AnonymBruker Skrevet 19. september #41 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har de. Men mine er 15 år gamle da. Lik fin enda. Og jeg har brukt dem som skikkelige støvler. Så dem tåler en del. Anonymkode: 75a0d...538 Imponerende at de fortsatt er fine etter 15 år Har du gjort noe spesielt for å ta vare på dem, og hva har du brukt dem mest til? Anonymkode: 7b7a1...ab1
AnonymBruker Skrevet 19. september #42 Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke fornøyd med mine Anonymkode: 74576...476 Ja, de så veldig brukt ut..😅, hvor lenge har du hatt de? Vet du om sprekkene kommer av slitasje? Anonymkode: 7b7a1...ab1
AnonymBruker Skrevet 20. september #43 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, de så veldig brukt ut..😅, hvor lenge har du hatt de? Vet du om sprekkene kommer av slitasje? Anonymkode: 7b7a1...ab1 Jeg kjøpte de brukt, men har bare brukt de et par ganger selv. Ikke noe slitasje på sålene som tilsier mye bruk Anonymkode: 74576...476
AnonymBruker Skrevet 20. september #44 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Imponerende at de fortsatt er fine etter 15 år Har du gjort noe spesielt for å ta vare på dem, og hva har du brukt dem mest til? Anonymkode: 7b7a1...ab1 Mine holdt i 12 år, brukte middel som var anbefalt. Etter mye bruk og 12 år kom det en sprekk i skaftet, og jeg synes også sokkene ble litt fuktige hvis jeg gikk mye i vått gress. . Men da jeg kjøpte nye , så var det ikke samme følelsen, og ser allerede tegn til avflassing og sprekker i skaft. Noe har skjedd med produksjonen. Anonymkode: b11d3...e9f
AnonymBruker Skrevet 21. september #45 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mine holdt i 12 år, brukte middel som var anbefalt. Etter mye bruk og 12 år kom det en sprekk i skaftet, og jeg synes også sokkene ble litt fuktige hvis jeg gikk mye i vått gress. . Men da jeg kjøpte nye , så var det ikke samme følelsen, og ser allerede tegn til avflassing og sprekker i skaft. Noe har skjedd med produksjonen. Anonymkode: b11d3...e9f Har du fortsatt de gamle så du kan se om det er noen tydelige forskjeller mellom de? Anonymkode: 74576...476
AnonymBruker Skrevet 24. september #46 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 8.59): Jeg vurderer å kjøpe Hunter gummistøvler, men er litt usikker. Har noen her erfaring med dem? Er de verdt prisen, eller finnes det bedre alternativer? Hvordan er de å gå med over tid? Setter pris på erfaringer og innspill 😊 Anonymkode: 7b7a1...ab1 Synes de er komfortable, men de blir veldig klamme Anonymkode: 74576...476
-jk- Skrevet 24. september #47 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes de er komfortable, men de blir veldig klamme Anonymkode: 74576...476 Det gjelder vel alle gummistøvler som sitter tett på foten. Sitter de løst er de ikke noe behagelige å gå med.
AnonymBruker Skrevet 25. september #48 Skrevet 25. september -jk- skrev (23 timer siden): Det gjelder vel alle gummistøvler som sitter tett på foten. Sitter de løst er de ikke noe behagelige å gå med. Ikke lave gummistøvler Anonymkode: 74576...476 1
-jk- Skrevet 25. september #49 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke lave gummistøvler Anonymkode: 74576...476 Nei, det er klart. Tenkte ikke på de da jeg ikke eier noen. Lavere enn standard Hunter blir for lavt for meg på tur i skogen. Skal jo stadig over en bekk eller en myr.
AnonymBruker Skrevet 27. september #50 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 1.52): Ja, de så veldig brukt ut..😅, hvor lenge har du hatt de? Vet du om sprekkene kommer av slitasje? Anonymkode: 7b7a1...ab1 Noen forslag til hva jeg kan gjøre med de? Anonymkode: 74576...476
AnonymBruker Skrevet 27. september #51 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen forslag til hva jeg kan gjøre med de? Anonymkode: 74576...476 Kaste dem og kjøpe nye. Anonymkode: df860...1f5
AnonymBruker Skrevet 28. september #52 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kaste dem og kjøpe nye. Anonymkode: df860...1f5 Det sitter litt langt inne å kaste så dyre støvler rett i søpla. Hva med lim? Anonymkode: 74576...476
AnonymBruker Skrevet 28. september #53 Skrevet 28. september Jeg har gummistøvler fra Crocs. De er ikke spesielt vakre å se på, men de mest behagelige støvlene jeg noen gang har hatt. Tror det er mest fordi de er superlette at de er så behagelige. Anonymkode: c34de...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå