Gå til innhold

endelig blitt enige


Angelfairy

Anbefalte innlegg

nå har endelig elskede og jeg blitt enige om at vi er prøvere.... ikke bare meg som er enig med meg selv lenger. Nå er vi to om det....

Før har vi bare tatt det som det kommer. men nå... hmm... alt er bare fryd og gammen hjemme nå.. og det er så deilig.

Snakka sånn smått om det på badet igår, og jeg sa jeg hadde EL fra 24 til 29, og nå er det bare hompe i vei sa han....

så lurte jeg på om vi skulle prøve, og han sa at han veldig gjerne ville det... hehe... lykkerus nå gitt... tihi Så nå er vi i gang... deilig...

vi har vært sammen i 2 år og har hatt ubeskyttet sex hele tiden, og enda ikke skjedd noe, men hittil har vi bare tatt ting som det kommer....

Så om det er noen som har noen fine forslag til hvordan å bli lettere gravid, er det bare å komme med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner til den følelsen når han er med på det, og er enige sammen om å prøve. Vi har et barn fra før, vi fikk henne i ung alder, men for en tid siden begynte jeg å snakke om nr. 2. Og han var enig om at det snart var på tide, han også! Og den gleden... :) Tar du eggløsningstester? Da får du en mer nøyaktig pekepinn på hvortid det er ideelt "å humpe i vei" :) Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg hadde el rundt dag 15-21..

Når jeg ble gravid hadde jeg el FØR dag 13.

Bare så du vet at det ikke alltid ligger på samme dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjenta79

Så bra at jeg fikk med meg den linken! vet det er veldig individuelt dette her, men for oss som bare "ser hva som skjer", og ikke har kommet så langt at vi planlegger veldig, var denne super, takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...