AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Noen gode forslag til oppbevaring av skittentøy? Siden jeg ikke har eget vaskerom må det være på badet, og vil kunne sortere i minst 3. Anonymkode: 70110...c47
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Jeg har en stor skittenstøykurv på badet, under baderomsvasken/skapet har jeg tre kurver/bokser. De er merket med 40gr mørkvask, 60gr lysvask og ull. Og den store er 40gr lysvask, det er det vi har mest klær til. Anonymkode: c2e1c...8ad
DollyDelux Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Må det være på badet? Kan det ikke være på soverommet? Eller i gangen, eller hvor som helst? 2
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september Vi har kjøpt stålhylle som kan stables oppå hverandre fra ikea (algot heter det visst) og så er det plastkasser som passer oppi skinnene fremfor kurver. Vi har: 60⁰, 40⁰ mørk og lys, ull/finvask og så har vi tannbørster/tannkrem/såpe osv stående i mindre plastbokser Mot toppen av stativet. Anonymkode: 6320e...e68
AnonymBruker Skrevet 15. september #5 Skrevet 15. september Jeg har skittentøyskurver på soverommet. En til 60-gradersvask, en til 40-gradersvask, og en til fin/ullvask. Syns det er mest praktisk da jeg uansett bytter klær på soverommet. Anonymkode: 7a9e7...321 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #6 Skrevet 15. september Jeg har tre sånne, som står ved siden av hverandre på badet. Jeg har merket dem med hhv 30, 40 og 60, for det er slik jeg sorterer skittentøy. (Mørk og lys sorterer jeg når jeg skal vaske.) Anonymkode: 36c7b...188 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #7 Skrevet 15. september Her står skittentøyskurven i gangen utenfor badet, og så slenges alt oppi den. Sorterer i 40 og 60 grader når jeg skal vaske, men hadde vært kjekt med to. Anonymkode: 73bcf...144
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå