AnonymBruker Skrevet 5. september #21 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer ikke da. T-skjorte og skjørt er veldig fint sammen. Dette synes jeg er råstilig. Anonymkode: a95fc...591 "Is it fashion or are you just skinny?" Det der er ikke et generelt pent antrekk, det ser pent ut fordi hun er en pen dame med fin figur. Anonymkode: f00a1...ba9 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #22 Skrevet 5. september Stril skrev (18 minutter siden): Prøv å finne den typen sko i størrelse 46🙂. Har virkelig leitet MÅ du ha sånne sko, da? For Temu....................................... Anonymkode: fd8da...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #23 Skrevet 5. september Uff, men det ser helt grusomt ut i mine øyne. Skikkelig kjerring, harry, grellt og ikke match. "Middelaldrende, desperat dame i bikerboots med julebordskjørt og pysjamasskjorte" er det jeg ser. Virkelig ulekkert. Anonymkode: 5364f...598 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #24 Skrevet 5. september Spørsmål; Hvorfor har menn i kvinneklær så tacky og billig smak? Svart T-skjorte uten bling hadde vært fint til det skjørtet. Og tenk stoffkvalitet. Finn noen annet enn 100% polyester. Anonymkode: 3b631...cf1 4 8
AnonymBruker Skrevet 5. september #25 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørsmål; Hvorfor har menn i kvinneklær så tacky og billig smak? Svart T-skjorte uten bling hadde vært fint til det skjørtet. Og tenk stoffkvalitet. Finn noen annet enn 100% polyester. Anonymkode: 3b631...cf1 For å fylle ut litt mer. Heier på transefolk om jeg møter de på gata, men please dropp shiny stoffkvalitet 🙏 Har sett det så mange ganger brukt i tights og skjørt, men det hadde vært 100 ganger penere i skikkelig kvalitet. Og har du ikke annet enn en allværsjakke å gå med til pent antrekk, så heller dropp den😅 Anonymkode: 3b631...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 6. september #26 Skrevet 6. september Jeg synes det er et fint antrekk, ts. Du kan nok mer om mote/er mer moteinteressert enn mange her i tråden. Bohochic er vel i vinden for tiden. Ser for meg Sienna Miller eller Kate Moss i antrekket ditt i begynnelsen av 2000-tallet ❤️ Her er en dame i litt lignende outfit. https://www.pinterest.com/pin/the-proper-cowboy-boot-boston-proper--310466968077367843/ Anonymkode: 6821f...644 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #27 Skrevet 6. september Jeg liker t skjorta men ikke sammen med det andre, elsker skoene men ikke skjørtet. Så alt i alt er det fint men ikke sammen etter min mening ❤️ Anonymkode: 71aab...2a6
AnonymBruker Skrevet 6. september #28 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes det er et fint antrekk, ts. Du kan nok mer om mote/er mer moteinteressert enn mange her i tråden. Bohochic er vel i vinden for tiden. Ser for meg Sienna Miller eller Kate Moss i antrekket ditt i begynnelsen av 2000-tallet ❤️ Her er en dame i litt lignende outfit. https://www.pinterest.com/pin/the-proper-cowboy-boot-boston-proper--310466968077367843/ Anonymkode: 6821f...644 Er man faktisk opptatt av mote, kler man seg ikke i plast... Anonymkode: 6e1a1...673 1 6
Stor pike Skrevet 6. september #29 Skrevet 6. september Skjørtet var grusomt. Dyreprint i noe som ser ut som plast. Antrekket som helhet er hverken fugl eller fisk. Egentlig ikke noe antrekk som sådan. Bare tilfeldige plagg sammen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september #30 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): "Is it fashion or are you just skinny?" Det der er ikke et generelt pent antrekk, det ser pent ut fordi hun er en pen dame med fin figur. Anonymkode: f00a1...ba9 Du om det. Mange store damer som kler seg slik også. Bare følge med på moten. Men så bra du er perfekt selv da Anonymkode: a95fc...591
AnonymBruker Skrevet 6. september #31 Skrevet 6. september T- skjorten ser ut som noe en bestemor på eldrehjem kunne gått med. Skoene og skjørtet er harry og tacky. Ser billig ut, og av dårlige materialer/ kvalitet. Noen andre her skriver at du er mann, så da dropper jeg å be deg om å kjøpe en bedre BH. Anonymkode: 293c1...896 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. september #32 Skrevet 6. september Siden du spør: tacky, harry og lite kledelig. Tenker Laila 50 år på bingo lørdag kveld når jeg ser det. Skjørtet ser syntestisk og klamt ut, og jeg er ikke fan av dyreprint. Likte heller ikke t-skjorten og støvlene, og sammen synes jeg rett og slett det ble ganske ille. Anonymkode: 8287a...278 3 1
Stril Skrevet 6. september Forfatter #33 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): T- skjorten ser ut som noe en bestemor på eldrehjem kunne gått med. Skoene og skjørtet er harry og tacky. Ser billig ut, og av dårlige materialer/ kvalitet. Noen andre her skriver at du er mann, så da dropper jeg å be deg om å kjøpe en bedre BH. Anonymkode: 293c1...896 T-skjorten er kjøpt på Newyorker, tviler på at bestemødre handler klær der🙂
AnonymBruker Skrevet 6. september #34 Skrevet 6. september Toppen er helt ok. Skjørtet er grusomt uansett alder og kjønn Anonymkode: 953eb...d32 3
AnonymBruker Skrevet 6. september #35 Skrevet 6. september Likte dessverre ingenting av dette, hverken hver for seg eller sammen. Anonymkode: 57498...237 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september #36 Skrevet 7. september Stril skrev (9 timer siden): T-skjorten er kjøpt på Newyorker, tviler på at bestemødre handler klær der🙂 Det er en rar uttalelse. Alle handler klær på Newyorker. Også min mor, som er bestemor til mitt barn. Men det handler om å finne riktig plagg. Nøytrale plagg kontra sukkersøte, bling-bling-plagg Anonymkode: 65bda...af3
AprilLudgate Skrevet 7. september #37 Skrevet 7. september Ikke min smak. Hadde ikke reagert om andre gikk med det. En casual beige tskjorte kan funke med leoprint, men jeg hadde foretrukket at det ikke var type «lakkstoff». Kjør leoprint om du vil
tånegla Skrevet 7. september #38 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 23.56): Dette var ikke bra. Hadde du tatt på en svart enkel t-skjorte så kunne det gått. PS! Neste gang du skal late som du er dame, ta bort skjegget på bildet. Anonymkode: 49426...667 Hva i alle dager er det for en kommentar? 3
AnonymBruker Skrevet 7. september #40 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er man faktisk opptatt av mote, kler man seg ikke i plast... Anonymkode: 6e1a1...673 Ikke alle er rike arvinger, eller selvtillit til å strene inn på Follestad. Man kan kle seg fint i billige klær også, det krever bare mer innsats og kreativitet. Anonymkode: 6821f...644 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå