Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (17 timer siden):

Trekk øya til deg, det er støgt å glo 

Du kan ikke på noen måte få til å styre øynene til andre så du må tåle at hvem som helst ser på deg. 

Anonymkode: a710b...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan ikke på noen måte få til å styre øynene til andre så du må tåle at hvem som helst ser på deg. 

Anonymkode: a710b...252

Du eier selvbeherskelse, eller? Det er støgt å glo, trekk til deg øya. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette kan du bare rulle inn. Er det noe å se på, så ser vi som vil på det. Enkelt og greit og selvsagt helt ok.

Anonymkode: 63728...a2e

Trekk til deg øya, det er støgt å glo. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan ha i bøtter og spann av selVbeherskelse og kontroll, men ser ingen grunn til å utøve noen av de om det dukker opp noe å se på.

Alt før men gjelder ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Trener menn i slike tights også? Om det stemmer at den brukes pga treningseffekten, altså? Bruker ikke de ofte en løsere shorts utenpå? Kanskje for å skjule litt? Jeg vet ikke, trener ikke. 

Det som er litt dumt, er jo at de fleste oppegående folk ikke glor, men at det stort sett er de som generelt er litt creepy og ubehagelige som ikke evner å oppføre seg, og stirrer og er ekle. De mangler jo ett eller annet, så de vil jo alltid glo. Vi andre observerer. Altså, vi er ikke blind heller. 

Det jeg prøver å si er at, den oppmerksomheten som eventuelt søkes ofte kommer mest fra uinteressant hold. De kan styres like lite som det kan styres hva folk kler seg i, så man må rett og slett være litt smart og ta noen forhåndsregler. Om man ikke takler at creepy menn glor og tar kontakt, bør man ikke søke slik oppmerksomhet på steder eller miljøer der disse kan dukke opp. Og dessverre er de jo veldig ofte rundt omkring over alt. Man kan ikke styre andres oppmerksomhet, men man kan styre egen reaksjon og påvirkning. Så om man ikke ønsker ekstra oppmerksomhet, tviler jeg på at man kler seg i en slik tights. Men mange har nok ikke reflektert over all den uønskede som også, naturligvis, følger med. 

Anonymkode: fb64b...5c9

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske interessant at menn helt seriøst tror at vi tenker på dem når vi står og velger oss klær om morgenen. "Kommer tilfeldige gamle menn til å syns jeg er fin hvis jeg har på meg denne buksa, mon tro?"

Kan det kanskje tenkes at kvinner kler seg som de gjør fordi det er dette de syns er mest behagelig, eller fordi de selv syns det er fint? Og da mener jeg ikke at de prøver å gjøre seg fine for "Mann, 38", men fine for seg selv. Eller, som andre sier, at det er mote og de bare følger trenden.

Kan det kanskje også tenkes at ikke alle er klar over hvor synlige de blir i enkelte klær? Jeg vet ikke med alle andre, men jeg aner ikke hvordan jeg ser ut bakfra eller undenifra når jeg squatter. Ikke glor jeg nok på andre mennesker heller, til å kunne notere meg at "hun som har samme bukse som meg havner veldig på utstilling når hun bøyer seg framover". Der ligger det forresten et lite tips: fokusér på deg selv og det du driver med, så slipper du å erge deg sånn over hva andre folk gjør.

Så er ikke det å føle seg beglodd forbeholdt for kvinner i "rumpebukser" heller. Menn glor jo på kvinner i baggy bukser også, fordi "når hun squatter ser man konturene av rumpa, he he he".

Det er helt sikkert enkelte som kler seg utfordrende nettopp for å tiltrekke seg oppmerksomhet, enten fra en spesielt utvalgt eller mennesker generelt, men jeg tviler på at det gjelder alle.

Jeg elsker å kle meg i litt spesielle kjoler (ikke noe avslørende), men det er det ikke akkurat vanlig å gjøre her omkring, så jeg vet av erfaring at dersom jeg gjør det så kommer det til å generere en del oppmerksomhet.  Jeg liker ikke oppmerksomhet, så jeg unngår det vanligvis, og kler meg som folk flest. Når jeg da en sjelden gang tar mot til meg og kler meg slik jeg aller helst ønsker, gjør jeg det ikke på grunn av oppmerksomheten jeg kommer til å få, men til tross for den. Fordi jeg også har lyst til å ha på meg klær jeg syns er fine og behagelige.

Beundrer dem som kler seg akkurat som de vil og klarer å la være å tenke på alle andre sine reaksjoner.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (21 minutter siden):

Trekk til deg øya, det er støgt å glo. 

Skjer ikke. Du må bare mislike det så mye du vil.

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (22 minutter siden):

Alt før men gjelder ikke. 

Det er opp til meg å bestemme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida, vi tok poenget! At å glo er upassende uansett hva noen har på seg. 

Din seksuelle respons når du ser noen i slik bekledning må du selv ta ansvar for, og ikke legge det på kvinnene som er kledt på en måte du syns er sykt sexy. 

Poenget er: ikke glo. Ferdig. 

Anonymkode: 0c984...f8e

Men da skjønte du fremdeles ikke poenget, merkverdig nok. 
Jeg, ts, er en sterkt heterofil kvinne som har null og niks interesse av andres kjønnslepper. Jeg synes da ikke det er «sykt sexy», jeg finner det faktisk «sykt usexy», like usexy som om en mann hadde sprada forbi meg med penisen i ett futteral i en åletrang tights og en liten topp. 
Men poenget er da, for ørtende gang; hvis man lar seg plage av at folk ser to sekund «for lenge» på ens tett innpå eksponerte kjønnsorgan i full offentlighet, hvorfor da velge et slikt plagg? 

Jeg tror de som lar seg blåse opp av dette tror at alle tenker !!SEXY!! når de merker et stjålent ekstra blikk i sin retning, selv om sannheten kan være at den andre parten tenker wtf. Alle er ikke så lekre som de tror i dette snåle plagget. 
Vil du gå med det, KJØR PÅ, men å bli heeeeelt over seg at man ses to sekunder «for lenge» på, er bare snålt. 

Anonymkode: 61aaf...284

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kler de seg sånn for å få oppmerksomhet, det er helt åpenbart. Ingen går rundt og viser rumpa så detaljert uten at de er klar over det og ønsker å gjøre det. Samme med dype utringninger.

Folk må kle seg som de vil, men da bør de i hvert fall ha guts nok til å være ærlige om hvorfor.

Anonymkode: 0c112...9b7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er opp til meg å bestemme.

Nei, faktisk ikke. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjer ikke. Du må bare mislike det så mye du vil.

Du innrømmer å være creep, altså. Spenstig. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dette kan du bare rulle inn. Er det noe å se på, så ser vi som vil på det. Enkelt og greit og selvsagt helt ok.

Det gjør dere selvsagt, men da må dere også tåle at andre ser på dere som primitive griser.

Anonymkode: d7bd4...acc

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Trener menn i slike tights også? Om det stemmer at den brukes pga treningseffekten, altså? Bruker ikke de ofte en løsere shorts utenpå? Kanskje for å skjule litt? Jeg vet ikke, trener ikke. 

Hadde det kun vært an praktiske årsaker for å løfte mer og bedre, så er det 100% sikkert mange flere menn brukt det, siden menn er mer opptatt av klærnes funksjon enn utseende

Anonymkode: 9c16d...422

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og hvordan går dette ut over dem?

Hvordan det går ut over de som blir nedglodd? Ubehag, trang til å komme seg bort, avsmak bl.a. Jeg har til og med blitt beglodd og fulgt etter selv i joggebukse og hettegenser. At folk glor er respektløst og ekkelt, og det går selvsagt ut over den som blir glodd på. At folk med vilje vil gjøre andre utilpass, uten å i det hele tatt annerkjenne at de faktisk kan trekke øya til seg sånn at man unngår at andre synes en er ekkel eller opptrer ubehagelig, er for meg en gåte. Da er man en spesiell type entitled.

Anonymkode: 4bf19...991

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde det kun vært an praktiske årsaker for å løfte mer og bedre, så er det 100% sikkert mange flere menn brukt det, siden menn er mer opptatt av klærnes funksjon enn utseende

Anonymkode: 9c16d...422

Du får ta en prat med de som driver på med styrkeløfting og spørre de hvorfor de bruker så tettsittende klær, de har garantert en praktisk grunn for det. 

Styrkeløft helt opp på OL nivå bruker tights til å trene og konkurrere i. 

Endret av Bålkaffe
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (28 minutter siden):

Du innrømmer å være creep, altså. Spenstig. 

I cannot be arsed.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan det går ut over de som blir nedglodd? Ubehag, trang til å komme seg bort, avsmak bl.a. Jeg har til og med blitt beglodd og fulgt etter selv i joggebukse og hettegenser. At folk glor er respektløst og ekkelt, og det går selvsagt ut over den som blir glodd på. At folk med vilje vil gjøre andre utilpass, uten å i det hele tatt annerkjenne at de faktisk kan trekke øya til seg sånn at man unngår at andre synes en er ekkel eller opptrer ubehagelig, er for meg en gåte. Da er man en spesiell type entitled.

Anonymkode: 4bf19...991

Men gjør det noe?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det gjør dere selvsagt, men da må dere også tåle at andre ser på dere som primitive griser.

Anonymkode: d7bd4...acc

Jada, null problem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I cannot be arsed.

Du driter i om du går rundt og gjør andre ukomfortable, og innrømmer selv det med bravur? 

Veldig interessant. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...