AnonymBruker Skrevet 16. september #21 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Høres ut som du glemmer en faktor: Ikke alle vil ha tilfeldig sex. Mange av de som ikke vil ha tilfeldig sex er også ute etter en partner som ikke har tilfeldig sex. Anonymkode: 87e77...1f4 Det er det som er det morsomste av alt. Det gjelder dem også Det er min erfaring. Anonymkode: e209d...2a3
AnonymBruker Skrevet 16. september #22 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor har du fortalt han om din body count? Når man blir spurt om dette (??!) så drar man en hvit løgn. Anonymkode: e1ed1...3cb Man finner en oppegående person som ikke spør* Aldri blitt spurt om utenom av en da jeg var ca 18? Droppet han, han er fortsatt singel 20 ca år senere. Anonymkode: 0fd68...de6 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #23 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Høres ut som du glemmer en faktor: Ikke alle vil ha tilfeldig sex. Mange av de som ikke vil ha tilfeldig sex er også ute etter en partner som ikke har tilfeldig sex. Anonymkode: 87e77...1f4 Neida.. De vil bare ha en fast partner så de kan være emosjonelt utro. Akkurat som om det er noe bedre? Spilleregler som ikke er avklart på forhånd er manerer av en drittsekk... De eier ikke manerer.... Anonymkode: e209d...2a3
Gjest Unike Skrevet 16. september #24 Skrevet 16. september (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min er plaget av body counten min. Fra jeg var 18 til jeg ble 20 lå jeg med 24 stk. Det var for å få den toxice male validation og jeg hadde det absolutt ikke bra med meg selv. Hadde aldri noe fast. Alle var ons. Jeg er nå 23 og har ligget med 8 stk. Nr 7 (31) er eksen min og nr 8 (32) er min nåværende kjæreste. Hvordan kan jeg betrygge han at det ikke er meg i det hele tatt lenger? Anonymkode: 3891d...84b Du betrygger han med å ha en god prat om hvorfor det ble som det ble. Men jeg reagerer litt på aldersforskjellen mellom dere, og det at han lar seg plage. Han er 10 år eldre enn deg. Og du er ganske ung enda. Jeg må spørre, tror du kanskje han ble sammen med deg fordi du er så ung og hadde dermed hadde ei forestilling om at du var "urørt"? Jeg synes ikke han skal dømme deg. Du sier du hadde det vanskelig, og da skal ikke han legge stein til byrden. Du dømmer deg selv allerede. Kjæresten din på 32 år er en voksen mann som skulle ha erfaring nok til å forstå og skjønne at å være tenåring og usikker på seg selv er helt normalt. Hos deg ga det seg uttrykk i å lete etter bekreftelse i tilfeldig sex. Det er faktisk ikke noe big deal. Du har lagt det bak deg, og ingen skal dømme deg for fortiden. Han må leve med deg, eller gå. Det kan du si til han. Om du tørr å sette hardt mot hardt. Endret 16. september av Unike Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 17. september #25 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Verdivalg fordi noen kanskje har gjort noe feil/andre valg i fortiden og har forandret seg? Det er ikke verdivalg det er fordømmelse av personen og evigvarende mistenkelighet. Anonymkode: 53525...10a Kontekst. Skrev tidligere i tråden, #5, at så lenge ts tar avstand fra sin tidligere oppførsel, så gjør hun det rette. Så jo, jeg snakker om verdivalg. Noen har svært liberale verdier i et forhold, mens andre har mer konservative holdninger/verdier. Denne debatten er veldig preget at de som ikke bryr seg (om antall ONS/ligg), ikke har normal folkeskikk, og de respekterer ikke at andre har sine meninger. Det er respektløst å holde på slik. Anonymkode: 88e88...5f3 3 2
Majer Skrevet 17. september #26 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så flott for henne 👏👏👏 Anonymkode: e209d...2a3 Flott for henne at jeg gikk fra henne etter å ha funnet ut ting i ettertid? Gjelder det samme ved utroskap osv og da eller?
AnonymBruker Skrevet 17. september #27 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han har rett å vite sannheten og det er opp til han om han bryr seg om dette eller ikke, det er ikke noe du kan velge for han. Selv er eneste damen jeg har dumpet vært fordi jeg fant ut (2 år inn i forholdet) at bodycounten hennes var høyere enn hva hun først sa. Ikke vil jeg ha damer som lyver og ikke vil jeg ha damer med 2-sifret bodycount. Lyver du om bodycount så er ikke du kjærestemateriale for noen som helst, har du høy bodycount so er du bare kjærestemateriale for menn uten verdier. Anonymkode: 87e77...1f4 Han spurte. Da må han tåle svaret. Selv synes jeg at hvem jeg har hatt sex med, er en sak mellom meg og den andre involverte, ingen andre. Hadde min kjæreste spurt meg, er det svaret jeg ville gitt. Anonymkode: b3323...f68 6 2
AnonymBruker Skrevet 17. september #28 Skrevet 17. september Skjønte ikke helt regnestykket...😅 24+8? Du må ikke dele antall du har hatt sex med. Anonymkode: 2c29b...9ea 1
Virrevirrevapp Skrevet 17. september #29 Skrevet 17. september Jeg vil gå imot mange av rådene, som går ut på at en bør skjule body count. Det er viktig at en kjæreste tåler ens nåtid og fortid, og tåler refleksjoner en har rundt det. Det er også viktig for alle å luke ut folk med "jomfru-fetisj", så det er lurt å ikke forteller for tidlig om en har lav body count. 5 2
Majer Skrevet 17. september #30 Skrevet 17. september (endret) Begge deler kan være et mønster. Og hvor stort problemet er kommer an på øyet som ser. Enten må man ha opplysningsplikt om alt eller ingenting Endret 6. november av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, admin. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september #31 Skrevet 17. september Majer skrev (7 minutter siden): Begge deler kan være et mønster. Og hvor stort problemet er kommer an på øyet som ser. Enten må man ha opplysningsplikt om alt eller ingenting Nei. Det må man ikke, og det kan man heller ikke kreve. Det man kan gjøre er å velge bort de man føler man ikke passer sammen med. Anonymkode: e209d...2a3 6 2
Majer Skrevet 17. september #32 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei. Det må man ikke, og det kan man heller ikke kreve. Det man kan gjøre er å velge bort de man føler man ikke passer sammen med. Anonymkode: e209d...2a3 Ja, og det vet man best når man vet hvordan personen er 1
Virrevirrevapp Skrevet 17. september #33 Skrevet 17. september Majer skrev (33 minutter siden): Begge deler kan være et mønster. Og hvor stort problemet er kommer an på øyet som ser. Enten må man ha opplysningsplikt om alt eller ingenting Gjensidig deling om fortid er selvsagt helt greit, om begge ønsker dette. Det tar man best initiativ til ved å selv dele oppriktig. 6
AnonymBruker Skrevet 17. september #34 Skrevet 17. september Majer skrev (2 timer siden): Ja, og det vet man best når man vet hvordan personen er Helt irrelevant for tråden. Fortid er fortid. Spørsmålet er om man endrer seg med erfaringene man gjør. Til ts: han er ikke en mann du ønsker å være sammen med. Og hvorfor i guds navn er du sammen med noen som er såpass mye eldre? Som om ikke han har også ligget rundt, og gjort dumme ting da han var ung. Om han fortsetter å shame deg, så bør du tenke på om dette er et forhold du ønsker å være i. Og bodycount trenger man slettes ikke å fortelle om. Ihvertfall ikke antall. Hvis noen er opphengt i hvor mange man har ligget med, så ville det for meg vært et AndrewTateSjokkRødt Flagg. Anonymkode: a700c...edc 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #35 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt irrelevant for tråden. Fortid er fortid. Spørsmålet er om man endrer seg med erfaringene man gjør. Til ts: han er ikke en mann du ønsker å være sammen med. Og hvorfor i guds navn er du sammen med noen som er såpass mye eldre? Som om ikke han har også ligget rundt, og gjort dumme ting da han var ung. Om han fortsetter å shame deg, så bør du tenke på om dette er et forhold du ønsker å være i. Og bodycount trenger man slettes ikke å fortelle om. Ihvertfall ikke antall. Hvis noen er opphengt i hvor mange man har ligget med, så ville det for meg vært et AndrewTateSjokkRødt Flagg. Anonymkode: a700c...edc Fortid er fortid ? Gjelder dette for de som har vært horekunder, utro i alle forhold, kvinnemishandlere, mordere, narkosmuglere, barnemisbrukere, etc ? Fortid er ikke fortid, fortid er det som har skapt den personen du er i dag. Anonymkode: 10951...ee7 6 3
KatyP Skrevet 18. september #36 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2025 den 11.31): Kjæresten min er plaget av body counten min. Fra jeg var 18 til jeg ble 20 lå jeg med 24 stk. Det var for å få den toxice male validation og jeg hadde det absolutt ikke bra med meg selv. Hadde aldri noe fast. Alle var ons. Jeg er nå 23 og har ligget med 8 stk. Nr 7 (31) er eksen min og nr 8 (32) er min nåværende kjæreste. Hvordan kan jeg betrygge han at det ikke er meg i det hele tatt lenger? Anonymkode: 3891d...84b Du skal ikke trenge å betrygge han. For han har ikke noe med det. Du hadde dessuten en grunn for valgene du tok som ikke var noe god. Han burde la dette ligge og heller trygge deg i at du er god nok som du er. For det er du. Vi kommer alle med en fortid og hat tatt valg som vi kanskje kan angre på. Selv om vi ikke burde. Du bør ikke angre, men heller være stolt av at du har kommet deg videre og ikke lenger har dette behovet for negativ bekreftelse. Selv har jeg ligget med langt flere enn deg. Og er eldre enn deg, men jeg hadde det da jeg var like gammel som deg. Noen av samme grunn som deg, andre fordi det var gøy. En gang har jeg blitt spurt om såkalt bodycount og det var eksen min. Jeg svarte ærlig, han ble kvalm sa han. Noe som er hans problem. Slik det er din kjærestes problem. Han må finne ut av dette selv og ikke holde det mot deg. For fortsetter han med det vil jeg påstå at du har det bedre uten han 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #37 Skrevet 18. september Folk må slutte å dele antallet sitt med kjærester….. det er fortid og det er IRRELEVANT. Om noe så gjør det bare skade å dele, det finnes 100% ingen fordeler å fortelle om Anonymkode: 82814...5aa 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #38 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fortid er fortid ? Gjelder dette for de som har vært horekunder, utro i alle forhold, kvinnemishandlere, mordere, narkosmuglere, barnemisbrukere, etc ? Fortid er ikke fortid, fortid er det som har skapt den personen du er i dag. Anonymkode: 10951...ee7 Alle mennesker har makt over seg selv til å endre seg selv. At du ikke forstår det viser bare hvem du er. Fortid er faktisk fortid. Vi er mennesker på godt og vondt. Kontinuerlig adferd i forhold til mønster blir noe annet. Det kan være en stor utfordring, og kreve mye av den det gjelder. Det er mulig å endre seg selv om man vil det nok, men da må man være ekstremt selvbevisst. Det kan være vanskelig. Det vet jeg for jeg har gjort en radikal endring i forhold til meg selv, og mitt liv. Er det håp for meg så er det håp for alle. Anonymkode: e209d...2a3
AnonymBruker Skrevet 18. september #39 Skrevet 18. september (endret) Man har ikke dårlig dømmekraft og dårlige verdier pga antall seksuelle partnere. Det kan korellere, men det kan like gjerne ikke gjøre det. Jeg har nok et høyere tall enn kjæresten til ts ville likt, men det er på ingen måte knyttet til dårlig dømmekraft eller dårlige verdier. Tvert imot mener jeg at jeg har bedre dømmekraft og verdier enn flertallet. Hvert ligg var gjennomtenkt, selv om mange av dem var ons. Jeg (og de jeg lå med) var enten på jakt etter en natt med bra sex, eller en person for lengre periode med bra sex. Man vet jo aldri hvem man er kompatibel med, så man må prøve seg frem. Selv de opplevelsene der jeg ikke fant det jeg var på jakt etter, ser jeg på som positive erfaringene . Jeg valgte menn med omhu, lærte mye om meg selv og om sex, og angrer ikke et sekund. Min erfaring er at menn som er opptatt av at partneren skal ha et lavt antall tidligere partnere, har en del fellestrekk. De er gjerne opptatt av kun egen nytelse, og dersom partneren deres har en del erfaring, er sjansen stor for at de ikke er fornøyd med denne egoistiske mannen. De vil ha en dame som er uerfaren, og som ikke vet bedre. En som aksepterer at sexen er over når mannen kommer, selv om hun ikke har fått noe nytelse. En som tror at forspill er at han kniper i en pupp og slår (!!) på vennusberget. Eller enda verre, 15 sek på klitoris. Erfarne kvinner krever at deres nytelse er like viktig som mannens. Anonymkode: 1ab7e...243 Endret 6. november av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, admin. 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. september #40 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2025 den 13.45): "Jeg vet ikke, har ikke telling på sånt. Hadde en periode da jeg var ung og lå litt rundt. Så ble jeg voksen og det er et tilbakelagt kapittel som jeg ikke liker å tenke så mye på." Dette sier du til din neste kjæreste. Anonymkode: 9c548...29e Det tror jeg funker dårlig å si. Anonymkode: 60655...1d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå