panzerpølsa Skrevet 13. februar #1561 Skrevet 13. februar "Æ har vært å klaga" Selvfølgelig har du det IH, det er jo aldri noe som er bra nok, å du greier jo ikke å la være å oppføre deg dårlig uansett hvor du drar. Nissen er med på lasset. Håper hotellets personale og gjester slipper alt for mye kaos og filming, det er så stusselig hvordan hun holder på. Til og med før besøket er i gang. 18 1
baremeg Skrevet 13. februar #1562 Skrevet 13. februar (endret) At hun ikke gremmes!!! Hun MÅ klage på hvert eneste hotellopphold de er på!! Fy faen så flaut og hun er til og med stolt av det og må ha bekreftelse fra Tom om hvor bra det er at hun klager …….Nekter å tro at hun sa ifra på en pen måte også for hun er bare frekk og ufin Endret 13. februar av baremeg 14 2
Full kontroll Skrevet 13. februar #1563 Skrevet 13. februar (endret) « Man velger sine kamper» i møte med IH …..Tom ser oppgitt og søndersliten ut💀 Endret 13. februar av Full kontroll 6 1
Tippsi Skrevet 13. februar #1564 Skrevet 13. februar Huff huff, alkohol og den sinnstemningen hennes..opp og ned .. lite lurt.. dette blir vell neppe bra.. men alt e jo som vanlig.. disse turene går jo på repit.. klaging, ufin, frokost ,gråt ,krangling🙈 9 5
Monstertruck Skrevet 13. februar #1565 Skrevet 13. februar Full kontroll skrev (52 minutter siden): « Man velger sine kamper» i møte med IH …..Tom ser oppgitt og søndersliten ut💀 Tom er en voksen mann, og kan gå om han vil. Det sagt, jeg tror at også han er ensom - har bare henne, og er på en måte fanget i det forholdet 11 2
Anneth Skrevet 13. februar #1566 Skrevet 13. februar Monstertruck skrev (30 minutter siden): Tom er en voksen mann, og kan gå om han vil. Det sagt, jeg tror at også han er ensom - har bare henne, og er på en måte fanget i det forholdet Jeg har også vært "fanget" i et sånt forhold, og trodde jeg hadde bare han. Helt til jeg faktisk kom meg ut av det - da poppet det opp både nye og gamle venner/familie. Jeg innbiller meg at Toms familie ville satt stor pris på at han brøt ut av dette helvetet. 7 3 15
Blue Sky Skrevet 13. februar #1567 Skrevet 13. februar Det lønner seg å klage ja…. Grøss. Motbydelig oppførsel. Synd det gir uttelling og oppgradering. 17
Sol Rampelyset Skrevet 13. februar #1568 Skrevet 13. februar Tråden er ryddet for krenkelser og ryktespredning. Sol, admin. 2
Skogstrolle Skrevet 13. februar #1569 Skrevet 13. februar Jadda, da er Heidi høy på livet og seg selv! Lykken i livet er å reise, komme seg vekk fra hverdagen og jallajalla. Klage på hotell og mat. Ha en ovenfra og ned holdning til alt og alle, for nå er hun Dronninga av Østersund!! Men, nissen er da med på lasset 🎅 13 3
Pigaloppa Skrevet 13. februar #1570 Skrevet 13. februar Det ble pasta ja,som hun hadde bestemt før dem dro.. 6
garfunkel Skrevet 14. februar #1571 Skrevet 14. februar (endret) Voksen dame som sitter å skravler til telefonen sin heller enn å svare servitøren når han spør om hva slags type drikke de vil ha, virka bra oppgitt over at en servitør kommer å forstyrrer henne midt i viktig vlogging🙄 Og ikke noe takk når drikken kommer, kun Tom som får fram et takk mens IH drar til seg ølglasset og babler i vei til snap Endret 14. februar av garfunkel 3 6
Vinnanna15 Skrevet 14. februar #1572 Skrevet 14. februar Full kontroll skrev (19 timer siden): « Man velger sine kamper» i møte med IH …..Tom ser oppgitt og søndersliten ut💀 Se på de leppene a🙈 Helt hoven over overleppa og så stor underleppe at hun ikke får på leppestift underst. Bærre lekkert🙈 10 1
Full kontroll Skrevet 14. februar #1573 Skrevet 14. februar Eggerøre eller tett i øra et øyeblikk?🙄 12
Maia3 Skrevet 14. februar #1574 Skrevet 14. februar Full kontroll skrev (2 timer siden): Eggerøre eller tett i øra et øyeblikk?🙄 Hun har kjøpt ny caps til T som en overraskelse ( valentinesgave) FØRSTE gang hun overrasker ham (egne ord). Ellevill i stemmen: gi meg et kiss da Tom. Hun fikk tur til Østersund, han fikk caps. Wiiiiiiii djiiiises 2 11
Full kontroll Skrevet 14. februar #1575 Skrevet 14. februar Maia3 skrev (11 minutter siden): Hun har kjøpt ny caps til T som en overraskelse ( valentinesgave) FØRSTE gang hun overrasker ham (egne ord). Ellevill i stemmen: gi meg et kiss da Tom. Hun fikk tur til Østersund, han fikk caps. Wiiiiiiii djiiiises Tragikomisk at hun kjøper ny caps, ikke fordi han trenger det, nei, hun kjøper ny fordi hun ikke liker de han har, kjøpt & valgt selv 7 5
Pusemusen Skrevet 14. februar #1576 Skrevet 14. februar (endret) Er visst ikke bare Heidi som er på "viddene". Tom rusler rundt å filmer i Østersund og tror vannet der er Göta kanal 🤣🙈🤣🙈🤣🙈 Og båten som ligger der er Skibladner 🤣🤣 Endret 14. februar av Pusemusen 9 1 3
Tippsi Skrevet 14. februar #1577 Skrevet 14. februar Pusemusen skrev (3 minutter siden): Er visst ikke bare Heidi som er på "viddene". Tom rusler rundt å filmer i Østersund og tror vannet der er Göta kanal 🤣🙈🤣🙈🤣🙈 Dum dummere på tur🙈🤣 15 1
Zhara Skrevet 14. februar #1578 Skrevet 14. februar Nei no e d happy days i Østersund🍻🥂🍾🍷🍸, nå er det så mange som vil ha foto sammen med kjendisen IH. Blir vel autografer snart å nå tenker jeg 🤣🤣 Er vel bare å gjøre seg klar til grining på mandag da, når hverdagen kommer😭💐 9 1
Nobetterthanaman Skrevet 14. februar #1579 Skrevet 14. februar «TÅÅM?? Nu må du finnut ka som e hækton her asså før du bynne å læss oppi!!» -ropes det over hodet til de andre i godteributikken. Dama eier ikke skam😂😂 for et mareritt 4 5
Dude1996 Skrevet 14. februar #1580 Skrevet 14. februar Nobetterthanaman skrev (17 minutter siden): «TÅÅM?? Nu må du finnut ka som e hækton her asså før du bynne å læss oppi!!» -ropes det over hodet til de andre i godteributikken. Dama eier ikke skam😂😂 for et mareritt "Æ snakke norsk, så hu forstår mæ" 🥰 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå