Stril Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Hva synes dere om dette antrekket? Selv elsker jeg det 🤩
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september T-skjorta passer ikke til resten. Skjørtet ser klamt og billig ut. Anonymkode: 59251...f08 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Skrevet 5. september Så lenge du elsker det, så er det det som betyr noe. Men siden du spør; synes ikke dette passet sammen. Anonymkode: 65bda...af3 5 2
Mezzosoprena Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september Siden du spør er svaret: Ingen bør noensinne bruke dyreprint 🙂 11 6
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Du har litt å gå på når det gjelder å sette sammen antrekk. Anonymkode: c476f...dc9 11
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Det passer ikle sammen nei. Vet at du er mann, men hvis du ønsker å se ut som en dame bør du droppe dyreprint, faktisk. Det lyser crossdresser lang vei. Og t-skjorte passer ikke til skjørt, sånn vanligvis. Anonymkode: 57ab0...267 8 4
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det passer ikle sammen nei. Vet at du er mann, men hvis du ønsker å se ut som en dame bør du droppe dyreprint, faktisk. Det lyser crossdresser lang vei. Og t-skjorte passer ikke til skjørt, sånn vanligvis. Anonymkode: 57ab0...267 Jeg er ikke ts men jeg er en dame som elsker leopard print. Akkurat det skjørtet er litt vel glinsende for min del. Men jeg ser absolutt ikke ut som en crossdresser i leopardprinten min. Ganske håpløst å komme med slike kommentarer uansett ts sitt motiv fir å poste antrekket sitt. Og ts viss du vil ha en ordentlig tilbakemelding på antrekk så er helfigur å foretrekke fremfor 2 slike delte bilder. Blir litt uoversiktlig. Anonymkode: 0b722...1e1 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det passer ikle sammen nei. Vet at du er mann, men hvis du ønsker å se ut som en dame bør du droppe dyreprint, faktisk. Det lyser crossdresser lang vei. Og t-skjorte passer ikke til skjørt, sånn vanligvis. Anonymkode: 57ab0...267 Det stemmer ikke da. T-skjorte og skjørt er veldig fint sammen. Dette synes jeg er råstilig. Anonymkode: a95fc...591 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september Det var ikke et godt sammensatt antrekk, og plaggene hver for seg var heller ikke noe som oste kvalitet. Anonymkode: 58560...7fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september Dette var ikke bra. Hadde du tatt på en svart enkel t-skjorte så kunne det gått. PS! Neste gang du skal late som du er dame, ta bort skjegget på bildet. Anonymkode: 49426...667 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #11 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det stemmer ikke da. T-skjorte og skjørt er veldig fint sammen. Dette synes jeg er råstilig. Anonymkode: a95fc...591 Her er både t-skjorta og skjørtet mer nøytralt. Ts' t-skjorte hadde bling og skjørtet var bråkete. Da blir det kræsj i mitt hode. Anonymkode: 65bda...af3 1 2
Macro Skrevet 5. september #12 Skrevet 5. september Du spør, så jeg svarer: Helt krise. Og dyreprint vil aldri se bra ut på noen noen gang. 7 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #13 Skrevet 5. september Din stil er din stil. Men siden du spør oss, så synes jeg som flere her at det vae dårlig satt sammen. Litt mye på en gang. Men skjørt og t-skjorte liker jeg. Bruker det mye selv 😊 Anonymkode: dc8f4...0fd
AnonymBruker Skrevet 5. september #14 Skrevet 5. september Ikke min stil. Men det er det du føler og tenker om saken som betyr noe. Synes kanskje det er litt snodig og oppmerksomhetssøkende å legge ut bilder av deg selv slik. Hvorfor lurer du på hva andre synes? Anonymkode: 089e0...a14 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #15 Skrevet 5. september Det viktigste er at du er fornøyd! You do you. Men siden du spør; hjelpes. Støvlettene ser ut som plastikk og skjørtet som et polyesterhelvete. Tskjorten skjønner jeg ingenting av. Anonymkode: fd8da...8d5 3 1
Stril Skrevet 5. september Forfatter #16 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke min stil. Men det er det du føler og tenker om saken som betyr noe. Synes kanskje det er litt snodig og oppmerksomhetssøkende å legge ut bilder av deg selv slik. Hvorfor lurer du på hva andre synes? Anonymkode: 089e0...a14 Kjedet meg litt og fikk ideen om å spørre her og lodde stemningen for antrekket. Visste jeg mest sannsynlig vil få denne typen svar, men var nysgjerrig på andre sine meninger 1
Stril Skrevet 5. september Forfatter #17 Skrevet 5. september Og skoene er fra Temu, ikke beste kvaliteten,men eneste stedet jeg finner støvletter og høyhælte sko i min størrelse
AnonymBruker Skrevet 5. september #18 Skrevet 5. september Stril skrev (27 minutter siden): Og skoene er fra Temu, ikke beste kvaliteten,men eneste stedet jeg finner støvletter og høyhælte sko i min størrelse At Temu er det eneste stedet du kan finne riktig størrelse, nekter jeg å tro. Anonymkode: fd8da...8d5 2 2
Stril Skrevet 5. september Forfatter #19 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At Temu er det eneste stedet du kan finne riktig størrelse, nekter jeg å tro. Anonymkode: fd8da...8d5 Prøv å finne den typen sko i størrelse 46🙂. Har virkelig leitet 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #20 Skrevet 5. september Synes ikke at det var pent i det hele tatt, men jeg misliker dyreprint sterkt. I tillegg så ble det for mye på en gang og plaggene passer ikke sammen. Skjørtet så nesten litt plastaktig ut. Anonymkode: 966f4...fc2 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå