AnonymBruker Skrevet i går, 21:41 #1 Skrevet i går, 21:41 Hvordan opplevde du det når du skjønte at du hadde funnet din store kjærlighet? jeg tror jeg har funnet min, så det hadde vært gøy å lese om hvordan andre har opplevd det❤️ Anonymkode: 3edb3...062
AnonymBruker Skrevet i går, 21:42 #2 Skrevet i går, 21:42 Har møtt "the one" mange ganger. Anonymkode: 8d2c8...87b 1 5
Rødvinsfilosofen Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Sånn klisjéaktig. Ved første blikk. Tiden stod stille. Akutt hjertebank. Alt rundt oss bare forsvant. Lyn-fra-klar-himmel-forelskelse. Så gjorde livet greia si. 🙃
mebeforeyou Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Ok! Hat møtt «the one’ en gang. Første gang trodde jeg det var pga vanvittig god sex men senere pga emosjonell modenhet.
Stor pike Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Tre uker før separasjonstiden på et år gikk ut. Akkurat når det skulle skje. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (11 minutter siden): Sånn klisjéaktig. Ved første blikk. Tiden stod stille. Akutt hjertebank. Alt rundt oss bare forsvant. Lyn-fra-klar-himmel-forelskelse. Så gjorde livet greia si. 🙃 Sa ikke du i en annen post at du er evig singel og barnløs? Anonymkode: 59a15...6ec
Rødvinsfilosofen Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (14 minutter siden): Sånn klisjéaktig. Ved første blikk. Tiden stod stille. Akutt hjertebank. Alt rundt oss bare forsvant. Lyn-fra-klar-himmel-forelskelse. Så gjorde livet greia si. 🙃 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sa ikke du i en annen post at du er evig singel og barnløs? Anonymkode: 59a15...6ec Frivillig barnløs - som trives som singel 🙂 1 1
Sinsiew Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden Over tid. Det var ikke et øyeblikk, men mange. Han ble mitt hjem, en som sto stødig med meg. Vi var veldig unge, 16 og 18, det var få som trodde det kom til å vare. Mange var skeptiske da vi bestemte oss for å flytte sammen etter litt over et år. Men for oss ga det mening, det var sånn det skulle være. Han fikk meg til å le, til å føle meg glad og lykkelig. Og så ble det sånn. Nå har det gått 15 år, vi er 2 barn rikere, eier hus og bil og trives enda bedre i lag ettersom vi begge er mer modne. 3
Mardina Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Jeg får rett og slett ikke nok av han 😍 Jeg kan se på han og føle på kjærligheten jeg har til han. Og han er det fineste og snilleste mennesket jeg har møtt 😍 Føler meg sett, respektert og elsket ❤️ Han er den kjekkeste mannen jeg vet om 😍 Jeg er kjempeglad i kjæresten min 😍 🥰 7
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden Har trodd det flere ganger. Anonymkode: 711fe...e3d 1 2
HMK Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Vi skulle bare møtes for sex, men fra første sekund han holdt rundt meg visste jeg at jeg var hjemme. Vi hadde aldri møttes før, men fra den kvelden var det bare oss. 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Møtte han et par ganger ifb med fest men tenkte ikke på han som et alternativ da egentlig. Til han kom på besøk en kveld og da bare kjente jeg at her var det noe, det kriblet i meg fra den kvelden. Jeg har en ro jeg ikke har kjent på før, føler meg trygg, sett, elsket, alt har gått så naturlig og det føles så rett, tenker på han hele tiden omtrent. og vi har det moro og koser oss skikkelig sammen. Faller bare mer og mer for han som tiden går. Aldri før kjent på lignende. Vi var tidlig ut med å si at vi elsker hverandre, fordi det føltes bare naturlig og riktig. Vanskelig å beskrive egentlig, men en fantastisk følelse😄 Anonymkode: 3edb3...062 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan opplevde du det når du skjønte at du hadde funnet din store kjærlighet? jeg tror jeg har funnet min, så det hadde vært gøy å lese om hvordan andre har opplevd det❤️ Anonymkode: 3edb3...062 Det er vanskelig å beskrive i ord, men jeg kjente på en trygghet jeg aldri trodde fantes. Han er det første menneske som ser meg, han bare SÅ meg fra første melding utveksling. Altså før vi møttes. Helt spesielt,men han gav meg en ro allerede da. Så møtte jeg han og det bare. Ok, her var han. Det er han. Mitt hjem. Kjemien var som et strøm gjerde,du kunne nesten se strømmen. For et menneske som har opplevd enorme traumer og aldri hatt et trygt menneske i sitt liv er det noe helt unikt med å finne den slags trygghet. 3 år senere er vi nå. Han er min sjelevenn, bestevenn, elsker mitt alt. Han er min familie og mitt hjem. Anonymkode: 97195...db4 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Da jeg ikke lengre brydde meg om hva vennene mine syntes om han. Med menn før det var jeg opptatt av hvordan han framstod og hvordan vi så ut som par fra andre synsvinkel. (bær over med meg, jeg var ung). Og så møtte jeg en som var så bra at det ikke spilte noen rolle om ingen andre skjønte hvor bra han var.. det var faktisk bare bra om de ikke skjønte det, så jeg fikk han i fred Nå har vi vært gift i snart 21 år.. Mitt lykkefunn i livet! Anonymkode: ca608...6c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan opplevde du det når du skjønte at du hadde funnet din store kjærlighet? jeg tror jeg har funnet min, så det hadde vært gøy å lese om hvordan andre har opplevd det❤️ Anonymkode: 3edb3...062 Jeg møtte min 20 år før vi ble sammen. Jeg trodde ikke han likte meg, noen sinne, før han sendte en melding hvor han skrev det rett ut. Men det var som sagt 20 år etter vi møttes og ble kjent. Har vært sammen noen år nå. Er uvirkelig hver eneste dag! Anonymkode: e1089...702 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Når det kilte voldsomt i magen ved all kontakt med ham, det var nesten mest vondt for det var så kraftig, og personlighet og interesser overlappet på en fin måte. Vi hadde gode samtaler som aldri tok slutt, han har mye å tilføre av interessante meninger og kunnskap uten å mansplaine, han er snill og omsorgsfull. Og vi er på noen områder ganske forskjellige, så det blir aldri kjedelig. Gift på 15. året og sammen i 20 år. Og det er fortsatt like gjeldende, tiltrekningen og samtalene. Anonymkode: dddec...b6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Skrevet 12 timer siden Det var som å "komme hjem" Han får meg til å føle meg hundre prosent trygg og han er den første jeg har sluppet ned guarden med. Vi er bestevenner, partnere, elskere. Han er alt jeg trenger i én og samme person. Anonymkode: 4414b...a65 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Skrevet 12 timer siden Jeg kjente fort at jeg ble gla i henne på en mye dypere måte enn jeg hadde opplevd før. Alt føltes så naturlig ut! Vi hadde det utrolig fint og vi «smelta» på en måte fort sammen. Som om vi var hverandres person. Alt var godt og spennende. Etter noen år kjøpte jeg ring, fridde og hadde stort bryllup og bryllupsreise. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk oppleve dette! Helt utrolig gode minner. Fortsatt gift og vi er lykkelige og har 3 barn og hus og har reist jorda rundt. Er det en ting jeg tror på i livet så er det ekte kjærlighet! Har erfart det og lever i det. Anonymkode: 3509d...df8 3 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden På date nr to ....det ble slutt etter fire år. Har fortsatt kjærligssorg... Anonymkode: 18825...764 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå