AnonymBruker Skrevet 8. september #121 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har et liv. KG har kanskje 2-3 minutter her og det, så beklager at jeg ikke svarer deg raskt nok😅 Du trykker på liker på egne innlegg rett etter å ha skrevet de - hva gir det deg? Anonymkode: 3be1d...793 Det er jeg som har trykket liker på innleggene til e0e fordi hen svarte korrekt på spørsmålet du stilte, mens du bare er en kranglefant. Anonymkode: 7ca19...914 1
AnonymBruker Skrevet 8. september #122 Skrevet 8. september Hver eneste dag, til og med - og det går faktisk helt fint. Hele denne debatten om ultraprossessert blir så tåpelig når de setter opp helt oppkonstruerte studier, som enten noen som BARE spiser ultraprosessert, som i ingen frukt og grønt, bare fruktstenger, osv, og de som *bare* spiser frukt og grønt og kjøttstykker og hele råvarer. De aller, aller færreste spiser sånn.. De fleste spiser både helt vanlig frukt og grønt og kjøtt, OG så spiser de også litt tubeost på skiven, ultraprosesserte fiskekaker til middag, osv. Det er helt hjernedødt å plasserte kjeks, whiskey og seigemenn i samme bolk som fiskekaker, grovbrød fra butikken, og lett creme fraiche. I dag skal jeg spiser ultraprosseserte fiskeboller til middag. Jeg spiser sikkert også et butikk-knekkebrød til kveldsmat. Og det går faktisk helt fint... Anonymkode: b7532...cab 2
AnonymBruker Skrevet 8. september #123 Skrevet 8. september Ja, hadde ikke klart meg uten sjokolade. Men ellers spiser jeg svært lite ultraprosessert. Anonymkode: 25a83...872
AnonymBruker Skrevet 8. september #124 Skrevet 8. september Vi gjør. Har ingen problem med det. I vår familie er vi ikke mathysteriske. Anonymkode: d7748...bcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå