AnonymBruker Skrevet 7. september #21 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fin kropp, men man ser litt bedre hva som er pent når man får litt alder og erfaring 🙂. Dessuten vanker jeg nok i litt mer konservative kretser enn deg 🙂. Det finnes ingen logikk i å gå med hullete (ødelagte) klær. Hvem vil vel se ut som en fattig uteligger 😉? Anonymkode: 11370...1a4 Hadde du vært i kretser med penger, så hadde du visst at de kler seg mye mer individuelt i private sammenhenger enn de uten. Anonymkode: 043be...a7f
AnonymBruker Skrevet 7. september #22 Skrevet 7. september Maleficenta skrev (31 minutter siden): Er man såpass er man den generasjonen hvor hullete jeans var totalt nono.... Tror de fleste av disse er døde nå. Har ikke sett eldre folk med slik sveis på nesten 20 år. Da bor vi nok på forskjellige planeter. Hvis jeg er borte på kjøpesenteret på dagtid for eksempel, sitter det tett i tett av de på kafeteriaene der! Kort grått hår og permanentkrøller, eller i det minste helt kortklipt (og grått eller hvitt hårfarge) Anonymkode: 7eedd...612
AnonymBruker Skrevet 7. september #23 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fin kropp, men man ser litt bedre hva som er pent når man får litt alder og erfaring 🙂. Dessuten vanker jeg nok i litt mer konservative kretser enn deg 🙂. Det finnes ingen logikk i å gå med hullete (ødelagte) klær. Hvem vil vel se ut som en fattig uteligger 😉? Anonymkode: 11370...1a4 Hvor mange fattige uteliggere ser du i Nike hettegenser til 1500 kroner, caps til 700 og sneakers til 1800 kroner egentlig? Om man følger bittelitt med så vet man ca prislappen på slike klær og skjønner at det ikke representerer fattigdom. Anonymkode: 47d08...630 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #24 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men vet du hva, da kjenner jeg at tankene mine endres litt! Takk! Enig med bruker over her som nevner stil og personlighet. Og heia magemuskler i det fri 💪 Du er heldig! Anonymkode: cd775...e74 Heldig er jeg ikke, det er noe jeg prioriterer daglig, ved hvert eneste matvalg. Men uansett, er man voksen, kler man seg som man vil! Selv følger jeg veldig konservative kleskoder der det forventes, som selskap, brullyp, begravelser, restauranter ect. Etikette og gamle normer settes høyt. Derfor tillater jeg meg lett å kle meg "ungdommelig" ellers. Vil ikke si det er ungdommelig heller, da ungdommen har sin egen stil. Og jeg er den alderen jeg er. Anonymkode: 043be...a7f
Thyra Skrevet 7. september #25 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Eller for de av oss som har fin nok kropp og ser ung nok ut til å se bra ut i slike klær lenge etter 25. Du vet, de av oss som tar vare på kroppen, holder oss slank og veltrent, og ikke lar oss forfalle slik at vi ser bra ut i mange typer klær. Hørt om slike folk? Som har kloke valg for egen kropp? Vi fins og vi bruke hettegenser og caps lenge etter 25! 😊 Anonymkode: 47d08...630 Når ble hullete jeans, hettegenser og caps bare for dem som er slanke og veltrente?? Hettegenser og caps skjuler vel mer enn det fremhever, og kroppen ser da verken bedre eller verre ut av at det er hull i jeansene. Det er vel korte skjørt, magetopp er og ettersittende klær som "krever" fin kropp, eller har jeg misforstått?🤔 3
AnonymBruker Skrevet 7. september #26 Skrevet 7. september Faren min er 75 og bruker hullete jeans. Anonymkode: 4e323...458 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #27 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hullete jeans, hettegenser og caps er for de under 25 🙂 Anonymkode: 11370...1a4 Er ikke caps mest for eldre menn/ skalla menn? Anonymkode: 4e323...458 2
AnonymBruker Skrevet 7. september #28 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått to ubrukte skinny jeans av merket LEE og Diesel, som har huller her og der på fremsiden. Buksene er veldig fine, men så er det disse hullene da🤔 Influencer Marna Haugen går rundt i jeans med hull på knærne, men hun er 8-10 år yngre enn meg. Jeg er høy og slank, så fasongmessig ser jeg ok ut i slike bukser, men jeg er ikke 28 år eller popstjerne😀 Anonymkode: eaeb4...fa7 Når man er nærmere 60. Syns det er mange tøffe damer med flott stil som kler hullete bukser uansett alder. Er selv 33 og bruker det veldig sjeldent, men ser damer på 40-50 som kler det godt. Anonymkode: 6adae...8ce
Maleficenta Skrevet 7. september #29 Skrevet 7. september (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da bor vi nok på forskjellige planeter. Hvis jeg er borte på kjøpesenteret på dagtid for eksempel, sitter det tett i tett av de på kafeteriaene der! Kort grått hår og permanentkrøller, eller i det minste helt kortklipt (og grått eller hvitt hårfarge) Anonymkode: 7eedd...612 Kortklipt og grått ser jeg mye av ja men de femtitalls permanent eller hårrull krøllene ser jeg ikke noe av lengre. Endret 7. september av Maleficenta 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #30 Skrevet 7. september Når du har på deg likskjorte er det for sent. Før det kan du gå i hva du vil! Drit i å sette begrensninger for andre mennesker! Anonymkode: d8c9b...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #31 Skrevet 7. september Ha ha! Jeg er 55 og går i hullete jeans. Ikke på jobb, da. Anonymkode: 6ad03...3d7 1
Ingefær85 Skrevet 7. september #32 Skrevet 7. september Kommer an på hvilken type du er, synes nå jeg, ikke alder,
AnonymBruker Skrevet 7. september #33 Skrevet 7. september Hullete jeans er sexy. Ser jeg en dame med hullete jeans, uansett alder, fantaserer jeg om å knulle henne. Anonymkode: 84ca4...e19
AnonymBruker Skrevet 7. september #34 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heldig er jeg ikke, det er noe jeg prioriterer daglig, ved hvert eneste matvalg. Men uansett, er man voksen, kler man seg som man vil! Selv følger jeg veldig konservative kleskoder der det forventes, som selskap, brullyp, begravelser, restauranter ect. Etikette og gamle normer settes høyt. Derfor tillater jeg meg lett å kle meg "ungdommelig" ellers. Vil ikke si det er ungdommelig heller, da ungdommen har sin egen stil. Og jeg er den alderen jeg er. Anonymkode: 043be...a7f Prøvde bare å gi kompliment. Anonymkode: cd775...e74 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #35 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke caps mest for eldre menn/ skalla menn? Anonymkode: 4e323...458 Nei, kjenner flere med caps. Fra venner og samboer i 30-årsalderen til pappa på over 60. Anonymkode: cd775...e74
AnonymBruker Skrevet 7. september #36 Skrevet 7. september Etter 25 år er det for sent Anonymkode: 913e5...d72 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #37 Skrevet 7. september Jeg er 54 og har noen like hullete jeans som de vi gikk med på 80-tallet! Burde kjøpt en BALL genser til den, men snart er det for kaldt igjen… Anonymkode: 6d308...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. september #38 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller for de av oss som har fin nok kropp og ser ung nok ut til å se bra ut i slike klær lenge etter 25. Du vet, de av oss som tar vare på kroppen, holder oss slank og veltrent, og ikke lar oss forfalle slik at vi ser bra ut i mange typer klær. Hørt om slike folk? Som har kloke valg for egen kropp? Vi fins og vi bruke hettegenser og caps lenge etter 25! 😊 Anonymkode: 47d08...630 Hva er dette slags passiv aggressiv gatekeeping? Jeg er snart 50, er ikke spesielt slank og veltrent, men kommer da pinadø til å gå med hettegenser og hullete jeans (og kanskje også caps) til jeg blir lei. Alle kan gå kledd akkurat sånn som de vil, punktum. Motepolitiet har ingen utøvende makt, så det er bare å slå seg løs! Anonymkode: d5539...fb1 2 2
Eva00 Skrevet 7. september #39 Skrevet 7. september Min sønn på 25 antydet her en dag at hans mamma på 48 unge år vistnok er for gammel til hullete jeans og vans sko. Jeg gikk sporenstreks å kjøpte en ny bukse med hull på knærne og røde vans sko. Jeg er gammel nok og selvsikker nok til å gå med akkurat hva jeg vil. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #40 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått to ubrukte skinny jeans av merket LEE og Diesel, som har huller her og der på fremsiden. Buksene er veldig fine, men så er det disse hullene da🤔 Influencer Marna Haugen går rundt i jeans med hull på knærne, men hun er 8-10 år yngre enn meg. Jeg er høy og slank, så fasongmessig ser jeg ok ut i slike bukser, men jeg er ikke 28 år eller popstjerne😀 Anonymkode: eaeb4...fa7 18 år. Marna Hauge har barn med Ørjan Burøe, og er white trash, så... Anonymkode: 564f0...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå