AnonymBruker Skrevet 14. september #21 Skrevet 14. september Alle har fem uker, bortsett fra noen som har mer. Seks uker for de som passerer 60 Anonymkode: 20c18...027
AnonymBruker Skrevet 14. september #22 Skrevet 14. september 5 uker + 1 senteruke (butikkleder) Anonymkode: d0151...3e3
AnonymBruker Skrevet 15. september #23 Skrevet 15. september Seks uker. Og full fleks. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle har fem uker, bortsett fra noen som har mer. Seks uker for de som passerer 60 Anonymkode: 20c18...027 Også mange "særlig uavhengig stilling" som har seks uker i kontrakten. Kjenner i det hele tatt få som ikke har det i disse dager. Anonymkode: 18e11...0ae
AnonymBruker Skrevet 15. september #24 Skrevet 15. september Jobber offshore i 2/4 rotasjon så ca 8mnd fri i året. Har jobbet slik som dette i 10+ år og kunne aldri tenkt meg noe annet!! Setter fritiden min over alt annet..... Anonymkode: 7d158...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #26 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jobber offshore i 2/4 rotasjon så ca 8mnd fri i året. Har jobbet slik som dette i 10+ år og kunne aldri tenkt meg noe annet!! Setter fritiden min over alt annet..... Anonymkode: 7d158...d9d Men du har vel noe ferie i tillegg til ukene hjemme? Eller må du ta ut ferieukene når du er hjemme? Anonymkode: b49f8...fc7
AnonymBruker Skrevet 15. september #28 Skrevet 15. september 4 uker + 1 dag. Jeg ante ikke at de fleste har 5 uker, er det sant? Anonymkode: 2a607...841
AnonymBruker Skrevet 15. september #29 Skrevet 15. september Jeg har 6 uker i min kontrakt. (Jeg er ikke over 60). Privat bedrift. Anonymkode: 94f9f...e8f
AnonymBruker Skrevet 15. september #30 Skrevet 15. september 5 uker ferie, jobber statlig + 90 timers betalt velferdsperm som det er div kriterier for å bruke Anonymkode: 4126c...5b1
Nowayback Skrevet 15. september #31 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): 7 uker på sommeren+5 uker ellers i året. Lærer på privatskole. Anonymkode: 32c16...4da AnonymBruker skrev (11 timer siden): 5 uker. Lærer Anonymkode: 7a4ad...12b Dere var ikke enige, gitt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #32 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men du har vel noe ferie i tillegg til ukene hjemme? Eller må du ta ut ferieukene når du er hjemme? Anonymkode: b49f8...fc7 Må ta all ferie i friperioder når man er på offshorerotasjon. Anonymkode: 9ca37...a34 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #33 Skrevet 15. september 5 uker + fri 24. og 31. desember Seniorrådgiver i kommunal sektor Anonymkode: aaa26...61f
AnonymBruker Skrevet 15. september #35 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Seks uker. Og full fleks. Også mange "særlig uavhengig stilling" som har seks uker i kontrakten. Kjenner i det hele tatt få som ikke har det i disse dager. Anonymkode: 18e11...0ae Jeg har "særlig uavhengig stilling" og 5 uker ferie. Gjelder også mine kollegaer (ganske mange) som har denne kategorien. Skal sies at arbeidsgiver er vanvittig uprofesjonell på det meste. Anonymkode: 4e130...032
AnonymBruker Skrevet 15. september #36 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har "særlig uavhengig stilling" og 5 uker ferie. Gjelder også mine kollegaer (ganske mange) som har denne kategorien. Skal sies at arbeidsgiver er vanvittig uprofesjonell på det meste. Anonymkode: 4e130...032 Ja, det er uproft. Denne uka er jo for å kompensere for at det ligger litt overtid i forventningene, og kommer på toppen av vanlig fleks. Det er mange som bruker begrepet for å få fordelene (slippe AML, med mer), men ikke gir de ansatte fordelene (ekstra ferie, fleks, og råderett over egen tid). Anonymkode: 18e11...0ae
AnonymBruker Skrevet 15. september #38 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 5 uker her. Anonymkode: ce22a...fba Som egentlig er alt for lite! Anonymkode: ce22a...fba 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #39 Skrevet 15. september 5 + 1. 5 vanlige og den siste pga over 60. Pluss mulighet til å ta ut avspasering. Blir fort en del ekstra fri. Anonymkode: 7ae90...d08 1
Eva-Lena Skrevet 15. september #40 Skrevet 15. september 5 uker, men pga skift jobbing så har jeg minst 8 uker dette året. Jeg har 4-5 dager fri og da bytter jeg vakter med andre så jeg får 1 uke fri. Disse ukene kan jeg legge til f.eks. 3 pålagt ferie eller ta en uke utenom som det lyster meg. Setter veldig pris på denne muligheten😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå