Gå til innhold

Noen som har hatt oppkjøring i Bergen ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha oppkjøring i Bergen i oktober og lurer på om det er noen her som har hatt oppkjøring i Bergen? Hvordan var deres opplevelse? Var sensor grei og hvor streng er de? Hvilken rute fikk dere? Mye spørsmål her 😂men veldig spent og nervøs 

Anonymkode: ddce5...a9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal ha oppkjøring i Bergen i oktober og lurer på om det er noen her som har hatt oppkjøring i Bergen? Hvordan var deres opplevelse? Var sensor grei og hvor streng er de? Hvilken rute fikk dere? Mye spørsmål her 😂men veldig spent og nervøs 

Anonymkode: ddce5...a9a

jeg putret rundt på Kalfaret og så tilbake til vegvesenet, som da lå i Fyllingsdalen. lenge siden.. nå er de vel i Nygårdsgaten. : D jeg hadde en dame, hun var veldig rolig og kul. kjørelæreren min var overrasket over at jeg bestod. lol ass.. 

Anonymkode: 52060...fad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trafikkstasjonen er i Åsane. Alle ruter starter og stopper der. 
Kjørelæreren din vet sannsynligvis litt om hvilke ruter som blir brukt, spør. Det er flere ulike sensorer, ingen utenforstående vet på forhånd hvem du får som sensor. 
Lykke til! Kjøreskolen setter deg ikke opp til oppkjøring før de tror du er klar for det

Anonymkode: ed265...32e

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min tok lappen for ca. halvannet år siden. Grei kvinnelig sensor. Han kjørte til Arna og tilbake. Har inntrykk av at mange kjører rundt i Åsane/Arna fordi de starter der og pga. tid, men selvsagt kan man jo få inn til byen også. Lykke til :) 

Anonymkode: 552c1...020

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trafikkstasjonen er i Åsane. Alle ruter starter og stopper der. 
Kjørelæreren din vet sannsynligvis litt om hvilke ruter som blir brukt, spør. Det er flere ulike sensorer, ingen utenforstående vet på forhånd hvem du får som sensor. 
Lykke til! Kjøreskolen setter deg ikke opp til oppkjøring før de tror du er klar for det

Anonymkode: ed265...32e

Ja, jeg mener at sønnen min snakket om 5 ruter, og vi øvde på dem alle sammen. Nå kom jeg på at en av rutene som ble hyppig brukt da, var til Fyllingsdalen over Melkeplassen.

Anonymkode: 552c1...020

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner kjørte der han bor og fikk det dermed lett. Jeg kjørte i Fyllingsdalen og hadde en lett rute. Grei sensor. Er en del år siden nå :)

Anonymkode: 2a908...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...