Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Idag har jeg kjøpt Solo julebrus, og jeg har nettopp ordnet to julegaver til (en kjøpt og en bestilt). Jeg har også bestilt adventskalender :D Egentlig hårreisende dyrt, men fjorårets fra Pärlans var så fantastisk god at jeg trør til med en lignende i år! 

Jeg skjønner jo at mange her i tråden er mye mer omstendelig før jul enn jeg er, men jeg gidder ikke stresse med å vaske hver en eneste liten krok til jul, midt i mørketida når ingen ser skiten uansett :nigo: Hvis noen kommer innom og synes vi har det for rotete eller støvete innerst i et skap eller en skuff, så vet de hvor utgangen er! :ler: Jeg er dritdårlig husmor og orker ikke late som noe annet heller.

Anonymkode: 32856...187

Igår, mener jeg... 

Anonymkode: 32856...187

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg har vært siste ukene, for fikk litt "panikk" tdligere i dag, da jeg kom på at det er kun 45 dager til julaften😅

Har igjenven del gaver fremdeles, men tror jeg vet hva jeg skal kjøpe, så det går fint!

Krysser stadig av ting på julehandlelista, og i dag bestilte jeg og "vesla" julekjole til henne❤️

Anonymkode: a0333...adc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I dag har jeg vasket halve stua. 🪣 Og tror dere jammen ikke noen røde duker og litt "julepynt" på spisebord og skjenker snek seg fram rundt omkring da? Jo - det gjorde visst det. 🫣 Har hentet ned noen juleesker på kvesten og har kommet i modus, så nå kan alt skje framover. :nisse:

Tenk at det er bare et par uker til jeg og mange andre har full advent... :wow: 🌟

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg tok meg sammen, ryddet bittelitt og kjøpte en adventskalender og et jule-duftlys😅

Jeg pynter første søndag i advent, så har litt tid fortsatt, og vasker bare vanlig (litt ekstra grundig men ikke mye)

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

I helgen kjøpte jeg en julegave🎁 Guttungen fikk også velge seg ut en julekalender som jeg kjøpte.

I dag har jeg faktisk vasket ned stuen og sofaen, samt vinduer🎉 Har ikke vasket taklister og vegger pga. en skadet høyrearm, men føler fortsatt det er bra jobbet🥰 Fikk også mannen med på å rydde gangen (opppussingrot), så fikk vasket innerste gangen også. Vi ryddet bort noen klær og annet rot også👌🏻og sist, men ikke minst, mannen har tatt ned juletreet🎄❤️ Han reiser på jobbreise, så han måtte ta det ned, da jeg ikke klarer å bære noe for tiden.

I morgen må jeg begynne å brette ut alle greinene på treet, så får vi pynte det etter det🥰

Endret av Criss
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, da var altså juletreet oppe og pyntet🙈🎄🥰 Tenåringen min som stod for mesteparten av pyntingen og han gjorde en skikkelig bra jobb🥰 Jeg har ikke kommet i mål med nedvasken, men kjøkken og stuen er jo vasket ned, så stresser ikke med det.

IMG_9788.jpeg

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Criss skrev (2 timer siden):

Ja, da var altså juletreet oppe og pyntet🙈🎄🥰

Så koselig og fint juletre, Criss! :tree::nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...