Gjest romerskbetong Skrevet 17. september #1 Skrevet 17. september Litt artig at når dei tre karfolka tok kontakt, takka filmselskapet fyrst nei, på grunn av at Noreg vert sett på som liberal i haldningane til slike problemstillingar og dei var ikkje interessert i å sparke inn vidopne dører. Er temaet overhypa? Kva tykkjer du? https://730.no/spent-pa-reaksjonene/
Hoppetaujenta Skrevet 17. september #2 Skrevet 17. september Jo, den vil jeg se. Liker vinklingen. Godt å få belyst ting og jeg ønsker den lille familien all mulig lykke til. 2
Gjest romerskbetong Skrevet 18. september #3 Skrevet 18. september Lurer på korleis dei løyser ammesituasjonen. Reknar med at sjølv om han er viljug til å verta gravid er han ikkje like viljug til å amme.
Bålkaffe Skrevet 18. september #4 Skrevet 18. september Jeg så den på kino, premierekvelden. Utrolig flott dokumentar som handler om en normbrytende familie. Det var så sjukt mye kjærlighet å se i de tre karene der. 2 2
Piggsopp Skrevet 18. september #5 Skrevet 18. september Uansett hva slags forhold de tre har så er det jo bare to av dem som er biologiske foreldre til barnet. Lurer på om tredjemann føler seg som tredje hjulet på vogna? Nei, jeg kommer ikke til å se filmen. Blir litt freakshow for min del. 7 2
Gjest romerskbetong Skrevet 19. september #6 Skrevet 19. september Ein kan leggje inn ei åre. Filmen heiter tross alt tre fedre, ikkje; eit heterofilt par + ein fyr.
parmanoia Skrevet 19. september #7 Skrevet 19. september Er lei glorifisering av slike familiekonstellasjoner. Så nei, tviler. 5 3
Stonegiant Skrevet 19. september #8 Skrevet 19. september Bra for dem! Ingenting slikt burde være skambelagt. Kommer nok ikke til å se filmen. Det er ikke et tema som engasjerer meg. La folk være folk. 1
Sofiemor Skrevet 20. september #10 Skrevet 20. september Det er jo den ene av disse fedrene som har født barnet. Så tittelen er jo veldig misvisende. De er jo faktisk ikke tre fedre. 3 1
Virrevirrevapp Skrevet 20. september #13 Skrevet 20. september Piggsopp skrev (På 18.9.2025 den 20.25): Uansett hva slags forhold de tre har så er det jo bare to av dem som er biologiske foreldre til barnet. Lurer på om tredjemann føler seg som tredje hjulet på vogna? De har fått 2 barn nå.
Piggsopp Skrevet 20. september #14 Skrevet 20. september Virrevirrevapp skrev (31 minutter siden): De har fått 2 barn nå. Så begge mennene er fedre? 1
Virrevirrevapp Skrevet 20. september #15 Skrevet 20. september Piggsopp skrev (44 minutter siden): Så begge mennene er fedre? Det har ikke delt hvem som er biologisk far. Men de har en sønn og ei datter sammen alle tre.
IDGAF Skrevet 20. september #16 Skrevet 20. september Virrevirrevapp skrev (12 minutter siden): Det har ikke delt hvem som er biologisk far. Men de har en sønn og ei datter sammen alle tre. Hvordan fungerer dette juridisk? 3
Piggsopp Skrevet 20. september #17 Skrevet 20. september IDGAF skrev (2 timer siden): Hvordan fungerer dette juridisk? De må vel nesten ha delt opplysninger med myndighetene, da ikke mer enn to personer kan ha foreldreansvar for et barn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå