AnonymBruker Skrevet 5. november #161 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ønsker selvfølgelig ikke forhold med noen som mener det er viktig. Det kan jeg fint stå i alene. Anonymkode: e209d...2a3 Nettopp, derfor greit å avklare det med en gang. Å lyve om det er lavmål. Anonymkode: 88e88...5f3 4
AnonymBruker Skrevet 5. november #162 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettopp, derfor greit å avklare det med en gang. Å lyve om det er lavmål. Anonymkode: 88e88...5f3 Han hadde aldri truffet meg i utgangspunktet. Så ingenting å avklare. Anonymkode: e209d...2a3 1 1
Maleficenta Skrevet 5. november #163 Skrevet 5. november (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo en vinn-vinn situasjon. Hun sier antallet og så kan jo begge gå hver til sitt dersom de ikke er kompatible. Er fullstendig tillitsbrudd å lyve. Han vil ikke ha noen med høy bodycount, og hun vil ikke ha en som mener det betyr noe. Det er jo fordel for begge parter å finne ut av det. Anonymkode: 88e88...5f3 Joda men i dette tilfellet er de jo allerede et par og antar det ikke er nå nylig han fikk vite dette? Hvor sa jeg noe om å juge? Endret 5. november av Maleficenta 1
Maleficenta Skrevet 5. november #164 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvmotsigende. Om du anser antall sexpartnere som uviktig, samt at du vil finne noen som har samme verdier som deg selv, så må jo den enkleste tingen i verden være å stå for det. Det som er så rart med mange av dere. Mener det er det samme hva sextelleren viser, men vil ikke si det i et forhold. Dersom du mener sterkt at det ikke er viktig, så er det jo bare å si det, og stå for det. Anonymkode: 88e88...5f3 Det er jo privatlivet man forventes å brette ut 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #165 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo en vinn-vinn situasjon. Hun sier antallet og så kan jo begge gå hver til sitt dersom de ikke er kompatible. Er fullstendig tillitsbrudd å lyve. Han vil ikke ha noen med høy bodycount, og hun vil ikke ha en som mener det betyr noe. Det er jo fordel for begge parter å finne ut av det. Anonymkode: 88e88...5f3 Jeg hadde aldri i verden sagt det eksakte antallet til en som var veldig opptatt av det. Hvem vet hvem de sladrer til? Men hvis han sa noe sånt som at, det er viktig for meg at en partner har like lite erfaring som meg som bare har vært i ett forhold/hatt en sexpartner før, så hadde jeg sagt at vi gjerne ikke er kompatible da jeg har hatt flere kjærester og samboere i mine 40 år på denne jord. Min kjære har både spurt om min fortid og delt av sin fortid, skjønt han varierer litt i hva han tenker om begge deler. Det er vel samme greia som mange har, at de helst vil ha en partner som er erfaren og trygg, samtidig som det kan true følelsen av at man er eksklusive sammen, og motsatt for hans del som lenge var singel eller i helt løse forhold, så varierer det om han syntes det var fint/greit eller frustrerende fordi han ikke fant noen å dele livet med. Men han ser at han også var en del i at det ikke hendte før han traff meg, han forteller at han hadde ei oppvåkning der han skjønte at han data damer som ikke passa ham. Så det var ei reise for ham å spisse det han så etter. Mens jeg etter bruddet med eksen blei jeg nok mer praktisk orientert. Jeg begynte å tenke at jeg måtte finne en mann like ekstremt lojal som min far og mine bestefedre, og gjerne en introvert (min eks var ekstrovert). Anonymkode: b3e85...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. november #166 Skrevet 5. november Bodycount er det dummeste jeg hører. Hva slags tåpelig greie er dette, at man MÅ dele alt fra fortiden? Ingen har noe med det, og begrepet er rett og slett latterlig. Anonymkode: e2865...671 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #167 Skrevet 5. november Maleficenta skrev (1 time siden): Det er jo privatlivet man forventes å brette ut Det er vel nettop det. De med lite erfaring som er stolt av det, forteller mer enn gjerne om den lille erfaringa de har, mens jeg som har mer erfaring så er det personlig hvem jeg har ligget med, når og hvorfor. Har heller ikke spesielt lyst til å snakke om ekser på date. Men kan selvfølge snakke om det generelt og si feks på chat at jeg har noen forhold bak meg. Anonymkode: b3e85...7bb
AnonymBruker Skrevet 5. november #168 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å ikke dele sin fortid og å tro at fortid er fortid, Anonymkode: 10951...ee7 Jeg deler ikke min fortid når det kommer til seksualpartnere. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg har hatt mange av dem. Tvert i mot så har jeg relativt få. Anonymkode: b4e72...761 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #169 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvmotsigende. Om du anser antall sexpartnere som uviktig, samt at du vil finne noen som har samme verdier som deg selv, så må jo den enkleste tingen i verden være å stå for det. Det som er så rart med mange av dere. Mener det er det samme hva sextelleren viser, men vil ikke si det i et forhold. Dersom du mener sterkt at det ikke er viktig, så er det jo bare å si det, og stå for det. Anonymkode: 88e88...5f3 Poenget gikk over hode ditt. Om en mann spør meg om hvor mange jeg har hatt sex med, så indikerer det allerede forskjellige verdier, bare ved at han spør. Jeg har null problem med å stå for mine 4 seksualpartnere. Antallet er uvesentlig. Om en date syntes 4 tidligere partnere er «innafor» blir irrelevant. Først og fremst fordi han ikke får svaret og Fordi han ved å spørre signaliserer verdier/holdninger til sex som ikke er kompatible med mine. Om en jeg dater har hatt 5 eller 50 partnere er jeg likegyldig til og hadde aldri tenkt på å spørre. Jeg vet heller ikke hvor mange seksualpartnere mannen min har hatt og han vet ikke hvor mange/få jeg har hatt. Det har aldri vært et tema fordi vi faktisk er kompatible når det kommer til holdninger/verdier til sex. Anonymkode: b4e72...761 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #170 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo en vinn-vinn situasjon. Hun sier antallet og så kan jo begge gå hver til sitt dersom de ikke er kompatible. Anonymkode: 88e88...5f3 Har prøvd å fortelle at antallet trenger ikke å si noe som helst om kompabilitet. Mine 4 partnere i livet forteller ingen ting om mine holdninger og verdier når det kommer til sex. Å spørre noen gjør derimot det. Anonymkode: b4e72...761 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #171 Skrevet 5. november Hvorfor teller dere slikt? Anonymkode: d0e03...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #172 Skrevet 6. november Ingen får vite mitt antall, vet det ikke selv en gang 😅. Er glad i sex, så har sex når jeg vil. Med den jeg vil. Anonymkode: bfa38...5ea
Rhodiola Skrevet 6. november #173 Skrevet 6. november Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, nedsettende ytringer, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, avsporing og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 6. november #174 Skrevet 6. november Det er underlig at noe så enkelt som dette kan diskuteres så frem og tilbake. Dere menn som tror at dere har en slags rett til å presse en person til å utlevere privat info om tidligere liv; ta dere en bolle, gro litt hår på brystkasse og voks opp mentalt! Alle kan ha hva enn slags kriteriere for livspartner, det er 100% opp til dere, men mange har feiltenkt fullstendig fordummende på hvilken måte dere skal finne utav om hun har "de riktige verdier".. Ved å tro at hun skal oppgi et antall, og så skal dere vurdere om det er innafor.... Makan til toxic og kontrollerende tåpelighet! Har du et så standhaftig kritere? Enkelt; kommuniser tidlig; Jeg ønsker fortsette å date kun om du har hatt under 5 partnere. Den som ikke våger å si det, har ingenting med å spørre senere og forvente en utlevering. Så til en annen gang, ts. Anonymkode: 023e7...53a 4
AnonymBruker Skrevet 7. november #175 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 13.32): Det er jo en vinn-vinn situasjon. Hun sier antallet og så kan jo begge gå hver til sitt dersom de ikke er kompatible. Er fullstendig tillitsbrudd å lyve. Han vil ikke ha noen med høy bodycount, og hun vil ikke ha en som mener det betyr noe. Det er jo fordel for begge parter å finne ut av det. Anonymkode: 88e88...5f3 Ofte ligger det i kortere at den som spør gjerne er på utkikk etter en ganske ung person, som ofte vil ha begrenset erfaring. De vil være fiksert på et tall /et antall uten å se det i sammenheng. Det er den manglende opptattheten av sammenheng som avsløres det. Jeg har selvfølgelig flere sexpartnere enn ei kvinne jeg kunne vært mora til, selv om jeg stort sett har vært i forhold og levd monogamt, mens den unge kanskje ligger rundt per nå mens jeg fikk min første samboer da jeg var 21 og ble gift da jeg var 24. Men de samme som ønsker få sexpartnere, vil ofte heller ikke ha noen som har hatt mye erfaring med én og samme person, feks har et ekteskap eller to bak seg. Det de egentlig mener; de vil date noen som ikke er vant med regelmessig sex. Anonymkode: b3e85...7bb 1
Maleficenta Skrevet 7. november #176 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 18.00): Det er vel nettop det. De med lite erfaring som er stolt av det, forteller mer enn gjerne om den lille erfaringa de har, mens jeg som har mer erfaring så er det personlig hvem jeg har ligget med, når og hvorfor. Har heller ikke spesielt lyst til å snakke om ekser på date. Men kan selvfølge snakke om det generelt og si feks på chat at jeg har noen forhold bak meg. Anonymkode: b3e85...7bb Men hvorfor skal antall sexpartnere enten om det er få eller mange være noe en skal gå rundt å være stolt av??
AnonymBruker Skrevet 7. november #177 Skrevet 7. november lajlaj skrev (På 3.11.2025 den 23.25): Ikke tillitsbrudd å lyve når menn blir butthurt og usikre når kvinner er ærlige om antall sexpartnere. Standard rutine å lyve om det tallet. Litt som med sexkjøp, eller hva? Du mener menn burde lyve om de har kjøpt sex, fortid er jo fortid, og siden kvinner blir så butthurt og usikre er det ikke tillitsbrudd å lyve, i følge deg. Anonymkode: ef169...a58 4
Maleficenta Skrevet 7. november #178 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt som med sexkjøp, eller hva? Du mener menn burde lyve om de har kjøpt sex, fortid er jo fortid, og siden kvinner blir så butthurt og usikre er det ikke tillitsbrudd å lyve, i følge deg. Anonymkode: ef169...a58 Å ha kjøpt sex blir jo noe annet. Da har de faktisk bidratt til menneskehandel
AnonymBruker Skrevet 7. november #179 Skrevet 7. november Maleficenta skrev (12 minutter siden): Å ha kjøpt sex blir jo noe annet. Da har de faktisk bidratt til menneskehandel Feil. De fleste prostituerte er ikke offer for menneskehandel, men gjør det helt frivillig. Du er nok også en av dem som kaller dem for sexarbeidere og mener de bør anerkjennes og gis status. Anonymkode: 10951...ee7 2
piggrokken Skrevet 7. november #180 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 17.48): Bodycount er det dummeste jeg hører. Hva slags tåpelig greie er dette, at man MÅ dele alt fra fortiden? Ingen har noe med det, og begrepet er rett og slett latterlig. Anonymkode: e2865...671 Enig. Første gang jeg hørte om det i sexsammenheng trodde jeg det var militærversjonen, jeg ble sjokkert (jeg er veteran med både oppdrag i Kosovo og Afghanistan) Jeg sa til han som sa at bodycounten hans var 21 at du aldri må snakke om sånt ute blandt folk. Veteraner snakker ikke om sånt. Han så på meg som om jeg skulle være en større idiot enn det jeg allerede var... Ingen har noe med antall sexpartnere, synes jeg. Blir for dumt å henge seg opp i fortida. Vi forandrer oss hele tida og jeg var ikke den jeg var for 25 år siden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå