AnonymBruker Skrevet 3. september #21 Skrevet 3. september Det aller meste, utenom å tisse stående. Anonymkode: 1f3ce...cda 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #22 Skrevet 3. september Å skape drama og grining på jobb, dolke hverandre i ryggen og å misforstå andre kollegaer. Kvinner er et helvete som arbeidskolleger Anonymkode: b5f3f...b02 4
AnonymBruker Skrevet 3. september #23 Skrevet 3. september Å ha det bra som singel. Anonymkode: 67b90...e12 3
Vestlig Skrevet 3. september #24 Skrevet 3. september Nips. Kvinner er mye bedre på nips. Ellers er det svære individuelle forskjeller. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #26 Skrevet 3. september Håndtering av fysisk ubehag og smerte. Anonymkode: 646d7...23c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #27 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Håndtering av fysisk ubehag og smerte. Anonymkode: 646d7...23c Hehe, si det til en fastlege og se om han/hun er enig med deg Anonymkode: 2053a...f6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #28 Skrevet 3. september Å overse hva partneren faktisk bidrar med i forholdet. Anonymkode: c8f12...f05 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #29 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har tro på kvinnelige statsminister og ledere. De virker som de kan være bedre å roe ned mannlige ledere som krigere😊 Anonymkode: 497e6...241 Statistisk sett starter kvinner langt flere kriger enn menn, per capita. Anonymkode: 79e82...022
AnonymBruker Skrevet 3. september #30 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe, si det til en fastlege og se om han/hun er enig med deg Anonymkode: 2053a...f6c Tenker vi heller kan starte med å se på hvor mye ansvar kvinner fremdeles har for å drifte familiens hverdag, i tillegg til å være i fast arbeid. Kvinners sykefravær har nok mer med mental/psykisk helse å gjøre, enn fysiske plager. Men du tenker kanskje at det kjønnet som er skapt for å føde, ikke er skapt for å takle smerter bedre enn menn.. kan jo også legge til at kvinners smerter og smerteterskel ofte blir kraftig undervurdert, som mest sannsynlig er én av flere grunner til at kvinnesykdommer som f.eks. endometriose ikke er mer forsket på, og også hvorfor mange kvinner ikke blir tatt på alvor når de faktisk oppsøker hjelp for fysiske plager. Anonymkode: 646d7...23c 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #31 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å ha det bra som singel. Anonymkode: 67b90...e12 Single kvinner er de mest deprimerte med ekstreme marginer. 1/4 av voksne single kvinner er deprimert, mot 1/12 menn. Anonymkode: 79e82...022 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #33 Skrevet 3. september I vårt forhold er jeg mye bedre på å trøste og leke med barna. Han er en snill pappa, men har null fantasi eller lekelyst og kommer veldig til kort når barna har vanskelige følelser som trengs å møtes med trøst og forståelse. I perioder tenker jeg det går greit ettersom jeg er ganske god på det, andre ganger blir jeg så sliiiten av å ikke kunne få noe avlastning på det området. Samt at det bekymrer meg at jeg ser at barna får et mye mer «fjernt» forhold til pappaen sin enn til meg. Men man kan jo ikke på bakgrunn av dette si at sånn er det for alle menn. Anonymkode: 342ea...e1d
AnonymBruker Skrevet 3. september #34 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker vi heller kan starte med å se på hvor mye ansvar kvinner fremdeles har for å drifte familiens hverdag, i tillegg til å være i fast arbeid. Kvinners sykefravær har nok mer med mental/psykisk helse å gjøre, enn fysiske plager. Men du tenker kanskje at det kjønnet som er skapt for å føde, ikke er skapt for å takle smerter bedre enn menn.. kan jo også legge til at kvinners smerter og smerteterskel ofte blir kraftig undervurdert, som mest sannsynlig er én av flere grunner til at kvinnesykdommer som f.eks. endometriose ikke er mer forsket på, og også hvorfor mange kvinner ikke blir tatt på alvor når de faktisk oppsøker hjelp for fysiske plager. Anonymkode: 646d7...23c Det fortsettes å messe på at dette er med på å øke kvinners sykefravær, selv om det er grundig tilbakevist. Anonymkode: 5337f...b74
Rødvinsfilosofen Skrevet 3. september #35 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Statistisk sett starter kvinner langt flere kriger enn menn, per capita. Anonymkode: 79e82...022 Hvilke kriger mener du at kvinner har startet? 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #36 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Single kvinner er de mest deprimerte med ekstreme marginer. 1/4 av voksne single kvinner er deprimert, mot 1/12 menn. Anonymkode: 79e82...022 Ifølge? Flere rapporter viser at barnefrie og single kvinner er de lykkeligste. https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-happy-children-spouse-partner-relationship-unmarried-a8931816.html https://www.psychologytoday.com/us/blog/why-bad-looks-good/202102/why-so-many-single-women-without-children-are-happy Anonymkode: 646d7...23c 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #37 Skrevet 3. september Ta sosialt ansvar, herunder å ikke forlate egne barn. Anonymkode: 954a0...34e 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #38 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det fortsettes å messe på at dette er med på å øke kvinners sykefravær, selv om det er grundig tilbakevist. Anonymkode: 5337f...b74 Og hvordan har man klart å tilbakebevise dette? Så langt har jeg kun lest at eksperter fremdeles klør seg i hodet over hvorfor kvinner har høyere sykefravær, men ingen har klart å bevise hvorfor det er tilfelle, noe jeg syns er merkelig. Man trenger ikke å være et geni med doktorgrad i forskning på kvinners helse, for å forstå at høyere aktivitet i yrkeslivet, fremdeles stort ansvar for familielivet kombinert med mindre støtte fra storfamilien er en god oppskrift på hvordan kvinner får høyere sykefravær. Anonymkode: 646d7...23c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #40 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ifølge? Flere rapporter viser at barnefrie og single kvinner er de lykkeligste. https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/women-happy-children-spouse-partner-relationship-unmarried-a8931816.html https://www.psychologytoday.com/us/blog/why-bad-looks-good/202102/why-so-many-single-women-without-children-are-happy Anonymkode: 646d7...23c Dette er ikke forskning, det er skrevet av ei feministisk ekstremist som skriver bøker om "patriarkiet". Maya Oppenheim. Hun er mentalt syk. Se på statistikker du, ikke meninger til mentalt syke ekstremister. Anonymkode: 79e82...022
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå