford» forlater Oslo og Oslofjorden onsdag etter et fem dager langt besøk. Mange amerkanske marine soldater som sikkert fikk landlov, som medførte ekstra stor andel mannfolk i bybildet for noen dager. Var det noen som fikk seg et ONS eller en ny venn? Eller benyttet du sjansen til å gå ut disse dagene siden mulighetene var større enn normalt? Anonymkode: 36fda...15e
Fighter83 Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hangarskipet USS «Gerald R. Ford» forlater Oslo og Oslofjorden onsdag etter et fem dager langt besøk. Mange amerkanske marine soldater som sikkert fikk landlov, som medførte ekstra stor andel mannfolk i bybildet for noen dager. Var det noen som fikk seg et ONS eller en ny venn? Eller benyttet du sjansen til å gå ut disse dagene siden mulighetene var større enn normalt? Anonymkode: 36fda...15e Nei, så ikke helt vitsen. Har jo hatt nok med han jeg driver med som bor her 😅 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Tipper det var masse amerikanske spermier som fant veien inn i norske damer ja.. Anonymkode: d7948...df6 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tipper det var masse amerikanske spermier som fant veien inn i norske damer ja.. Anonymkode: d7948...df6 Ja, hvorfor ikke. Litt urettferdig for mannfolk at vi aldri får opplve et skip med 5000 kvinnfolk i beste alder kommer til vår hjemby. Tror jeg skulle tatt meg fri fra jobb i en sånn anledning. Anonymkode: 36fda...15e 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, hvorfor ikke. Litt urettferdig for mannfolk at vi aldri får opplve et skip med 5000 kvinnfolk i beste alder kommer til vår hjemby. Tror jeg skulle tatt meg fri fra jobb i en sånn anledning. Anonymkode: 36fda...15e Stemmer i der. Tenk, 5000 kvinnfolk i sin beste alder. I den alderen er det jo også masse hormoner. Så hvis hangarskipet hadde vært ute å seilt i flere uker og la til kai i Oslo. .tipper jeg de hadde vært ville etter litt vikingstål. 😀 Anonymkode: d7948...df6 3
Snok1 Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden https://www.google.com/gasearch?q=gender distribution on uss gerald ford&source=sh/x/gs/m2/5 Litt AI-sammendrag her, men anslaget er at 20% av mannskapet er kvinner. Så……muligheter for norske menn også. Fortvil ikke. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvorfor ikke. Litt urettferdig for mannfolk at vi aldri får opplve et skip med 5000 kvinnfolk i beste alder kommer til vår hjemby. Tror jeg skulle tatt meg fri fra jobb i en sånn anledning. Anonymkode: 36fda...15e 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Snok1 skrev (29 minutter siden): https://www.google.com/gasearch?q=gender distribution on uss gerald ford&source=sh/x/gs/m2/5 Litt AI-sammendrag her, men anslaget er at 20% av mannskapet er kvinner. Så……muligheter for norske menn også. Fortvil ikke. Men kvinner som lever i et samfunn med 80% mannfolk, trenger vel ikke akkurat gå på byen for og ordne seg. Tror de kvinnene som går på land har mer lyst på alle andre ting, går ikke fra jobb på Gilde og rett på pølseboda. Anonymkode: 36fda...15e 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Majoriteten av de som tjenestegjør på USS Gerald Ford er menige i aldersgruppen 19-25. så nei, jeg hadde ikke sex med noen av de. Jeg er 42 og kunne vært mammaen til de fleste av dem 😅 Anonymkode: bc72e...6a7
blaffen Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men kvinner som lever i et samfunn med 80% mannfolk, trenger vel ikke akkurat gå på byen for og ordne seg. Tror de kvinnene som går på land har mer lyst på alle andre ting, går ikke fra jobb på Gilde og rett på pølseboda. Anonymkode: 36fda...15e Om de damene bare er *litt* profesjonelle så tenker jeg at de heller går i land for å få seg festkjepp. Å pule en kollega, på en båt, høres ut som oppskrift på all mulig slags trøbbel.. For øvrig så har jeg dame, hvis ikke kunne det jo vært gøy å huke ei amerikanerinne på landlov. 😛 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, hvorfor ikke. Litt urettferdig for mannfolk at vi aldri får opplve et skip med 5000 kvinnfolk i beste alder kommer til vår hjemby. Tror jeg skulle tatt meg fri fra jobb i en sånn anledning. Anonymkode: 36fda...15e Minner på at helgen før dette skipet kom til Oslo ble det arrangert et løp som kalles ‘jentemila’ med 10 000 påmeldte damer fra hele landet. Altså ingenting å klage på for hovedstadens mannlige befolkning, de hadde muligheten da Anonymkode: c14e4...a21 3
Snok1 Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men kvinner som lever i et samfunn med 80% mannfolk, trenger vel ikke akkurat gå på byen for og ordne seg. Tror de kvinnene som går på land har mer lyst på alle andre ting, går ikke fra jobb på Gilde og rett på pølseboda. Anonymkode: 36fda...15e Om bord er det amerikanske bondetamper, på land er det norske vikinger. 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Minner på at helgen før dette skipet kom til Oslo ble det arrangert et løp som kalles ‘jentemila’ med 10 000 påmeldte damer fra hele landet. Altså ingenting å klage på for hovedstadens mannlige befolkning, de hadde muligheten da Anonymkode: c14e4...a21 Jentemila? Det har gått meg hus forbi. Kjipt da. Vil tro norske damer holder høyere nivå en amerikanske.. Anonymkode: d7948...df6
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (47 minutter siden): Om bord er det amerikanske bondetamper, på land er det norske vikinger. Har ikke sett en eneste Norsk viking så lenge jeg har levd. Det kommer heller ikke de til å gjøre. Ingen vits å romantisere Nordmenn som store og sterke i forhold til soldater på et skip. Anonymkode: 9bdf9...817 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke sett en eneste Norsk viking så lenge jeg har levd. Det kommer heller ikke de til å gjøre. Ingen vits å romantisere Nordmenn som store og sterke i forhold til soldater på et skip. Anonymkode: 9bdf9...817 Vel..jeg var på rep øvelse oppi Nord-Norge, sammen med US marines (felles NATO-øvelse). Amerikanerne kom til lags-teltet vårt og spurte etter ullpledd siden de frøs så ille. Måtte skuffe dem at vi hadde kun ett pledd, som sanitetsmann brukte til skadde soldater. 🤣 Anonymkode: d7948...df6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Herlighet, så trashy å omtale andre mennesker som «godbiter». Høres ut som noe en grisete, harry, middelaldrende dame ville sagt. Anonymkode: 38bf8...31c 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var det noen som fikk seg et ONS eller en ny venn? Eller benyttet du sjansen til å gå ut disse dagene siden mulighetene var større enn normalt? Anonymkode: 36fda...15e AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt urettferdig for mannfolk at vi aldri får opplve et skip med 5000 kvinnfolk i beste alder kommer til vår hjemby. Tror jeg skulle tatt meg fri fra jobb i en sånn anledning. Anonymkode: 36fda...15e AnonymBruker skrev (1 time siden): Men kvinner som lever i et samfunn med 80% mannfolk, trenger vel ikke akkurat gå på byen for og ordne seg. Tror de kvinnene som går på land har mer lyst på alle andre ting, går ikke fra jobb på Gilde og rett på pølseboda. Anonymkode: 36fda...15e Du skal ha kudos for en eneste ting, at du aldri gjorde noe fåfengt forsøk på å late som det var en kvinne bak denne tråden. 😆 Anonymkode: 0b8c9...227 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Snok1 skrev (1 time siden): Om bord er det amerikanske bondetamper, på land er det norske vikinger. Du trur en gjennomsnitts Oslo-borger har noe å stille opp med mot Amerikanske marinesoldater? 😆 Anonymkode: c1eeb...84b
Snok1 Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du trur en gjennomsnitts Oslo-borger har noe å stille opp med mot Amerikanske marinesoldater? 😆 Anonymkode: c1eeb...84b De er ikke US Marines, de er US Navy. Stor forskjell på marinesoldater og maskinister og radaroperatører ombord i et skip. Jeg har sett og truffet et representativt utvalg av dem, og de fleste bærer preg av et stillesittende liv ombord med et solid amerikansk kosthold. Den jevne nordmann og -kvinne står seg svært godt i sammenligning. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Majoriteten av de som tjenestegjør på USS Gerald Ford er menige i aldersgruppen 19-25. så nei, jeg hadde ikke sex med noen av de. Jeg er 42 og kunne vært mammaen til de fleste av dem 😅 Anonymkode: bc72e...6a7 Kunne vært mammaen til de fleste av de, hmmm ja det var noen flåtebesøk i tidsrommet 2000 til 2005 også. Anonymkode: 36fda...15e 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke sett en eneste Norsk viking så lenge jeg har levd. Det kommer heller ikke de til å gjøre. Ingen vits å romantisere Nordmenn som store og sterke i forhold til soldater på et skip. Anonymkode: 9bdf9...817 Jeg har fått bra kontakt med ei på nett. Mørkhudet, fra en Amerikansk sørstat. Hun sier ... "Come here and fuck me with your big viking-dick" (Nei, jeg har ikke sendt henne dickpics). Så vi har litt ulike oppfatninger om folk "utenfra". Anonymkode: ed44e...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå