Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
tånegla skrev (21 minutter siden):

@Stril er åpen om at han ikke er dame. Skjønner ikke kommentaren din med himling av øyne. Syntes synd på deg som har det så vondt med deg selv, at du må spy ut slemme kommentarer til fremmede på nett.

Jeg kommenterte antrekket, ikke personen. At du tolker det som at jeg “har det vondt med meg selv” sier mer om deg enn om meg helt ærlig. Man kan ha en ærlig mening uten at det blir et personlig angrep kanskje verdt å huske før du kaster sånne beskyldninger. 

Anonymkode: c113f...b46

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
tånegla skrev (27 minutter siden):

@Stril er åpen om at han ikke er dame. Skjønner ikke kommentaren din med himling av øyne. Syntes synd på deg som har det så vondt med deg selv, at du må spy ut slemme kommentarer til fremmede på nett.

Hvis det å høre ærlige meninger blir for berørende, er kanskje ikke dette forumet helt riktig for deg. Er trossalt TS som spør om det.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Stril skrev (21 timer siden):

Her er bilde sist jeg kledde meg opp. Er crossdresser. Var og sminket skikkelig den dagen,men valgte å skjule ansiktet,vil ikke vise d her inne 

PXL_20250508_105243537.MP~2.jpg

Se etter jakke som ikke lyser kunstig lang vei. Men når det er sagt så er det bedre enn det første bildet ditt.

Anonymkode: 018cf...cc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2025 den 10.18):

Skjørtet er utrolig tacky og harry ,og de passer ikke med brune støvlettene som for så vidt ikke er fine heller blir uvel. Alle ser at dette er en mann, du lurer ingen…🙄

Dette er hva jeg reagerte på. 

At klærne er harry kan jeg være enig i. Jeg hadde ikke kledd meg slik.  Og det går an å kommentere klær uten å komme med :        du lurer ingen.    TS har ikke gitt utrykk for at han forsøker å lure noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tånegla skrev (5 minutter siden):

Dette er hva jeg reagerte på. 

At klærne er harry kan jeg være enig i. Jeg hadde ikke kledd meg slik.  Og det går an å kommentere klær uten å komme med :        du lurer ingen.    TS har ikke gitt utrykk for at han forsøker å lure noen.

Igjen så var mitt var å kommentere antrekket, ikke TS som person. Det er fullt mulig å være ærlig om klær uten at det blir personlig, og det burde gå an å skille på det. Diskusjonen handler om meninger , ikke identitet, ferdig snakka. Punktum. Det at du sier at folk sliter fordi dem er uenig med det er faktisk problemet. 

At du tolker andres ærlige meninger som et tegn på at de sliter, sier mer om ditt syn om oss som kommenterer.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Igjen så var mitt var å kommentere antrekket, ikke TS som person. Det er fullt mulig å være ærlig om klær uten at det blir personlig, og det burde gå an å skille på det. Diskusjonen handler om meninger , ikke identitet, ferdig snakka. Punktum. Det at du sier at folk sliter fordi dem er uenig med det er faktisk problemet. 

At du tolker andres ærlige meninger som et tegn på at de sliter, sier mer om ditt syn om oss som kommenterer.

Ok, beklager jeg at jeg misforstod kommentaren din. At jeg oppfattet det som om du angrep TS, og ikke klærne.

Ønsker deg en fin dag!😊

AnonymBruker
Skrevet
Stril skrev (På 7.9.2025 den 1.12):

T-skjorten er kjøpt på Newyorker, tviler på at bestemødre handler klær der🙂

Hvor den er kjøpt endrer ikke hvordan den ser ut :)

Anonymkode: a0725...3b6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 17.29):

Follestad er standarden for moteinteresserte, og plast og Temu er alternativet man med innsats og kreativitet kan kle seg fint i? Interessant resonnement og logikk...

Anonymkode: 6e1a1...673

AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 8.19):

Haha ja også litt trist at den personen tror at det å handle å Folkestad viser suksess

Anonymkode: 953eb...d32

Hæ? Dere forstod nok ikke helt hva jeg mente. Skal si det på en enklere måte for dere. Det fins billige fine klær også, mange steder, inkludert Temu. 

Forøvrig så har jeg alltid vært sterkt imot mobbing, som det forekommer mye av i denne tråden. Dere er jo som en gjeng med blodtørstige pirayaer.

Anonymkode: 6821f...644

AnonymBruker
Skrevet

Æsj av flere årsaker.

Anonymkode: c9530...069

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...