AnonymBruker Skrevet 3. oktober #41 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 13.03): Du betaler nå, og litt ekstra, så beklager du. Det er flaut, men det blir ikke mindre flaut av å fortsette å la det være. 1. Du glemte det, og i ettertid er sannheten for deg og dem at de aldri fikk betalt = flaut 2. Du glemte det, og i ettertid er sannheten for deg og dem at du ble flau og gjorde opp for deg = menneskelig, flaut, og respektfullt Anonymkode: d2d6b...957 AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 17.03): Wow TS, du fremstår passe frekk 😅 Anonymkode: 5ee85...73d monican94 skrev (På 24.9.2025 den 11.59): Selvsagt skal du betale de nå. Med renter og beklagelse. Derre lærer de også mye av ift å selv kreve neste gang og at det aldri er for sent å fikse opp etter seg De har nå fått pengene sine og det var en hyggelig overraskelse for fler av de for de hadde faktisk glemt hele greia Fornøyde nå hønsepakk? Siste gang jeg skamfull ber om råd på Kvinneguiden Anonymkode: afa11...276 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #42 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De har nå fått pengene sine og det var en hyggelig overraskelse for fler av de for de hadde faktisk glemt hele greia Fornøyde nå hønsepakk? Siste gang jeg skamfull ber om råd på Kvinneguiden Anonymkode: afa11...276 Bra du har betalt. Men jeg synes ikke det er rart at du får reaksjoner her, når du åpent vurderer å ikke betale dem og late som du har glemt det. Anonymkode: 17081...1b7 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #43 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De har nå fått pengene sine og det var en hyggelig overraskelse for fler av de for de hadde faktisk glemt hele greia Fornøyde nå hønsepakk? Siste gang jeg skamfull ber om råd på Kvinneguiden Anonymkode: afa11...276 Er fornøyd. Du er ikke skamfull, du eier ikke skam, og du er uhøflig i tillegg. Men bra du har betalt, selv om jeg ikke tror et sekund på at de hadde glemt det. Anonymkode: d2d6b...957 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #44 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De har nå fått pengene sine og det var en hyggelig overraskelse for fler av de for de hadde faktisk glemt hele greia Fornøyde nå hønsepakk? Siste gang jeg skamfull ber om råd på Kvinneguiden Anonymkode: afa11...276 Haha, du er grusegod. Dette ordna seg, og hønsepakket fikk blåst ut- og dermed er alle fornøyd 😁 Anonymkode: ec1b4...ac0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #45 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De har nå fått pengene sine og det var en hyggelig overraskelse for fler av de for de hadde faktisk glemt hele greia Anonymkode: afa11...276 Fint at du gjorde opp for deg, selv om det var på overtid. Anonymkode: c40e2...c87 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå