AnonymBruker Skrevet 13. september #21 Skrevet 13. september Her tar vi det opp umiddelbart hvis det skulle gå over 1 uke siden sist. Vi har litt ulike behov, så der har jeg måttet akseptere at mannen ikke har lyst like ofte som meg og at han i større grad blir påvirket av stress osv. Men vi har begge et ønske om å ha et aktivt sexliv og er bevisst å skape tid, rom og mulighet for det. Vi har 4 barn, så det har ikke alltid vært like spennende, men vi begge trenger nærheten og tilknytningen det gir oss som par. For oss er sex en blanding av lek og gøy og bekreftelse på at det fortsatt er oss. Man føler seg så bra etterpå og nærheten til partneren blir større. Jeg forguder den mannen og selv etter mange år er lukta av han nok. Bortsett fra det første året, har vi stort sett hatt sex jevnt 2-3 ganger i uka gjennom alle fasene vi har vært gjennom. Anonymkode: 41744...bae 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #22 Skrevet 14. september Det har aldri vært et problem. Vi har, om mulig, enda bedre sex nå enn for 18-20 år siden Anonymkode: 3015a...9e3 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:14 #23 Skrevet onsdag kl. 13:14 AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 18.59): Eller dabber det av? Anonymkode: 857a0...0b4 Det dabbet av til nesten ikke-eksisterende etter 4 år grunnet barn. Anonymkode: e6edd...ed8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:16 #24 Skrevet onsdag kl. 13:16 AnonymBruker skrev (På 13.9.2025 den 23.48): Her tar vi det opp umiddelbart hvis det skulle gå over 1 uke siden sist. Vi har litt ulike behov, så der har jeg måttet akseptere at mannen ikke har lyst like ofte som meg og at han i større grad blir påvirket av stress osv. Men vi har begge et ønske om å ha et aktivt sexliv og er bevisst å skape tid, rom og mulighet for det. Vi har 4 barn, så det har ikke alltid vært like spennende, men vi begge trenger nærheten og tilknytningen det gir oss som par. For oss er sex en blanding av lek og gøy og bekreftelse på at det fortsatt er oss. Man føler seg så bra etterpå og nærheten til partneren blir større. Jeg forguder den mannen og selv etter mange år er lukta av han nok. Bortsett fra det første året, har vi stort sett hatt sex jevnt 2-3 ganger i uka gjennom alle fasene vi har vært gjennom. Anonymkode: 41744...bae Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha sex 2-3 ganger i uka etter man får barn. Hos oss er praktisk sett utrolig vanskelig å finne en anledning det faktisk er mulig å ha sex. Derfor snitter vi på 1 gang i måneden/hver andre mnd Anonymkode: e6edd...ed8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:40 #25 Skrevet onsdag kl. 13:40 Selvfølgelig dabber det av, dels som følge av kroppslig aldring, og dels som følge at at sex med samme partner over mange år blir kjedelig og rutineprget uansett hva man finner på av sprell og variasjoner. Anonymkode: af6d9...017
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Skrevet 15 timer siden Hadde ikke sex med mannen etter yngstemann ble født. Fant ut på fødestua at jeg ikke ville være gift med han lenger,men holdt ut pga barna. Han ville selvfølgelig ha sex,men jeg hadde alltid en unnskyldning eller jeg holdt avstand. Så det var sextørke til jeg gikk (yngstemann var da blitt 14 år!). Jeg tilfredsstilte meg selv. Anonymkode: 561c1...5bf
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ikke sex med mannen etter yngstemann ble født. Fant ut på fødestua at jeg ikke ville være gift med han lenger,men holdt ut pga barna. Han ville selvfølgelig ha sex,men jeg hadde alltid en unnskyldning eller jeg holdt avstand. Så det var sextørke til jeg gikk (yngstemann var da blitt 14 år!). Jeg tilfredsstilte meg selv. Anonymkode: 561c1...5bf Hvorfor får du barn med en mann du ikke vil ha lenger? Anonymkode: 613b3...f61 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #28 Skrevet 15 timer siden 3 år siden sist. Holder ut pga barna. Anonymkode: 5c288...9dc
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #29 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 14.16): Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha sex 2-3 ganger i uka etter man får barn. Hos oss er praktisk sett utrolig vanskelig å finne en anledning det faktisk er mulig å ha sex. Derfor snitter vi på 1 gang i måneden/hver andre mnd Anonymkode: e6edd...ed8 Hvorfor skulle ikke det være mulig? Vi har tre barn og har sex hver kveld. Anonymkode: 8e4ab...618 2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #30 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 14.16): Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ha sex 2-3 ganger i uka etter man får barn. Hos oss er praktisk sett utrolig vanskelig å finne en anledning det faktisk er mulig å ha sex. Derfor snitter vi på 1 gang i måneden/hver andre mnd Anonymkode: e6edd...ed8 Det er absolutt mulig. Dersom du ikke har regelmessig sex og flere ganger i uka, er du i et forhold med noen du ikke bør være i et forhold med. Det er altfor mange som er i forhold de ikke burde være i. Meg inkludert. Vi har sex kanskje er par ganger i måneden, og det blir så sjeldent at det føles kleint og blir bare sånn jukk jukk til det går for begge og så ferdig. Jeg er drit lei. Mann 53. Anonymkode: c340a...64f 1
Cam03 Skrevet 10 timer siden #31 Skrevet 10 timer siden Jeg skulle ønske at vi hadde sex oftere, men så lenge mannen ikke har de samme behovene så blir det dessverre ikke sånn. Sexlivet hadde en skikkelig nedtur en periode da barna var små og aldri sov, og vi såvidt hang sammen selv. Og etter denne perioden har vi aldri kommet tilbake til der vi var før vi fikk barn. Eller... Han kom ikke tilbake dit. "Selvpleien" min har ikke dabbet av da, den har skutt i været. 🙈
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Skrevet 3 timer siden Cam03 skrev (6 timer siden): Jeg skulle ønske at vi hadde sex oftere, men så lenge mannen ikke har de samme behovene så blir det dessverre ikke sånn. Sexlivet hadde en skikkelig nedtur en periode da barna var små og aldri sov, og vi såvidt hang sammen selv. Og etter denne perioden har vi aldri kommet tilbake til der vi var før vi fikk barn. Eller... Han kom ikke tilbake dit. "Selvpleien" min har ikke dabbet av da, den har skutt i været. 🙈 Han skrudde av sin seksualitet etter gjentatte avvisninger over lang tid. Helt vanlig. Dere kan jobbe dere ut av det, men da må du være på tilbudssiden og han være åpen for å jobbe med det. PS: Det kan jo også hende at han fant seg en annen i forbindelse med den «skikkelige nedturen» 😉 Anonymkode: c340a...64f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor får du barn med en mann du ikke vil ha lenger? Anonymkode: 613b3...f61 Fant det ut da yngstemann ble født, som jeg skriver. Litt vanskelig å gjøre noe før da man finner der ut når barnet er født. Som regel går man gravid i 9 måneder. Ville ha barn med mannen, ellers ville jeg jo ikke blitt gravid. Men ting/følelser endret seg, åpenlyst. Hva som gjorde det er ikke viktig. Anonymkode: 561c1...5bf
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #34 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 19.12): Når vi var 15 og 16 kunne det være flere ganger daglig😂 nå som vi er i 30årene blir det 1-2 ganger i uken. Vi har hatt dårlige og gode perioder,vil for min del si at sexen var best i tenårene og nå i 30årene. Anonymkode: 1ec17...053 Samme her! Er jo ikke unormalt at det er mye i starten av et forhold uavhengig alder egentlig. Men straks 20 år på oss, og med tre kids så prøver vi få til 1-2 ganger i uka. Anonymkode: 4b634...29b
Cam03 Skrevet 27 minutter siden #35 Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han skrudde av sin seksualitet etter gjentatte avvisninger over lang tid. Helt vanlig. Dere kan jobbe dere ut av det, men da må du være på tilbudssiden og han være åpen for å jobbe med det. PS: Det kan jo også hende at han fant seg en annen i forbindelse med den «skikkelige nedturen» 😉 Anonymkode: c340a...64f Hvor skrev jeg at det var gjentatte avvisninger fra min side?
Snok1 Skrevet 20 minutter siden #36 Skrevet 20 minutter siden Vi involverer andre i sexlivet vårt, både sammen og hver for oss. Som voksne rasjonelle mennesker kjøper vi ikke myten om at èn person skal være alt for oss gjennom et langt liv. Vi fryder oss sammen ved livets seksuelle buffet hvor vi forsyner oss grådig og unner den andre å også bli mett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå