Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 27. mars 2006 #1 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har søkt et par jobber (i samme firma men to ulike avdelinger) hvor søknadsfristen gikk ut torsdag 16.03. Jeg har ikke hørt noe og lurer nå på om jeg skal ringe og høre hvordan det ligger an. Vil nødig virke masete, men har innmari lyst på en av jobbene, og vil bare vite om det at jeg ikke har hørt noe betyr at jeg er uaktuell eller om de bare ikke har fått kontaktet de aktuelle for intervju enda...Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 27. mars 2006 #2 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, jeg synes du bør ringe - men ikke mer enn en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 27. mars 2006 #3 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå vet jeg ikke hvilken stilling du har søkt på, men det er ikke uvanlig at en stilling har over 120 søkere, og da kan det ta litt tid før man får lest gjennom hele bunken og sortert ut de aktuelle. Spesielt siden søknadsfristen gikk ut på en torsdag, kort tid før helg, så ville jeg iallefall drøyd ut denne uken før jeg slo på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 27. mars 2006 #4 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg ville nok ha ventet litt til, er jo ikke så lenge siden fristen gikk ut. Men drøyer det lenge ville jeg ikke ha nølt med å ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 27. mars 2006 #5 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg ringte, jeg....klarte ikke å la være . De hadde ikke fått oversikt over søkerne enda, og sa jeg kunne ringe igjen i begynnelsen av neste uke, så da slapper jeg litt mer av. Bare en fordel for meg at det drøyer litt siden jeg uansett ikke kan begynne i jobben før 1.august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #6 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg ringte, jeg....klarte ikke å la være . De hadde ikke fått oversikt over søkerne enda, og sa jeg kunne ringe igjen i begynnelsen av neste uke, så da slapper jeg litt mer av. Bare en fordel for meg at det drøyer litt siden jeg uansett ikke kan begynne i jobben før 1.august. ← det er ikke noe å være flau over at du ringte, vel:-) Da viser du jo at du er interessrt i jobben, og de får evt et inntrukk av deg pr telefon (hvis du snakket med noen av de som hadde med søknaden å gjøre). Bare man ikke maser, forlanger at de ser på DIN søknad NÅ, eller virker helt snål tror jeg det er ubetinget en fordel at man ringer. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå