AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:30 #161 Skrevet søndag kl. 10:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Idag har jeg kjøpt Solo julebrus, og jeg har nettopp ordnet to julegaver til (en kjøpt og en bestilt). Jeg har også bestilt adventskalender Egentlig hårreisende dyrt, men fjorårets fra Pärlans var så fantastisk god at jeg trør til med en lignende i år! Jeg skjønner jo at mange her i tråden er mye mer omstendelig før jul enn jeg er, men jeg gidder ikke stresse med å vaske hver en eneste liten krok til jul, midt i mørketida når ingen ser skiten uansett Hvis noen kommer innom og synes vi har det for rotete eller støvete innerst i et skap eller en skuff, så vet de hvor utgangen er! Jeg er dritdårlig husmor og orker ikke late som noe annet heller. Anonymkode: 32856...187 Igår, mener jeg... Anonymkode: 32856...187 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:23 #162 Skrevet søndag kl. 14:23 Vet ikke helt hvor jeg har vært siste ukene, for fikk litt "panikk" tdligere i dag, da jeg kom på at det er kun 45 dager til julaften😅 Har igjenven del gaver fremdeles, men tror jeg vet hva jeg skal kjøpe, så det går fint! Krysser stadig av ting på julehandlelista, og i dag bestilte jeg og "vesla" julekjole til henne❤️ Anonymkode: a0333...adc 1 1
Bombasi Skrevet søndag kl. 14:57 Forfatter #163 Skrevet søndag kl. 14:57 I dag har jeg vasket halve stua. 🪣 Og tror dere jammen ikke noen røde duker og litt "julepynt" på spisebord og skjenker snek seg fram rundt omkring da? Jo - det gjorde visst det. 🫣 Har hentet ned noen juleesker på kvesten og har kommet i modus, så nå kan alt skje framover. Tenk at det er bare et par uker til jeg og mange andre har full advent... 🌟 2 2
kissmequick Skrevet søndag kl. 18:12 #164 Skrevet søndag kl. 18:12 Jeg tok meg sammen, ryddet bittelitt og kjøpte en adventskalender og et jule-duftlys😅 Jeg pynter første søndag i advent, så har litt tid fortsatt, og vasker bare vanlig (litt ekstra grundig men ikke mye) 1
Criss Skrevet mandag kl. 21:05 #165 Skrevet mandag kl. 21:05 (endret) I helgen kjøpte jeg en julegave🎁 Guttungen fikk også velge seg ut en julekalender som jeg kjøpte. I dag har jeg faktisk vasket ned stuen og sofaen, samt vinduer🎉 Har ikke vasket taklister og vegger pga. en skadet høyrearm, men føler fortsatt det er bra jobbet🥰 Fikk også mannen med på å rydde gangen (opppussingrot), så fikk vasket innerste gangen også. Vi ryddet bort noen klær og annet rot også👌🏻og sist, men ikke minst, mannen har tatt ned juletreet🎄❤️ Han reiser på jobbreise, så han måtte ta det ned, da jeg ikke klarer å bære noe for tiden. I morgen må jeg begynne å brette ut alle greinene på treet, så får vi pynte det etter det🥰 Endret mandag kl. 21:12 av Criss 2
Criss Skrevet 8 timer siden #166 Skrevet 8 timer siden Ja, da var altså juletreet oppe og pyntet🙈🎄🥰 Tenåringen min som stod for mesteparten av pyntingen og han gjorde en skikkelig bra jobb🥰 Jeg har ikke kommet i mål med nedvasken, men kjøkken og stuen er jo vasket ned, så stresser ikke med det. 2 1
Bombasi Skrevet 6 timer siden Forfatter #167 Skrevet 6 timer siden Criss skrev (2 timer siden): Ja, da var altså juletreet oppe og pyntet🙈🎄🥰 Så koselig og fint juletre, Criss!
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #168 Skrevet 2 minutter siden Lesehest1 skrev (På 7.9.2025 den 23.29): Jeg pynter litt til advent først, og så pynter jeg til jul etter hvert i desember. Jeg prøver å holde på julen en stund, så juletreet står til etter nyttårsaften. I fjor så jeg noen pynte tidlig i november og så fjerne alt 1. juledag. Det blir feil for meg. Førjulstiden er utrolig koselig, og jeg gleder meg til å bake. Kan hende jeg baker krumkaker eller noen andre julekaker tidlig i desember.😊 Jeg håper på en god romjul! Uansett om folk pynter til jul i august, så er ikke julen før 24 desember. Ikke rart folk er lei av jul og julemas allerede i november som det har blitt. Her er det jul mellom 23 desember og 1 januar som det alltid har vært. Anonymkode: 8b23e...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå